Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Remmen

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Remmen »

Har lige læst lidt om Valdes sagen.. Han må da være vanvittig grådig, eller bare have en total urealistisk mening om sit talent.. For at sammenligne, så får Buffon (IMO verdens bedste målmand gennem de sidste mange år) ikke engang de €9 million som Valdes kræver.. Håber vi sælger ham, og køber Frey eller Asenjo istedet..

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Hævneren »

Så skulle de være blevet enige om en forlængelse til Valdes: http://www.elmundodeportivo.es/gen/2009 ... -2015.html

Nedern

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Good. 6-7€ mil om året. Fair nok.
#jesuisSheep

Mes Que Un Club

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mes Que Un Club »

Kan ikke forstå hvorfor i synes det er nederen? Jeg må dog indrømme at jeg var en af "skeptikerne" omkring Valdes, for omkring et halvt år siden. Men synes virkelig han har forbedret sig. Er glad for at Valdes har underskrevet.

Dog vil jeg sige, at jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor Barca ikke har gjort mere for at købe Asenjo? Han er da det største talent der er set længe. Og sikke en god deal Atletico Madrid er ved at lave.
Jeg kan dog godt forstå Asenjo, at han ikke vil til Barca for at sidde på bænken. Men Asenjo er altså virkelig god, og kan sagtens vælte Valdes af pinden. Og nu er Valdes jo ikke verdens bedste målmand, så forstår ikke hvorfor Asenjo ikke har overvejet det mere at komme til Barca? Han kan da komme her til Barca og kæmpe om målmandsposten, og med hans talent og udvikling, så vil han være bedre en Valdes om et år, og så er det ham der står for Barca, i stedet for Atletico Madrid..

Og nu er Valdes' kontrakt forlænget, hvilket er godt, men vi må også købe en til at give Valdes mere konkurrence. (Asenjo :D)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Jaaaaa! Yes, mand! Ugens bedste nyhed, so far! :D

Rivaldo10

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Rivaldo10 »

Har aldrig brudt mig om Valdes og mener stadig han er en middelmådig målmand, selvom han har forbedret sig i år.

Farcen de seneste dage omhandlende ham, har heller ikke ligefrem forbedret mit syn på ham.

Ærgeligt at vi mister Asenjo, som allerede nu er LANGT bedre end Casillas var det i den alder.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Hvordan kan folk vide så meget om Asenjo, andet end hvad der læses ?

Hvis i påståt at I sidder og følger med i Valladolids kampe, så tror jeg simpelthen ikke på det.
El Señor de las Tartas

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Hævneren »

Diabolito skrev:Hvordan kan folk vide så meget om Asenjo, andet end hvad der læses ?

Hvis i påståt at I sidder og følger med i Valladolids kampe, så tror jeg simpelthen ikke på det.
Kun de kampe 6'eren har vist dvs når de har mødt storholdene.. Ellers er der U21 kampene. Men altså det starter med at man læser om den her talentfulde unge målmand i Valladolid der åbenbart gør det rigtig godt, så holder man ekstra øje med ham i de kampe man har mulighed for at se for at se om det passer hvad de skriver. Ud fra de kampe jeg har set har han immervæk været imponerende, så det kunne tyde på skriverierne passer.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Det jeg skrev, var også mere rettet til det postulat, at Asenjo skulle være væsentligt bedre end Casillas, da han var i samme alder.
El Señor de las Tartas

Rivaldo10

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Rivaldo10 »

Casillas var jo ekstremt svingende i den alder, bare spørg nogle madridistas.

Af det jeg har set med Asenjo (senest i går mod England) har han været outstanding. Ligeledes i alle de kampe, hvor manden har spillet mod tophold.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Hvis Casillas var meget svingende i den alder, er sammenligningen vel næppe et super argument for at vi skal hente ham ?
El Señor de las Tartas

Rivaldo10

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Rivaldo10 »

Det er jo NETOP DER forskellen ligger mellem Casillas og Asenjo.

Sidstnævnte er allerede nu utrolig stabil på trods af hans unge alder.

Men anyways ærgeligt, at vi ikke slår til/han ikke gider til klubben og tage kampen op mod Valdes, når hans pris kun er 5,5 mio euro.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Der findes andre stabile unge målmænd i verden end Asenjo. Jeg synes ikke det argument holder 2 meter. Kan ikke se, hvad Casillas unge år skulle sige godt for, når han var så ustabil som du siger.
El Señor de las Tartas

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Raman93 »

Diabolito skrev:Der findes andre stabile unge målmænd i verden end Asenjo. Jeg synes ikke det argument holder 2 meter. Kan ikke se, hvad Casillas unge år skulle sige godt for, når han var så ustabil som du siger.
Nævn nogen.

Rivaldo10

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Rivaldo10 »

Gør der vel nok, men er de bedre/yngrer end Asenjo og prøvet på allerhøjeste niveau, samt ligeså billige? Jeg tvivler, men du må da gerne nævne nogen, der slår de overnævnte kriterier.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster