Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

XaviHernandez

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af XaviHernandez »

FC. Barcelona skrev:Kan du have ret i. Men man skal huske på en ting og det er, at Pep ikke er Rijkaard. Dvs. at jeg personligt tror, der skal RIGTIG meget til, før der sker noget lignende alá det, vi var vidner til i de 2 sidste år af Rijkaards "regeringsperiode".

Jeg mener umiddelbart ikke, at Keirrison ville skabe splid i truppen. Tror han ville være afklaret med, at han ville starte på bænken umiddelbart. Han er eftersigende kæmpe Culé!

Og der er jo ANC næste år skal man huske på, og der er Eto'o med garanti væk i 6 uger. Og skader, formnedgang og det store antal kampe igen næste år, vil også spille ind.

Forhåbentlig vil der blive købt godt ind, som Pep også har lovet, så sent som i dag. :D
Fuldstændig enig

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af rummenigge »

Angriber pladsen er svær.

Jeg er enig i at beholder Eto'o medmindre han selv vil væk eller beder om en sindsyg lønforhøjelse. Manden er verdensklasse, formnedgang eller ej, der er ikk nogen angribere på verdensplan som ikke har formnedgange undervejs en sæson.

Bojan er blevet endnu bedre i denne sæson og i den næste tror jeg han bliver rigtig giftig. Beholder vi Eto'o synes jeg vi skal have en yngre "hot prospect" hjem, ligesom netop Keirrison især hvis han kan aflaste Messi ved at spille både centralt og højre wing pladsen.

Prikken over i'et ville være at få Silva/Mata/Ribery til ventre kanten, så kan Iniesta koncentrere sig om midtbanen. Måske er Ribery dog for stor til at han gider at sidde på bænken i 25-30 kampe ud af de ca 70 vi skal spille.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

Elbarca skrev:Det er sjovt med hvad folk mener om Etoo. Den ene øjeblik tales der om at han er verdens bedste angriber herinde, og efter 8 kampe med kun 2-3 mål så skal han sælges. Det er egentlig en tendens man ofte ser med de aller bedste spillere. De når et tårnhøjt niveau og hvis de pludselig falder i form, så de ligger på niveau med andre dødelige og så er glansen pludselig taget fra dem.

Jeg mener helt klart vi skal beholde Etoo, ikke kun pga hans målnæse men også hvad han har vist i år. Klubben var mildt sagt uvenner med ham og ville af med ham, men han viste sig fra en stærk side og kæmpede sig til sin bedste sæson nogensinde. Vi har ikke haft bøvl med ham som tidligere og det skal belønnes, når nu han trods alt er garant for rigtig mange mål. Mht hans form så skal den nok komme. Vi taler trods alt ikke om mere end 7-8 kampe, hvor det ikke er gået så godt.
Fornuftigt og godt indlæg. Du beskriver nogenlunde, hvad jeg selv har prøvet at formulere.
FC. Barcelona skrev:Også fuldstændig tåbeligt, at ville sende Eto'o bort på baggrund af 4-5 kampes formnedgang i en ellers fantastisk sæson med 35 mål og et arbejdsraseri, som Puyol endda til tider kunne være misundelig på.

Manden har Europas bedste målgennemsnit, set over de sidste 5 år og han har været med til at afgøre 2 CL-FINALER PÅ 4 ÅR!

Synes vi skal beholde ham for en hver pris. Men vi måtte dog gerne hente en upcoming man alla Keirrison eller Benzema, som kunne overtage efter Henry eller Eto'o på sigt.
Samme om dette. Godt at se, at ikke alle har mistet troen på Eto'o.

Angående køb af Benzema og lignende; ja... men... hvad med Bojan?? Omvendt, Eto'o skal ganske rigtigt spille AFC... kan Bojan fylde den plads ud alene? Eller skal Henry måske på toppen?

F.C. Barcelona

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af F.C. Barcelona »

At Eto'o har hatt en meget bra sesong er det ingen tvil om, men Forlan har hatt en enda bedre sesong og det samme vil jeg si om Villa. Det er to ting som har irritert meg denne sesongen og det er hans egoisme og besettelse av å vinne pichichi. Tidligere var jeg ikke helt fornøyd med hans moral men den har blitt meget bedre i år.

Eto'o har et fantastisk målsnitt for Barca og det blir vanskelig for noen å kopiere det, så dersom han fortsetter i samme stil neste år så vil det være riktig å beholde ham. Jeg vil ikke selge Eto'o til fordel for Zlatan, det vil være en katastrofe i mine øyne med tanke på hvor meget de vil betale for Zlatan i følge Aftonbladet.

Det er kun to spillere som i mine øyne kan erstatte Eto'o og det er Villa og Torres. Men det blir ikke lett for noen av dem å kopiere målsnittet til Eto'o i Barca, han har vært meget stabil siden han kom.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mander »

F.C. Barcelona skrev:At Eto'o har hatt en meget bra sesong er det ingen tvil om, men Forlan har hatt en enda bedre sesong og det samme vil jeg si om Villa. Det er to ting som har irritert meg denne sesongen og det er hans egoisme og besettelse av å vinne pichichi. Tidligere var jeg ikke helt fornøyd med hans moral men den har blitt meget bedre i år.

Eto'o har et fantastisk målsnitt for Barca og det blir vanskelig for noen å kopiere det, så dersom han fortsetter i samme stil neste år så vil det være riktig å beholde ham. Jeg vil ikke selge Eto'o til fordel for Zlatan, det vil være en katastrofe i mine øyne med tanke på hvor meget de vil betale for Zlatan i følge Aftonbladet.

Det er kun to spillere som i mine øyne kan erstatte Eto'o og det er Villa og Torres. Men det blir ikke lett for noen av dem å kopiere målsnittet til Eto'o i Barca, han har vært meget stabil siden han kom.
Om nogen bør Villa da være garant for mange mål. Jeg er ikke sikker på, at Torres ville score så mange mål, som hans omdømme burde betyde. Zlatan ville personligt være min drømmeangriber, men du har ret i at prisen er grel - hvis nu man får drukket Moratti fuld, og får ham til at skrive under på, at Zlatan skal til Barcelona på free transfer, ville det være helt fint med mig. :)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Rivaldo10 »

hvis nu man får drukket Moratti fuld, og får ham til at skrive under på, at Zlatan skal til Barcelona på free transfer, ville det være helt fint med mig. :)
Haha. :lol: Jeg skal nok sørge for alkoholen så. GRATIS!

BTW: Moratti ligner altid en der er fuld, så det kan godt blive svært!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Guardiola skrev:Ja, jeg tror helt sikkert han har været her inde og læse hvad du har skrevet Toure, flot!
Fald lige lidt ned og ha respekt for andre holdninger end din egen. Fair nok hvis du gerne ser Eto'o bliver. Men jeg mener bestemt Toure og jeg har argumenteret på, hvorfor vi mener det er på tide at sælge ham. Slut herfra.
Forumlegende

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

Det er ok at have humor når man læser indlæg, Daluigi. Der er andre herinde, der har formået at læse det jeg skrev, på den rigtige måde. Det er problemet med skrift, tonen bliver lagt af den der læser det.

Det jeg skrev var ment som et spøg til Toure, og hans "smukt"

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Guardiola skrev:Det er ok at have humor når man læser indlæg, Daluigi. Der er andre herinde, der har formået at læse det jeg skrev, på den rigtige måde. Det er problemet med skrift, tonen bliver lagt af den der læser det.

Det jeg skrev var ment som et spøg til Toure, og hans "smukt"
jeg tænker nu også mere på dit svar til mit indlæg tidligere. At jeg quotede dit svar til toure var egentlig en fejl.
Forumlegende

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

Daluigi skrev:
Guardiola skrev:Det er ok at have humor når man læser indlæg, Daluigi. Der er andre herinde, der har formået at læse det jeg skrev, på den rigtige måde. Det er problemet med skrift, tonen bliver lagt af den der læser det.

Det jeg skrev var ment som et spøg til Toure, og hans "smukt"
jeg tænker nu også mere på dit svar til mit indlæg tidligere. At jeg quotede dit svar til toure var egentlig en fejl.
Ok :) ...
Jeg syntes bare det var mega ærgeligt, at du dagen efter vi havde vundet CL (og tre titler i år) stadig skulle være mavesur over Eto'o, som netop var manden der scorede et super super vigtigt mål, der ændrede kampen.

Uforbeholden cadeau til hans præstation, på netop denne dag, syntes jeg havde været på sin plads.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

haha så synes jeg du skal læse mit indlæg igennem igen. Jeg roser ham og er virkelig glad for han scorede, dertil skriver jeg at hvis han kan holde/ genfinde det niveau vi kender ham for, så ser jeg ham meget gerne blive. Men du kalder det mavesur, jeg kalder det fornuftigt. For det at man vurderer en spiller ud fra en enkelt kamp uanset hvor vigtig har da aldrig nogensinde været hensigtsmæssigt.
Forumlegende

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

Haha.. Daluigi for satan.. det er jo blevet en perfid strid om ord...

Jeg skriver uforbeholden cadeau. Skrig dog jubii i himlens sky for hans mål netop denne dag. Jeg var træt af, at se ham kritiseret ovenpå at have scoret det mål.
I øvrigt et han selv skaber, i sæsonens vigtigste kamp, hvor hans snører vel verdens bedste forsvarspiller i år.

Hvis jeg skal kommentere på resten, så ryger vi jo ind i nøjagtig samme diskussion, som vi førte før kampen. Du mener Eto'o skal sælges. Jeg mener det ikke. Og vi bliver ikke enige.
Vi var tilgengæld enige om, at han præstation i de seneste kampe på til CL-finalen ikke var optimal. Vi er vel også enige om, at han spillede godt i finalen?

Og endelig sjovt, at du netop kritiserer mig for, at bedømme Eto'o på én kamp, når jeg netop igen og igen har pointeret, at jeg mener han skal bedømmes på hans sæson (og de forrige). - og altså mere end de seneste kampes formnedgang, som du finder berettiger et salg.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

let's agree to disagree :wink:
Forumlegende

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

Daluigi skrev:let's agree to disagree :wink:
Aftale :P

F.C. Barcelona

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af F.C. Barcelona »

Guardiola skrev:Skrig dog jubii i himlens sky for hans mål netop denne dag. Jeg var træt af, at se ham kritiseret ovenpå at have scoret det mål. I øvrigt et han selv skaber, i sæsonens vigtigste kamp, hvor hans snører vel verdens bedste forsvarspiller i år.
Skal vel sies at Iniesta var sterkt delaktig i det målet som Eto'o scoret, men for all del en meget god prestasjon av Eto'o også.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster