Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Sort ligefrem?

Jeg er mere end sikker på de nok skal finde frem til en løsning, præcis ligesom de gjorde med Xavi.
#jesuisSheep

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af JBN »

Jeg tror og håber heller ikke, at vi skal være urolige for at Valdes bliver. Jeg kan ikke se ham andre steder, og kan heller ikke se hvorfor man skulle forlade den klub man altid har spillet i, lige når succesen er på sit højeste.?

De skal nok finde en løsning!


JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af JonasV »

Dét har jeg ret svært ved at forestille mig. Det virker ikke umiddelbart som et match made in heaven. Føler mig ret overbevist om at Valdes kommer til at tilbringe en god del år i Barca endnu.

Zhrilmo
Indlæg: 39
Tilmeldt: søn nov 23, 2008 8:28 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Zhrilmo »

Jeg nægter at tro på at Valdez forlader barca på et tidspunkt, kan slet ikke forestille ham i en anden klub
BARCA!

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Zhrilmo skrev:Jeg nægter at tro på at Valdez forlader barca på et tidspunkt, kan slet ikke forestille ham i en anden klub
Det er koldt, hårdt fakta, hvis Valdés og Barcelonas ledelse ikke kan finde en aftale. Jeg har hørt, at det især er hans sagsbehandler Ginés Carvaja, der sørger for de store problemer. Han sætter Barca under unødigt pres, og det er ikke noget Laporta kan lide. Men hvis der ikke kommer en aftale, så er jeg sikker på, Txiki og ledelsen allerede har et alternativ på målmandsposten...

Zhrilmo
Indlæg: 39
Tilmeldt: søn nov 23, 2008 8:28 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Zhrilmo »

Toure skrev:
Zhrilmo skrev:Jeg nægter at tro på at Valdez forlader barca på et tidspunkt, kan slet ikke forestille ham i en anden klub
Det er koldt, hårdt fakta, hvis Valdés og Barcelonas ledelse ikke kan finde en aftale. Jeg har hørt, at det især er hans sagsbehandler Ginés Carvaja, der sørger for de store problemer. Han sætter Barca under unødigt pres, og det er ikke noget Laporta kan lide. Men hvis der ikke kommer en aftale, så er jeg sikker på, Txiki og ledelsen allerede har et alternativ på målmandsposten...
Ja der er nok noget om snakken, men hvis valdes og hans agent kræver for meget, så må vi jo finde en løsning, men jeg tror heller ikke valdes har så meget at sige igen. Jeg tror dog ikke på han rejser/flytter klub da han er en ægte Catalaner :lol:
BARCA!

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Det er han nemlig :D . Jeg kan virkelig ikke fordrage sagsbehandlere, de er kun ude på at tjene penge... :(
Jeg er sikker på at Valdés vil blive hos Barca. Det blver bare spændende at se, om sagsbehandleren fucker det hele op..

Zhrilmo
Indlæg: 39
Tilmeldt: søn nov 23, 2008 8:28 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Zhrilmo »

Toure skrev:Det er han nemlig :D . Jeg kan virkelig ikke fordrage sagsbehandlere, de er kun ude på at tjene penge... :(
Jeg er sikker på at Valdés vil blive hos Barca. Det blver bare spændende at se, om sagsbehandleren fucker det hele op..
Tror da os at hvis Laporta takker nej til den høje løn forventning, så vil valdes måske gå længere ned, da han bare prøver og presse lønen lidt op ad :) men vi må håbe og se, men jeg er 98% på at vi ser valdes vogte målet for os de næste mange år, medmindre 2.målmanden skubber ham af pinden
BARCA!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mander »

Toure skrev:Det er han nemlig :D . Jeg kan virkelig ikke fordrage sagsbehandlere, de er kun ude på at tjene penge... :(
Jeg er sikker på at Valdés vil blive hos Barca. Det blver bare spændende at se, om sagsbehandleren fucker det hele op..
Ikke for at hakke på dig, men han har vel sin agent eller advokat til at forhandle for sig? En sagsbehandler er sådan en, der sidder hos kommunen, eller i et forsikringsselskab...

Jeg tror ikke, at Valdes ryger. Der har før været problemer med at få en kontrakt til at gå op, da klubben jo gerne vil spare lidt penge, men der kan vist ingen tvivl være om, at Valdes gerne vil fortsætte i Barcelona. Så skal de også nok finde ud af det. Hans kontrakt udløber jo ikke her til vinter, så 1-2 uger fra eller til gør ingen forskel.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mander »

Hmm...

Sport.es rapporterer lige nu (kl. 13), at forhandlingerne mellem Valdes og Barca er brudt sammen. Det er selvfølgelig ikke sikkert, at det passer, men hvis det gør (og de ikke giver forhandlingerne en chance mere), kunne det godt se ud til, at vi skal ud og hente en ny keeper.

http://74.125.79.132/translate_c?hl=da& ... 4STWD5cf0Q
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

XaviHernandez

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af XaviHernandez »

Forlanger Valdes og Eto'o for meget, eller er det os, der er blevet for nærige?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Valdés forlanger en helt del, omkring 10€ mil om året, så vidt jeg husker.. Barca vil give 6-7€ mil, hvilket jeg synes er en helt fair deal..

Blevet for nærige, hmm.. Har vi nogensinde været det modsatte?
#jesuisSheep

XaviHernandez

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af XaviHernandez »

zqa skrev:Valdés forlanger en helt del, omkring 10€ mil om året, så vidt jeg husker.. Barca vil give 6-7€ mil, hvilket jeg synes er en helt fair deal..

Blevet for nærige, hmm.. Har vi nogensinde været det modsatte?
Det er sgu helt fair. Mon ikke det er agenten, der har "hjernevasket" Valdes..

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blach »

Hmm... hvis han ikke forlænger, sælges han højst sandsynlig.(Ligesom Eto'o)
Der står en af køberne i form af ManU. Mons tro der ikke er flere?
Altså der har jo været noget med Cech, ovre i Chelsea, så om ikke de også vil byde ind hvis det var?
AC og Inter Milan har begge ikke nogen prangende målmænd. ACM har Dida og en masse flere, som jeg mener er et par niveauer under Valdes. Inter har Julio Cesar, som ikke er langt fra Valdes niveau, meeeen...
Bayern har også brug for en ny målmand.
Tror hurtigt vi kunne presse hans pris højt op!..
Men første priotet er at han forlænger!!!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster