Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bruger barcastuff, Onside/TV3Sport.dk som kilde? :lol: :grin:
Barcelona have been in touch with Luis Suarez' agent. Liverpool agreed he can leave for 70M to Barcelona/Madrid, 90M other teams [tv3 sport]

BarçaDK

Re: Luis Suárez

Indlæg af BarçaDK »

Hahaha! Catalansk TV3 må vi formode. :grin:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Haha, tror jeg også! Min første tanke var dog ''WTF?!'', da jeg så 'TV3 Sport'. :lol:

gygfo

Re: Luis Suárez

Indlæg af gygfo »

@RafaelH117: Barcelona would've to pay around €75m for Suárez, Alexis could lower the price to €40-45m. Real Madrid also keen on his signing.


Det må være 40mio til os, hvis Liverpool vil have Alexis

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

Hmm, jeg har læst flere steder at Benzema er ved at forlænge sin kontrakt med Real og det skulle eftersigende være noget der snart bliver realiseret. Tror ikke de skiller sig af med Benzema og så har de også en Jése der godt nok er skadet, men jeg tror heller ikke at de sælger ham, nu ved jeg ikke om man måske vil låne ham ud. Det tror jeg i hvert fald ikke.

Derudover har jeg også læst at Suarez' kone er fra Barcelona og at de begge også skulle have familie i Barcelona.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Tror sgu vi køber ham! Så må vi se hvordan det kommer til at fungere men på papiret er det den vildeste offensive jeg kan huske... Og nu hvor ledelsen er så retarderet at de åbenbart bare vil af med alexis så er suarez imo en af de eneste som er en opgradering.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Tror sgu vi køber ham! Så må vi se hvordan det kommer til at fungere men på papiret er det den vildeste offensive jeg kan huske... Og nu hvor ledelsen er så retarderet at de åbenbart bare vil af med alexis så er suarez imo en af de eneste som er en opgradering.
Har været 'off the grid' i 24 timer. Hvad er der sket? Og hvad får dig til at tro vi køber ham?

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Jurij »

35 for Alexis? Hvad har Liverpool røget?
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:35 for Alexis? Hvad har Liverpool røget?
Makrel.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:
Jurij skrev:35 for Alexis? Hvad har Liverpool røget?
Makrel.
Og lidt Song, en smule Song.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:Tror sgu vi køber ham! Så må vi se hvordan det kommer til at fungere men på papiret er det den vildeste offensive jeg kan huske... Og nu hvor ledelsen er så retarderet at de åbenbart bare vil af med alexis så er suarez imo en af de eneste som er en opgradering.
Har været 'off the grid' i 24 timer. Hvad er der sket? Og hvad får dig til at tro vi køber ham?
Det er bare en fornemmelse. Han vil være et kæmpe plaster på såret for alle de fuck-ups ledelsen har lavet... Eller det vil han være på overfladen. Det er ikke i nærheden af nok til at opveje det lort de har foretaget.

Det store spørgsmål for mig er om alexis overhovedet gider til pool. Håber også at det bliver pedro i stedet. Pedro + 35 mio for suarez ville være frækt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Sergenten »

Suarez vil da på ingen måde aflevere bolden til Messi igen og igen.
Og det forstår man godt når man ved hvor mange gange han selv kan høvle bolden i mål.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Suarez vil aflevere hvis han kan gøre chancen større. Præcis som han har gjort i pool.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Norbit »

Sergenten skrev:Suarez vil da på ingen måde aflevere bolden til Messi igen og igen.
Og det forstår man godt når man ved hvor mange gange han selv kan høvle bolden i mål.
Er det ikke kun godt? Altså hvis man tænker på hvor forudsigeligt hvor spil egentligt er, så ville det være rart at en anden mand også kan skabe ravage i modstandernes felt, desuden vil han kunne tage lidt af presset fra Messi.
Måske er vi nået til det punkt, hvor det ikke kun er Messi vi skal være alt for afhængige af (hvilket bliver svært, når Messi, bare er Messi).
Syntes vi i denne sæson har spillet for meget med at få bolden ned over kanterne, drible den direkte modstander og se efter Messi.
Med en Suarez på holdet, vil man kunne forvente knaldhøjt teknisk niveau, aggressivitet , kynisme, og mod til at udfordre.
Jeg ved ikke med jer, men jeg føler at vi er gået lidt i stå, med kun at søge Messi når vi kommer foran målet, ved godt at han verdens bedste, og at han er den der finder på de geniale ting. Dog føler jeg at det hæmmer nogle af de andre spillere. Der er ikke nogle af de andre spillere der har lavet noget uforventet - udover Alexis et par gange.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster