Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

Diabolito skrev:Raul, Inzaghi, Nistelrooy er klassiske boksspillere og det er Eto'o absolut ikke, derfor betyder alderen og farten meget mere for ham, end før førnævnte. Dog mener jeg da kun Eto'o er 28 ? Tror ikke det er alderen, nærmere udmattelse efter en lang og hård sæson.
Ja, fangede du ikke den med ironien? :P
Jeg ved der er stor forskel på hvordan Inzaghi spiller en fodboldkamp og hvordan Eto'o spiller en fodboldkamp! ;)
Jo, han er 28 - som sagt vil han være 32 hvis han holder 4 år mere! ;)
Og jeg er helt enig - jeg tror han er ved at være godt træt, og det samme gælder Messi. Henry virker til gengæld til at være i topform - når han ikke lige er skadet! :)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

jeg kunne godt se fornuften i at sælge Eto'o nu hvor er han igen er meget værd. Hvis Riberý kommer til barca ville det være fint med et salg af Eto'o.. så kunne vi forsøge os med Henry opppe foran, eller evt. købe en stærk boksspiller.
Forumlegende

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Tolquhon »

Jeg er også med på den med at sælge Eto'o og købe Ribery - så har vi Henry/Bojan på toppen og sidstnævnte kan muligvis få mere spilletid...

Mes Que Un Club

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mes Que Un Club »

Tolquhon skrev:Jeg er også med på den med at sælge Eto'o og købe Ribery - så har vi Henry/Bojan på toppen og sidstnævnte kan muligvis få mere spilletid...
Daluigi skrev:jeg kunne godt se fornuften i at sælge Eto'o nu hvor er han igen er meget værd. Hvis Riberý kommer til barca ville det være fint med et salg af Eto'o.. så kunne vi forsøge os med Henry opppe foran, eller evt. købe en stærk boksspiller.
Er glad for at jeg ikke er den eneste der er enig i det :) Men hvad siger i til at vi måske også købte Agüero??? Altså, solgte Eto'o og Hleb og købte Ribery og Agüero? Er det meget urealistisk? Tror stadigvæk de får masser af spilletid, når vi kommer til at spille så mange kampe!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

jeg så hellere vi købte Villa end Aguero...
Forumlegende

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

ser slet ikk nogen grund til at erstatte eto'o med nogle ? , ja ville da være fint nok hvis Ribery eller en anden kom. Dette ville nok gøre udslag i et salg af Hleb, hvilket personligt jeg syntes ville være en skam. Bojan har stadig lang vej endnu, så at sælgte eto'o og så bruge Henry/Bojan i midten ville være alt for usikkert efter min mening.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Mes Que Un Club

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mes Que Un Club »

Daluigi skrev:jeg så hellere vi købte Villa end Aguero...
Villa er også en fantastisk spiller.. Men jeg tror bare at Agüero og Messi vil spille fantastisk sammen, som de også gør på landsholdet.. Og både Messi og Agüero er jo unge, så de kan spille sammen i mange år, og blive det bedste "par" i verden! Men tror også Villa ville være god i Barca, men ser hellere en ung spiller i Barca, som kommer til at spille fantastisk med messi :)

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Mes Que Un Club skrev:
Daluigi skrev:jeg så hellere vi købte Villa end Aguero...
Villa er også en fantastisk spiller.. Men jeg tror bare at Agüero og Messi vil spille fantastisk sammen, som de også gør på landsholdet.. Og både Messi og Agüero er jo unge, så de kan spille sammen i mange år, og blive det bedste "par" i verden! Men tror også Villa ville være god i Barca, men ser hellere en ung spiller i Barca, som kommer til at spille fantastisk med messi :)
Tror du ikke at Villa ville komme til at spille fantastisk sammen med Messi? Eller hvad?

Hvis vi køber Agüero, så er jeg bange for at der går for meget ego i den, i Barca. Med Agüero óg Messi, så har vi nogen der holder rigtigt godt på bolden, mén går efter egne aktioner. Derfor spiller Agüero og Messi ikke særligt ofte sammen for Argentina, og spiller Tévez noget oftere med en af de to. Så hellere Villa.

Mes Que Un Club

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mes Que Un Club »

Toure skrev:
Mes Que Un Club skrev:
Daluigi skrev:jeg så hellere vi købte Villa end Aguero...
Villa er også en fantastisk spiller.. Men jeg tror bare at Agüero og Messi vil spille fantastisk sammen, som de også gør på landsholdet.. Og både Messi og Agüero er jo unge, så de kan spille sammen i mange år, og blive det bedste "par" i verden! Men tror også Villa ville være god i Barca, men ser hellere en ung spiller i Barca, som kommer til at spille fantastisk med messi :)
Tror du ikke at Villa ville komme til at spille fantastisk sammen med Messi? Eller hvad?

Hvis vi køber Agüero, så er jeg bange for at der går for meget ego i den, i Barca. Med Agüero óg Messi, så har vi nogen der holder rigtigt godt på bolden, mén går efter egne aktioner. Derfor spiller Agüero og Messi ikke særligt ofte sammen for Argentina, og spiller Tévez noget oftere med en af de to. Så hellere Villa.
Det er ikke fordi jeg ikke ville se Villa i Barca.. For det vil jeg hellere end gerne!! Han er efter min mening en af de bedste angribere i verden, hvis måske ikke den bedste! Og jeg ville ønske han kom til Barca!vMen en af de ting jeg synes er godt ved Agüero, er at han er ung.. Men det kan godt være at du har ret at i at der går for meget ego i det.. det har jeg ikke tænkt på.. Men det var bare også en tanke..

Men synes stadigvæk vi skal sælge Eto'o og Hleb og købe Ribery og Villa/Agüero..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Billede

Hmmmmmmmmm
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15164
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1712 gange
Blevet takket: 1138 gange
Kontakt:

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Lopezzz »

Det har jeg også lagt mærke til.
Hvad er det for noget nu :shock:
Han må have en god forklaring på det 8)
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Det har jeg også lagt mærke til.
Hvad er det for noget nu :shock:
Han må have en god forklaring på det 8)
Han troede vel det var der Nike-mærket sad? :lol:

Remmen

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Remmen »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Det har jeg også lagt mærke til.
Hvad er det for noget nu :shock:
Han må have en god forklaring på det 8)
Han troede vel det var der Nike-mærket sad? :lol:
hahahahaha :D

Mes Que Un Club

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mes Que Un Club »

Hehe :)
Men det er da ellers ikke noget han plejer at gøre?? Eller har jeg bare aldrig set ham gøre det før?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

Mes Que Un Club skrev:Hehe :)
Men det er da ellers ikke noget han plejer at gøre?? Eller har jeg bare aldrig set ham gøre det før?
Jeg har heller aldrig set ham gøre det før. Det var sikkert bare instant craze, efter et sjovt mål eller sådan noget. Han lover det ikke skal gentage sig! :lol:
Nej, nu skal vi heller ikke drille Samu. Jeg har faktisk været rigtig vild med ham gennem hele sæsonen, også selvom han ikke har scoret i et stykke tid (Villarreal, sí, men ellers). Han har stillet sig ydmyg overfor hver kamp og taget fløjlshandskerne på, og kæmpet. Det har jeg altid, ALTID, respekt for. Uanset hvor ringe en præstation der så ellers skulle blive leveret. Også derfor jeg har syntes så godt om Gudjohnsen gennem hele sin tid her.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster