Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

Jeg ved ikke om det er en trøst, men Eto'o har det med at score mål mod Real Madrid og ofte det første mål. Ud af 4 kampe mod Chelsea har han scoret sejrsmålet i to af dem, et på Camp Nou og et på Stamford Bridge.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af emo »

Seneste udtalelse fra Eto'o, er at han ikke øsnker at forlade et så godt spillende Barcelona hold, og anser holdet for at have de bedste angribere i verden.

Han tilføjer også at han anser Iniesta for verdens bedste spiller, samt Xavi for den bedste midtbanespiller i Europa, og kreatøren for Barcelonas angreb. (Hvordan de to ting kan passe overins med hinanden ved jeg ikke)
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Seneste udtalelse fra Eto'o, er at han ikke øsnker at forlade et så godt spillende Barcelona hold, og anser holdet for at have de bedste angribere i verden.

Han tilføjer også at han anser Iniesta for verdens bedste spiller, samt Xavi for den bedste midtbanespiller i Europa, og kreatøren for Barcelonas angreb. (Hvordan de to ting kan passe overins med hinanden ved jeg ikke)
Haha', hans pointe er vel at de er sublime! :D

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Hævneren »

Blaugrana92 skrev:GRRRRRREAT! :D
Fedt billede, ny baggrundsskærm

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Jeg glæder mig til at se, om han kan score mod Chelsea i aften! Noget af det vigtigste for Barca er, at vi holder nullet, og tilmed at Eto'o finder sin scoringsstime frem igen! Et Barca-hold med Samuel i topform er uovervindeligt! :D

lgbarca9

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af lgbarca9 »

BBC fortæller at der er forhandlinger mellem Barcelona og Manchester C. Dog lød det mest som om at Manchester C havde budt igen...

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

lgbarca9 skrev:BBC fortæller at der er forhandlinger mellem Barcelona og Manchester C. Dog lød det mest som om at Manchester C havde budt igen...
Jeg tror næppe at han skifter til en anden klub. I starten af året sagde han således:

"Jeg er meget lykkelig her i Barcelona, og jeg ser ingen grund til at forlade klubben. Hvis klubben vil forlænge min kontrakt (nuværende udløber i 2010), så vil jeg meget gerne forlænge."

Så initiativet ligger hos Barca, som nok skal til at lette røven, og forlænge med de vigtige spiller, i stedet for at lade det hele falde på gulvet...

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

Jeg har stadig ikke glemt at hans hovedstødsmål mod Chelsea på Stamford Bridge på oplæg af Marquez. Et mål vi fik på kontra... han har altid følsomme jubelscener Eto'o... han løb over til tilskuerne og jublede med dem...fantastisk øjeblik.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Brombi »

Goldenbaum skrev:Jeg har stadig ikke glemt at hans hovedstødsmål mod Chelsea på Stamford Bridge på oplæg af Marquez. Et mål vi fik på kontra... han har altid følsomme jubelscener Eto'o... han løb over til tilskuerne og jublede med dem...fantastisk øjeblik.
Er det muligt man kan finde det nogle steder?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Brombi »

Samuel Eto'o ifølge sport: MIn fremtid er i barca !!

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

Brombi skrev:
Goldenbaum skrev:Jeg har stadig ikke glemt at hans hovedstødsmål mod Chelsea på Stamford Bridge på oplæg af Marquez. Et mål vi fik på kontra... han har altid følsomme jubelscener Eto'o... han løb over til tilskuerne og jublede med dem...fantastisk øjeblik.
Er det muligt man kan finde det nogle steder?


Dette vil forhåbentligt gentage sig... se spillemæssig ydmygelse på deres egen bane.

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »



Dette øjeblik glemmer jeg heller ikke.... altid fedest at have været bagude og de andre rigtig troede at de vandt :D

XaviHernandez

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af XaviHernandez »

Goldenbaum skrev:

Dette øjeblik glemmer jeg heller ikke.... altid fedest at have været bagude og de andre rigtig troede at de vandt :D
Bellettis jubelscene siger alt...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Brombi »

XaviHernandez skrev:
Goldenbaum skrev:

Dette øjeblik glemmer jeg heller ikke.... altid fedest at have været bagude og de andre rigtig troede at de vandt :D
Bellettis jubelscene siger alt...
Jeg klappede også for mig selv da belletti blev skiftet ind mod barca.. dejligt at publim råbte hans navn!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

Smukt! Så smukt! Man får jo næsten tårer i øjnene! :D :wink:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster