8 - Andrés Iniesta Lujan

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Guardiola »

Da-Playmaker skrev:
Guardiola skrev:Ja han er rigtig god. Men det er lidt unfair, at han er så bleg. Modstanderen kan jo ikke se på ham, fordi hans hud reflekterer lyset så meget.
Hehe, hvordan kan man egentlig være så bleg, når man bor i Spanien?
Jeg har spurgt mig selv om det samme - han må være verdens første albino der er født med sort hår

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:
Da-Playmaker skrev:
Guardiola skrev:Ja han er rigtig god. Men det er lidt unfair, at han er så bleg. Modstanderen kan jo ikke se på ham, fordi hans hud reflekterer lyset så meget.
Hehe, hvordan kan man egentlig være så bleg, når man bor i Spanien?
Jeg har spurgt mig selv om det samme - han må være verdens første albino der er født med sort hår
Apropos 'bleghed' har det også altid undret mig hvorfor så mange argentinere er så bleg som de er?!? Se bare på Milito. Eller Messi for den sags skyld. Det burde ikke være sådan! De har jo masser af sol, for fa'en da! :P

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Lopezzz »

Jeg troede aldrig på at han ville score mål i denne sæson. Han er pisse uheldig hver gang eller var han skæv
der hvor han brændte alle de chancer i forgående kampe.
Hvis han var mere præcis så vil hans navn står på scoringslisten ved siden af Eto'o.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Guardiola »

Haha Lopezzz - overdrivelse fremmer forståelsen.

Blaugrana - Der er den del af den argentinske befolkning der har indiansk afstemning, de er mørke. Så er der dem med Europæisk, de er lyse. Mener der var en del tyskere der i sammenhæng med verdenskrigen bosatte sig her. Det kan godt være jeg tager fejl.

Toure

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Toure »

Guardiola skrev:Haha Lopezzz - overdrivelse fremmer forståelsen.

Blaugrana - Der er den del af den argentinske befolkning der har indiansk afstemning, de er mørke. Så er der dem med Europæisk, de er lyse. Mener der var en del tyskere der i sammenhæng med verdenskrigen bosatte sig her. Det kan godt være jeg tager fejl.
Så Messi og Milito er tyskere???

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Guardiola »

Der kunne meget vel være tyske aner...

Toure

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Toure »

Guardiola skrev:Der kunne meget vel være tyske aner...
Jamen - hvis tyskerne flyttede til Argentina osv i verdenskrigen, så burde hans bedstefar eller bedstemor være tysker. Det betyder altså at han havde valget mellem at spille for Argentina og for Tyskland... Hold kæft det er langt ude....

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Guardiola »

Har lige tjekket lidt rundt på nettet.... hovedparten af den Argentinske befolkning har spanske eller italienske aner... Ved ikke rigtig hvad vi kan bruge det til. Burde det gøre dem mørke eller lyse? Her for uden er der den indianske afstemning og tysk immigration. Et broget folk

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Guardiola »

Zinker skrev:
Guardiola skrev:Der kunne meget vel være tyske aner...
Jamen - hvis tyskerne flyttede til Argentina osv i verdenskrigen, så burde hans bedstefar eller bedstemor være tysker. Det betyder altså at han havde valget mellem at spille for Argentina og for Tyskland... Hold kæft det er langt ude....
Ahh Zinker - nu tror jeg også lige du overfortolker. Der mangler vist et par mellemregninger. Der er mange afstamninger blandet i Argentina. Hvilket en lige netop han tilhører ved jeg ikke. Og sådan er det jo generelt. Men det bliver jo en blandet flok, når et land har været en koloni

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af JonasV »

Det er dog sjældent, lige meget hvor i verden man befinder sig, at man ser et menneske med samme fine askegrå kulør som Iniesta! En sart ener.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Guardiola »

JonasV skrev:Det er dog sjældent, lige meget hvor i verden man befinder sig, at man ser et menneske med samme fine askegrå kulør som Iniesta! En sart ener.
haha.. ja for pokker... Godt han spiller i en dragt med lidt kulør på, hvis I forstår

Toure

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Toure »

Guardiola skrev:
JonasV skrev:Det er dog sjældent, lige meget hvor i verden man befinder sig, at man ser et menneske med samme fine askegrå kulør som Iniesta! En sart ener.
haha.. ja for pokker... Godt han spiller i en dragt med lidt kulør på, hvis I forstår
Haha ja fordælen. Hvis han spillede for Real Madrid ville han ligne en Cillit Bang reklame :)

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Guardiola »

Zinker skrev:
Guardiola skrev:
JonasV skrev:Det er dog sjældent, lige meget hvor i verden man befinder sig, at man ser et menneske med samme fine askegrå kulør som Iniesta! En sart ener.
haha.. ja for pokker... Godt han spiller i en dragt med lidt kulør på, hvis I forstår
Haha ja fordælen. Hvis han spillede for Real Madrid ville han ligne en Cillit Bang reklame :)
Han ville ligne pjerrot

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg vidste godt at der var rigtig mange med italiensk afstamning i Argentina, men tysk havde jeg ikke lige regnet ud. Den spanske afstamning siger vel næsten sig selv, og findes jo også i så godt som resten af Syd- og Mellemamerika, med Brasilien som en stor fed undtagelse. Eksempelvis er Mauro Camoranesi jo rent faktisk argentiner, og det var jo først i 2000 at han kom til Italien.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Mander »

Den største koloni af walisere, uden for Wales, ligger i Argentina. Måske Messi har en forkærlighed for får?

Ellers så skal man jo også huske på, at den sydlige del af landet ligger meget sydligt - altså er der koldere end i Danmark...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster