Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

Diabolito skrev:MADRID, CABRON, SALUDA AL CAMPEON

Madrid, røvhuller, hyld mestrene. Det er katalansk udover det
Ja, og det er endda en pæn måde at sige det på! ;) :lol:

Rocco

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Rocco »

Blaugrana92 skrev:
Rocco skrev:
benjamin skrev:Eto'o skal blive, men Forlán må meget gerne komme til Barca, og skabe lidt konkurrence mellem ham og Eto'o. Ingen Villa, Ribery, Silva, Agüero - Forlán er manden med fløjten i munden, og fingeren i luften.
Der er da overhovedet ingen fremtid i Forlán? De fire andre er der meget mere fremtid i, de ville allesammen være bedre køb i det lange løb.
Altså hvis det er alderen du hentyder til, så har vi Ribéry der er 26, Villa som er 27, Eto'o som er 28 og Forlán som er 29. Så det er jo trods alt ikke den helt vilde aldersforskel der på dem. ;)
Agüero 20, Silva 23 og Ribéry 26. Eto'o behøves du ikke komme med en alder på, for han er ikke blandt de 5 spillere vi diskuterer. Forlán fylder forresten også 30 d. 19 i denne måned. Så jo, udover Villa er der faktisk en betydelig alders forskel på disse spillere :wink:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

Rocco skrev:
Blaugrana92 skrev:
Rocco skrev:Der er da overhovedet ingen fremtid i Forlán? De fire andre er der meget mere fremtid i, de ville allesammen være bedre køb i det lange løb.
Altså hvis det er alderen du hentyder til, så har vi Ribéry der er 26, Villa som er 27, Eto'o som er 28 og Forlán som er 29. Så det er jo trods alt ikke den helt vilde aldersforskel der på dem. ;)
Agüero 20, Silva 23 og Ribéry 26. Eto'o behøves du ikke komme med en alder på, for han er ikke blandt de 5 spillere vi diskuterer. Forlán fylder forresten også 30 d. 19 i denne måned. Så jo, udover Villa er der faktisk en betydelig alders forskel på disse spillere :wink:
Ja, nu nævnte jeg aldersforskellen på dem jeg ikke mener der er en store forskel på. Det er naturligvis korrekt at Agüero og Silva endnu er meget unge. Og så er det vel tilladt at nævne Eto'o's alder i tråden om Eto'o? Desuden gjorde jeg det blot for at demonstrere at der ikke er voldsomt meget mere fremtid i Villa end i Eto'o!

Rocco

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Rocco »

Nu kommenterede jeg dit indlæg om at du vil se Forlán i Barca, fremfor Silva, Agüero, Ribéry og Villa. Jeg kommenterede ved at påpege at der ikke er ret meget fremtid i Forlán i forhold til de 4 andre. Derfor er Eto'o's alder jo ligegyldig i den sammenhæng. Det er da tilladt at nævne ham, men sammenhængen taget i betragtning, ret ligegyldigt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

Rocco skrev:Nu kommenterede jeg dit indlæg om at du vil se Forlán i Barca, fremfor Silva, Agüero, Ribéry og Villa. Jeg kommenterede ved at påpege at der ikke er ret meget fremtid i Forlán i forhold til de 4 andre. Derfor er Eto'o's alder jo ligegyldig i den sammenhæng. Det er da tilladt at nævne ham, men sammenhængen taget i betragtning, ret ligegyldigt.
Det var nu ikke mig der ville have Forlán. Har da næsten lige påpeget at jeg helst ser vi beholder Eto'o? Jeg regnede bare med at diskussion også gik på Eto'o kontra de mulige spillere, hvorfor jeg blot påpegede at der ikke er meget mere i fremtid i Villa end i Eto'o. Mere var der sådan set ikke i det. EOD! ;)

XaviHernandez

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af XaviHernandez »

Synes vi skal beholde Eto'o, selvom han har været uskarp de seneste kampe. Han bliver topscorer i ligaen, forhåbentlig.

Vil nu også gerne se Gai Assulin på førsteholdet næste sæson, det er bare så dejligt med egen avl :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

Som sagt synes jeg vi skal beholde Eto'o, men der skal fandeme andre boller på suppen end det han præsterede i dagens kamp mod Mallorca - for det var ganske enkelt uacceptabelt!

F.C. Barcelona

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af F.C. Barcelona »

TIDENES DÅRLIGSTE KAMP AV ETO'O!!

Jeg er faktisk pisse sur på Eto'o akkurat nå, pga han røyk både muligheten til å ta målrekorden og poengrekorden fra Real Madrid. Har fortsatt sjansen på målrekorden men anser de som små i og med at vi skal møte et topp skjerpet Deportivo borte som slipper inn få mål.

Det toppet seg da han ikke sentret til Bojan som stod i 200 ganger bedre posisjon, samt når han skulle ta frispark istedet for Alves!!! For ikke å snakke om de 100 gangene han var alene med keeper... Jeg gir fanden i hele toppscorertittelen til Eto'o... Akkurat nå er jeg likegyldig til om han selges til sommeren eller ikke, tror faktisk Villa kan gjøre en bedre jobb...

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Valdééés »

F.C. Barcelona skrev:TIDENES DÅRLIGSTE KAMP AV ETO'O!!

Jeg er faktisk pisse sur på Eto'o akkurat nå, pga han røyk både muligheten til å ta målrekorden og poengrekorden fra Real Madrid. Har fortsatt sjansen på målrekorden men anser de som små i og med at vi skal møte et topp skjerpet Deportivo borte som slipper inn få mål.

Det toppet seg da han ikke sentret til Bojan som stod i 200 ganger bedre posisjon, samt når han skulle ta frispark istedet for Alves!!! For ikke å snakke om de 100 gangene han var alene med keeper... Jeg gir fanden i hele toppscorertittelen til Eto'o... Akkurat nå er jeg likegyldig til om han selges til sommeren eller ikke, tror faktisk Villa kan gjøre en bedre jobb...
Er meget enig med det her. Det minder mig om en lignende situation for et par år siden, da Eto'o også stod til at vinde topscorerprisen, han blev presset og satte ikke en skid ind.

Jeg accepterer at Guardiola har haft ham rykket fra sin sædvanlige plads, og at det kan have haft indflydelse på hans mængde scoringer efter nytår, men nu hvor han får SÅ mange chancer, så skal de benyttes. Og straffespark...den mand må have barcelonas VÆRSTE scoringsprocent på lige netop straffespark.
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

sørenbr

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af sørenbr »

Jeg tror aldrig jeg har set en Eto'o det har brændt så mange gyldne chancer... en friløber, et straffe og så en med hovedet. :lol:
Meeen... jeg er næsten sikker på at han nok skal komme tilbage på sit fantasiske scoreinstinkt. :mrgreen:
Senest rettet af sørenbr man maj 18, 2009 5:21 pm, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

sørenbr skrev:... et straffe på hoved.
Så tror det da fanden at han brændte! :lol:

sørenbr

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af sørenbr »

hehe... hvis han tog et straffe med hovedet ville jeg da for alvor blive lidt mobset på ham :x :mrgreen:

Remmen

Re: Eto'o

Indlæg af Remmen »

Blaugrana92 skrev:
sørenbr skrev:... et straffe på hoved.
Så tror det da fanden at han brændte! :lol:
HAHA :D

Mes Que Un Club

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mes Que Un Club »

Eto'o skal sælges til sommer efter min mening.. Villa skal erstatte ham!

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af benjamin »

Mes Que Un Club skrev:Eto'o skal sælges til sommer efter min mening.. Villa skal erstatte ham!
Jeg vil gerne sælge dig 8)
Stick to your guns.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster