Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:Tror sgu vi køber ham! Så må vi se hvordan det kommer til at fungere men på papiret er det den vildeste offensive jeg kan huske... Og nu hvor ledelsen er så retarderet at de åbenbart bare vil af med alexis så er suarez imo en af de eneste som er en opgradering.
Har været 'off the grid' i 24 timer. Hvad er der sket? Og hvad får dig til at tro vi køber ham?
Det er bare en fornemmelse. Han vil være et kæmpe plaster på såret for alle de fuck-ups ledelsen har lavet... Eller det vil han være på overfladen. Det er ikke i nærheden af nok til at opveje det lort de har foretaget.

Det store spørgsmål for mig er om alexis overhovedet gider til pool. Håber også at det bliver pedro i stedet. Pedro + 35 mio for suarez ville være frækt.
Jeg har en smule svært ved at se hvad Liverpool skulle kunne bruge Pedro til når man sammeligner med hvem de har i forvejen på hans position. Jeg kan godt forstå hvorfor de ville være interesserede i Alexis for han ville være et skridt op for dem. Men Pedro vil mere blive en bredespiller end en klassespiller, selv på et Liverpool hold, efter min overbevisning.

Jeg kan virkelig godt lide Pedro, det er ikke det, men jeg synes desværre der bliver længere og længere mellem snapsene for hans vedkommende.

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Sergenten »

Piquénbauer skrev:Suarez vil aflevere hvis han kan gøre chancen større. Præcis som han har gjort i pool.
Enig. Men pt. Afleverer Barca drengene ikke til Messi for at gøre chancen større. De afleverer den bare til ham. Måske fordi de skal. Tror ikke Suarez på samme måde vil føle at chancen for mål altid bliver større ved at spille Messi.

Men Ok, måske er det præcis en angriber som ham, der kan skabe de rum for Messi at løbe rundt i, som kan gøre Messi farligere igen.

Vores spil er alt for forudsigeligt når Messi alene skal vinde kampene.

Dog er 75-80 Mio Euro for meget. Og Alexis mener jeg ikke skal sælges. Send dem

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Jurij »

Sergenten skrev:
Piquénbauer skrev:Suarez vil aflevere hvis han kan gøre chancen større. Præcis som han har gjort i pool.
Enig. Men pt. Afleverer Barca drengene ikke til Messi for at gøre chancen større. De afleverer den bare til ham. Måske fordi de skal. Tror ikke Suarez på samme måde vil føle at chancen for mål altid bliver større ved at spille Messi.

Men Ok, måske er det præcis en angriber som ham, der kan skabe de rum for Messi at løbe rundt i, som kan gøre Messi farligere igen.

Vores spil er alt for forudsigeligt når Messi alene skal vinde kampene.

Dog er 75-80 Mio Euro for meget. Og Alexis mener jeg ikke skal sælges. Send dem
Så 101 million for Neymar er ikke for meget? Og Zlatan for et lige højt beløb? Det er vel prisen for en spiller af den klasse. Problemet er blot, at vi ikke har super brug for ham. Ligesom Real Madrid heller ikke havde super brug for Bale, men de betalte alligevel.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Alcantara »

Jurij skrev:
Sergenten skrev:
Piquénbauer skrev:Suarez vil aflevere hvis han kan gøre chancen større. Præcis som han har gjort i pool.
Enig. Men pt. Afleverer Barca drengene ikke til Messi for at gøre chancen større. De afleverer den bare til ham. Måske fordi de skal. Tror ikke Suarez på samme måde vil føle at chancen for mål altid bliver større ved at spille Messi.

Men Ok, måske er det præcis en angriber som ham, der kan skabe de rum for Messi at løbe rundt i, som kan gøre Messi farligere igen.

Vores spil er alt for forudsigeligt når Messi alene skal vinde kampene.

Dog er 75-80 Mio Euro for meget. Og Alexis mener jeg ikke skal sælges. Send dem
101 million for Neymar er ikke for meget? Og Zlatan for et lige højt beløb? Det er vel prisen for en spiller af den klasse. Problemet er blot, at vi ikke har super brug for ham. Ligesom Real Madrid heller ikke havde super brug for Bale, men de betalte alligevel.
Lever du i din egen verden? Vi gav €57 mio. for ham. €17 mio. til Santos og €40 mio. som 'kompensation' til faderen.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Norbit »

Real henter Falcao - Barca henter Suarez. Bliver fedt


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Quaresma »

Alcantara skrev:
Jurij skrev:
Sergenten skrev:
Piquénbauer skrev:Suarez vil aflevere hvis han kan gøre chancen større. Præcis som han har gjort i pool.
Enig. Men pt. Afleverer Barca drengene ikke til Messi for at gøre chancen større. De afleverer den bare til ham. Måske fordi de skal. Tror ikke Suarez på samme måde vil føle at chancen for mål altid bliver større ved at spille Messi.

Men Ok, måske er det præcis en angriber som ham, der kan skabe de rum for Messi at løbe rundt i, som kan gøre Messi farligere igen.

Vores spil er alt for forudsigeligt når Messi alene skal vinde kampene.

Dog er 75-80 Mio Euro for meget. Og Alexis mener jeg ikke skal sælges. Send dem
101 million for Neymar er ikke for meget? Og Zlatan for et lige højt beløb? Det er vel prisen for en spiller af den klasse. Problemet er blot, at vi ikke har super brug for ham. Ligesom Real Madrid heller ikke havde super brug for Bale, men de betalte alligevel.
Lever du i din egen verden? Vi gav €57 mio. for ham. €17 mio. til Santos og €40 mio. som 'kompensation' til faderen.
Og vi gav ingenlunde 100 millioner euro for Zlatan. Skænk os gerne dine kilder, Jurij
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Jurij »

Jeg har ikke sagt, at vi gav 100 millioner for Zlatan. Men det var meget. Nogenlunde det samme som for Neymar nok, da man jo også gav Eto'o for ham også.
Genopbygning status: færdig.

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Sergenten »

Jurij skrev:
Sergenten skrev:
Piquénbauer skrev:Suarez vil aflevere hvis han kan gøre chancen større. Præcis som han har gjort i pool.
Enig. Men pt. Afleverer Barca drengene ikke til Messi for at gøre chancen større. De afleverer den bare til ham. Måske fordi de skal. Tror ikke Suarez på samme måde vil føle at chancen for mål altid bliver større ved at spille Messi.

Men Ok, måske er det præcis en angriber som ham, der kan skabe de rum for Messi at løbe rundt i, som kan gøre Messi farligere igen.

Vores spil er alt for forudsigeligt når Messi alene skal vinde kampene.

Dog er 75-80 Mio Euro for meget. Og Alexis mener jeg ikke skal sælges. Send dem
Så 101 million for Neymar er ikke for meget? Og Zlatan for et lige højt beløb? Det er vel prisen for en spiller af den klasse. Problemet er blot, at vi ikke har super brug for ham. Ligesom Real Madrid heller ikke havde super brug for Bale, men de betalte alligevel.
Nu passer de beløb du angiver heldigvis ikke, men det er da lidt skræmmende at du åbenbart mener man lige så godt kan betale for meget endnu en gang, bare fordi man tidligere har gjort det.

Ja, Madrid betaler sindssyge summer igen og igen, men deres spil svarer ikke til pengene der er investeret alligevel.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Jurij »

Jeg har jo ikke fundet på tallet 101 million for Neymar. Overhovedet ikke. Min kilde er http://www.transfermarkt.com/ for både Zlatan og Neymar, men jeg kan ikke få det til at virke lige nu.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Jamial »

Køb Suárez, sælg Messi og få Mourinho som træner.

Nej tak. Han gjorde det lige igen.
Senest rettet af Jamial tirs jun 24, 2014 7:56 pm, rettet i alt 1 gang.

Messidona

Re: Luis Suárez

Indlæg af Messidona »

Yep bed igen nu håber jeg slet ikke han kommer det svin

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Suarez din klovn! Nej tak til ham!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Ponte »

Håber for alt i verden ikke vi forhandler med ham, ellers kan det i hvert fald godt stoppe nu!!
Manden er jo ikke rigtig på øverste!
NEJ TAK!
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Jurij »

Er det fordi i er bange for de mange tandlægeregninger han vil skabe hos os?
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af B-Freak »

Billede
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster