Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af emo »

Jeg vil bare nøjes med at give folk ret når de kritiserer ham, men trampe på dem når de kritiserer klubben. En spiller er ikke klubben.
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af rummenigge »

Jeg er super skeptisk med at hente Suarez på bekostning af Alexis. Vil Suarez kunne acceptere at være efter Messi og acceptere at han skal spille for holdet? Alexis er en ideel team player og en dygtig målscorer.

Suarez er en endnu bedre målscorer og noget bedre dribler end Alexis, men han er også utrolig egoistisk og kan næppe levere den defensive workrate som Alexis kan.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Quaresma »

Jeg forstår ikke sammenligningen med Stoichkov. Nuvel, begge er/var kontroversielle angribere, men der er/var immervæk stor, stor forskel på deres personligheder. Stoichkov var en karismatisk crook, Suárez er blot en topspiller, der ind i mellem laver nogle latterligt underlige ting.

EDIT: Der kan dog ikke være tvivl om, at han vil være en kæmpe succes, såfremt vi køber ham.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Bah, Stoichkov havde et kæmpe stort temperament på samme måde som Zidane, Cantona og en helt masse andre spillere har haft det. Jeg synes at denne artikel fint viser hvorfor Suárez er bat-shit crazy. Bliv væk sammen med resten af Uruguay. Fucked up mentalitet. I ingen andre lande var en sådan idiot blevet beskyttet. Især ikke efter han har dummet sig kolossalt tre gange - med den samme forseelse endda. Se bare på hvordan den største danske stjerne gennem de sidste 5 år, Bendtner, er blevet korsfæstet adskillige gange herhjemme. Suárez er åbenbart Uruguays svar på Kim Il-sung.

1899
Indlæg: 134
Tilmeldt: ons nov 04, 2009 1:28 am
Geografisk sted: Holstebro/Silkeborg
Har takket: 27 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Sv: Luis Suárez

Indlæg af 1899 »

Udelukket fra alt fodbold i 4 mdr..... Lyder ret vildt. Gælder alt som i ALT eller kun FIFA-regi?

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Guardiola »

Er det alene for landsholdsfodbold, eller hvad?

Men hold kæft hvor er det latterligt. Som i virkelig til grin. Alt, alt, for hård dom. Jeg glæder mig til at det skaber praksis for, at albuer i hovedet skal give 15 kampe og 6 måneders karantæne.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af zqa »

Også for klubfodbold.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Sv: Luis Suárez

Indlæg af Ponte »

1899 skrev:Udelukket fra alt fodbold i 4 mdr..... Lyder ret vildt. Gælder alt som i ALT eller kun FIFA-regi?
Den officielle melding lyder på:
9 kampe i FIFA regi
4 måneders udelukkelse fra ALT fodbold (EPL, CL osv.)
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Storken »

I'm singing in the rain
Just singing in the rain
What a glorious feeling
I'm happy again


:-)

Den officielle udmelding:
http://www.fifa.com/worldcup/news/y=201 ... 86354.html
Senest rettet af Storken tors jun 26, 2014 4:05 pm, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Er der ikke lidt ligegyldigt? Så kan han spille allerede fra den 26. oktober? Der har de vel kun spillet en 8-10 kampe af Premier League eller noget i den dur?

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Flax_Generous »

Det svarer til max. 15 kampe for klubholdet (Premier League, Champions League og Capital One Cup). Plus 9 landskampe. Det synes jeg egentlig ikke er urimeligt.

Første gang han bed fik han 7 kampes karantæne på klubplan. Anden gang 10 kampe. Nu får han så max. 15 kampe på klubplan og 9 for landsholdet. (Og indimellem disse karantæner var der 8 kampes karantæne for racisme og nogle småting for at række fuckfinger til Fulhams fans, osv.).
Senest rettet af Flax_Generous tors jun 26, 2014 4:06 pm, rettet i alt 2 gange.

1899
Indlæg: 134
Tilmeldt: ons nov 04, 2009 1:28 am
Geografisk sted: Holstebro/Silkeborg
Har takket: 27 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Sv: Luis Suárez

Indlæg af 1899 »

Ponte skrev:
1899 skrev:Udelukket fra alt fodbold i 4 mdr..... Lyder ret vildt. Gælder alt som i ALT eller kun FIFA-regi?
Den officielle melding lyder på:
9 kampe i FIFA regi
4 måneders udelukkelse fra ALT fodbold (EPL, CL osv.)
Helt vanvittigt! 9 kampe i FIFA regi - okay fint nok. Men ser da slet ingen grund til at FIFA blander sig i hvad der skal foregå på klubplan. Og så hører jeg lige i radioen at det også betyder han ikke må deltage i træningen? De kan da ikke bestemme om han må træne!?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

Han kan heller ikke sælges åbenbart, lol.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:Er der ikke lidt ligegyldigt? Så kan han spille allerede fra den 26. oktober? Der har de vel kun spillet en 8-10 kampe af Premier League eller noget i den dur?
Jo, de har 8-9 Premier League-kampe i den periode. Plus et par stykker i Champions League og Capital One Cup. Det er så ikke voldsomt som det lyder.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:Det svarer til max. 15 kampe for klubholdet (Premier League, Champions League og Capital One Cup). Plus 9 landskampe. Det synes jeg egentlig ikke er urimeligt.

Første gang han bed fik han 7 kampes karantæne på klubplan. Anden gang 10 kampe. Nu får han så max. 15 kampe på klubplan og 9 for landsholdet. (Og indimellem disse karantæner var der 8 kampes karantæne for racisme og nogle småting for at række fuckfinger til Fulhams fans, osv.).
Yes, præcis. Jeg synes egentlig også at det er helt rimeligt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster