Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Muddi12345 skrev:
Kubala skrev:Hvis vi kigger hypotetisk på tingene, og antager det ene eller det andet, så kunne det være fedt, hvis Pep overtager trænerposten fra den argentinske træner næste år og formår at vinde VM med dem i 2014, så Messi kan hive VM trofæet hjem(og endegyldigt lukke munden på de kritikere og skeptiske mennesker derude, som stadigvæk sætter spørgsmålstegn ved mandens kvaliteter, vedrørende at være blandt visse to herre gennem fodboldhistorie, som være legender af sportsgrenen), det ville være surrealistisk på den fede måde. Det kommer så aldrig til at ske, ved at det er helt urealistisk gange en milliard, men hvis og hvis.
Nu spørger jeg dumt, men hvorfor kommer det aldrig til at ske?
Men jeg håber VIRKELIG at han gør det, nu når du nævner det.. Har jeg ikk tænkt på :-)
Jeg ønsker det bedste for Messi.. Har altid holdt med Spanien til slutrunder, men i 2014 holder jeg uden tvivl med Argentina og det vil jeg gøre så længe Messi spiller.. Han fortjener den VM så meget, så han kan blive placeret blandt de bedste nogensinde (hvilket jeg allerede synes han er uden tvivl).. Men som du siger, så kan alle skeptikerne lukke munden og ikk bruge det argument.. Men så finder de jo nok bare på en anden undskyldning..

Jeg ønsker også succes for Messi( har ønsket at han skal vinde VM) og desuden altid holdt med Argentina, da jeg altid har været vild med de respektive spillere de har haft, f.eks. Batigol, Veron, Aimar og jeg kan blive ved. Men det kommer jo ikke til at ske, af de to simple grunde; De har en træner, som de har valgt og sætter sin lid til manden og den anden grund, er at Pep kan muligt ændre så meget og gør så meget for Argentina på bare et år, da det ikke er ligesom på klub plan, hvor du har spilerne til rådighed gennem en meget længere periode.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Det der med at de skulle finde en anden grund, vil jo være til grin, hvis Messi nu gå hen og bliver verdensmester med Argentina. Altså manden har allerede vundet OL med Argentina og mangler VM, men det kan godt være at skeptikerne vil anfægte at han ikke har vundet Copa America, men tror at de så vil tabe, og vil i sidste ende også begynde at anerkende manden.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Kubala skrev: Jeg ønsker også succes for Messi( har ønsket at han skal vinde VM) og desuden altid holdt med Argentina, da jeg altid har været vild med de respektive spillere de har haft, f.eks. Batigol, Veron, Aimar og jeg kan blive ved. Men det kommer jo ikke til at ske, af de to simple grunde; De har en træner, som de har valgt og sætter sin lid til manden og den anden grund, er at Pep kan muligt ændre så meget og gør så meget for Argentina på bare et år, da det ikke er ligesom på klub plan, hvor du har spilerne til rådighed gennem en meget længere periode.
Enig i, at det ikk kan sammenlignes med klubhold da man selvfølgelig ikk har spillerne tæt på sig og kan lære fra sig på samme måde.. Men det er dog en romantisk tanke må man indrømme, Pep genforenes med Messi og giver ham det eftertragtede VM trofæ..
I øvrigt "synd" for sydamerikanske spillere, at de kun kan deltage i VM hver 4 år, og ikke kan være med til EM, som også er en rigtig stor titel.. Nogle af de bedste spillere fra verden render trods alt rundt derovre..

Men Messi fortjener virkelig alt godt, den mand har så meget kærlighed til spillet og ikk alt det andet gode der følger med det at være topspiller (i modsætning til Christina)..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Kubala skrev:Det der med at de skulle finde en anden grund, vil jo være til grin, hvis Messi nu gå hen og bliver verdensmester med Argentina. Altså manden har allerede vundet OL med Argentina og mangler VM, men det kan godt være at skeptikerne vil anfægte at han ikke har vundet Copa America, men tror at de så vil tabe, og vil i sidste ende også begynde at anerkende manden.
Ja, det har du ret i..
Men jeg tror faktisk, at en rigtig stor del af de her haters, som ikk vil anerkende ham nu, vil give ham den anerkendelse han fortjener den dag han stopper.. Det er som om det er noget andet når han ikk er der mere, og ikk kan gøre ondt på ens hold mere.. Synes jeg ihvertfald man har tendens til at se i andre tilfælde, som fx ved Guardiola.. Jeg har aldrig hørt nogen ikke-barca fans tale godt om Guardiola, men idag er der mange United fans og fra andre klubber som faktisk anerkender hans præstationer..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Muddi12345 skrev:
Kubala skrev: Jeg ønsker også succes for Messi( har ønsket at han skal vinde VM) og desuden altid holdt med Argentina, da jeg altid har været vild med de respektive spillere de har haft, f.eks. Batigol, Veron, Aimar og jeg kan blive ved. Men det kommer jo ikke til at ske, af de to simple grunde; De har en træner, som de har valgt og sætter sin lid til manden og den anden grund, er at Pep kan muligt ændre så meget og gør så meget for Argentina på bare et år, da det ikke er ligesom på klub plan, hvor du har spilerne til rådighed gennem en meget længere periode.
Enig i, at det ikk kan sammenlignes med klubhold da man selvfølgelig ikk har spillerne tæt på sig og kan lære fra sig på samme måde.. Men det er dog en romantisk tanke må man indrømme, Pep genforenes med Messi og giver ham det eftertragtede VM trofæ..
I øvrigt "synd" for sydamerikanske spillere, at de kun kan deltage i VM hver 4 år, og ikke kan være med til EM, som også er en rigtig stor titel.. Nogle af de bedste spillere fra verden render trods alt rundt derovre..

Men Messi fortjener virkelig alt godt, den mand har så meget kærlighed til spillet og ikk alt det andet gode der følger med det at være topspiller (i modsætning til Christina)..
Ja Messi er for mig allerede bedre end Maradona og Pele( og det er selvom han ikke har vundet VM trofæet endnu, men så har han vundet så meget andet), det er så bare min holdning, og andre må selv bestemme hvad de mener omkring det, for de kan ikke ændre på denne holdning hos mig.

I øvrigt enige i at det er lidt nedtur at de ikke skal spille EM, men de har jo Copa America, som måske ikke ligefrem er EM, men stadigvæk en ok hård turnering.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Ja, sådan er vi mennesker nu en gang skruet sammen. Vi gør det jo også med kunstnere, altså når de først er borte, så bliver deres kunstværker anerkendte. I fodbolden sker det først når man stopper.
Senest rettet af Kubala tirs dec 27, 2016 11:10 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Kubala skrev:
Ja Messi er for mig allerede bedre end Maradona og Pele( og det er selvom han ikke har vundet VM trofæet endnu, men så har han vundet så meget andet), det er så bare min holdning, og andre må selv bestemme hvad de mener omkring det, for de kan ikke ændre på denne holdning hos mig.

I øvrigt enige i at det er lidt nedtur at de ikke skal spille EM, men de har jo Copa America, som måske ikke ligefrem er EM, men stadigvæk en ok hård turnering.
Helt enig, han er unik på alle måder.. Og ja, det er selvfølgelig ikke en dårlig turnering, men den får ikke samme medie-dækning og opmærksomhed i Europa, hvorfor folk kan have tendens til bare at se på resultaterne.. Så hvis Messi ikke har scoret, men derudover spillet en brandkamp, så vil de pointere at han ikke duer for landsholdet.. Men jeg synes Argentina har et kæmpe potentiale når man ser på deres offensiv, de bagerste rækker og en kreativ midtbane mangler de dog.. Hvis det kan blive bedre, så er de en seriøs trussel til VM i 2014.. Og jeg vil stå på tribunerne til alle Argentinas kampe og heppe på ham, det er helt sikkert :-)

OT:
Tror du der er en chance for Guardiola kommer tilbage til Barca efter hans sabbatår eller to?
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Squix

Re: Guardiola

Indlæg af Squix »

Først Abi, så Ligaen, Så CL, nu Pep ....

Hvad kan blive værre lige nu???? :(

Det antal øl jeg skal ud og have imorgen, blev lige fordoblet.


Tak for tiden Pep <3

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Har ingen ide(da alt kan ske i sportsverdenen), men jeg tror det ikke. Han har jo sagt at han vil prøve kræfter med engelsk og italiensk bold. Men jeg tror at vi en skønne dag ser ham tilbage i klubben. Jeg ved så ikke som hvad, men det kunne tænkes at han vender tilbage og stiller op til præsidentvalget.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Squix skrev:Først Abi, så Ligaen, Så CL, nu Pep ....

Hvad kan blive værre lige nu???? :(

Det antal øl jeg skal ud og have imorgen, blev lige fordoblet.


Tak for tiden Pep <3
Ja, det startede sgu allerede med Afellay og Villa.. LORTE SÆSON.. Er nervøs for at Barcas nedtur resulterer i et nederlag i CDR finalen, det vil virkelig være en katastrofe.. På den anden side vil det være en smuk historie, og det SKAL også ske, hvis Barca kæmper røven ud af bukserne og vinder et sidste trofæ til Pep.. Med et Messi hattrick..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Kubala skrev:Har ingen ide(da alt kan ske i sportsverdenen), men jeg tror det ikke. Han har jo sagt at han vil prøve kræfter med engelsk og italiensk bold. Men jeg tror at vi en skønne dag ser ham tilbage i klubben. Jeg ved så ikke som hvad, men det kunne tænkes at han vender tilbage og stiller op til præsidentvalget.
Ja, er også sikker på at han en dag kommer tilbage til klubben.. Men det er bare hårdt at forestille sig, at det måske først bliver om 10-15 år.. Det skal være nu, som træner!!! Også selvom det først er om 2 år, da de fleste på Barca holdet stadig vil være der.. Det her er hans hold :/
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Længe leve Legenden, myten og geniet Pep. Du vil altid have en særlig plads hos os.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Kubala skrev:Længe leve Legenden, myten og geniet Pep. Du vil altid have en særlig plads hos os.
Thumbs up..
Det værste (og det bedste) er, at jeg har udviklet sådan en stor respekt for den mand.. Han er unik og ønsker ham det bedste fremover.. Og det betyder, at hvis han skulle blive træner for fx United, så vil jeg altid heppe på United og håbe på de bliver mestre og vinder trofæer (så længe det ikk går udover Barca).. Og det er irriterende, for jeg HADER United.. Men det hold som Guardiola vælger, vil have min fulde støtte.. Uanset mit tilhørsforhold som det ser ud nu, til den pågældende klub.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Muddi12345 skrev:
Kubala skrev:Har ingen ide(da alt kan ske i sportsverdenen), men jeg tror det ikke. Han har jo sagt at han vil prøve kræfter med engelsk og italiensk bold. Men jeg tror at vi en skønne dag ser ham tilbage i klubben. Jeg ved så ikke som hvad, men det kunne tænkes at han vender tilbage og stiller op til præsidentvalget.
Ja, er også sikker på at han en dag kommer tilbage til klubben.. Men det er bare hårdt at forestille sig, at det måske først bliver om 10-15 år.. Det skal være nu, som træner!!! Også selvom det først er om 2 år, da de fleste på Barca holdet stadig vil være der.. Det her er hans hold :/

Ja det ønsker alle Barca fans, men han valgte at følge sit hjerte, og konkluderet at det er bedst at stoppe. Vi skal bare være glade for alt det vi fik fra ham, og påskønne det han har givet os, for vi er i den grad blevet forkælet og synes at visse Barca fans ikke påskønner det, og er blevet grådige, men når man mister noget unikt, som begynder man at tænke, hvorfor var jeg så dum og ikke værdsætte det. Det skal vi gøre nu, for jeg tror ikke at vi kommer til at dominere på samme måde, hvor vi har gjort det under Pep.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Sådan har jeg det også, at hvis man vælger et givet hold, så holder jeg med det, men ikke hvis vi møder dem selvfølgelig, så banker mit hjerte kun for Barca.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster