Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Det er virkelig så sørgeligt det hele, at det næsten føles som om han er død.. Nu må denne sæson gerne slutte, gerne med et trofæ i CDR, så vi kan se videre mod næste sæson - forhåbentligt med mange trofæer og gode minder..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Drake »

Er der andre ind mig der synes at Vilanova er et forkert valg, og lidt kedeligt?

Jeg synes at vi trængte til noget nyt, fx så jeg gerne Marcelo Bielsa.

Jeg synes at vores spillestil er blevet alt for gennemskueligt, kan ikke se hvad Vilanova skulle kunne gøre anderledes eller fornye det, for den spillestil vi har nu skulle angiveligt være mange at Vilanovas ideer. såå jeg havde håbet på lidt mere fornyelse, selv om jeg stadig er rigtig glad for den spillestil vi har nu, og som Vilanova formentlig vil føre videre.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Quaresma »

Man kan sige meget, men Pep har sgu en meget maskulin, flot stemme. No homo.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Heartbreaker »

Guardiola er nok en af de smukkeste mænd jeg har set. No homo.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Quaresma »

Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Alias-A »

Er jeg den eneste der tror og håber på Pep kommer tilbage en dag? Kan næsten ikke forestille mig at han snart er væk :(
93' Iniesta

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Mander »

Baseret på alle de hyldesttaler, der har været oppe og vende i dag, er det som at være tilbage til 16. april og Mærsk...

Barcas officielle hyldestvideo:

[youtube]vNflzAmUqwI[/youtube]
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Alias-A skrev:Er jeg den eneste der tror og håber på Pep kommer tilbage en dag? Kan næsten ikke forestille mig at han snart er væk :(
barcastuff ‏ @barcastuff
Guardiola: "Sooner or later, I'll take up another coaching job but not right now." #fcblive
Brescia president Gino Corioni: "He had already told me that he was going to take a year out. He is a very smart person and he realised he had no more motivation after four years. He seemed calm and normal. I think that it is likely that he will be out for a year, and not work for any club. I believe he wants to take charge of a big national team.
Måske han skal afløse Del Bosque efter VM 2014?
Visca el Barca

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Hristo Stoichkov (ex-Barcelona): "I'm sad. This is a sad day. A Barça myth leaves the club, the last of the Mohicans of Cruyff's era." [com]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Har virkelig svært ved at få det til at hænge sammen i mit hoved.. Alt var perfekt, rosenrødt og ham og spillerne var VENNER, ikk bare træner/spiller.. Det kommer virkelig som en bombe, en stor en af slagsen.

Jeg kender ikk så meget til Tito rent personlighedsmæssigt, minder han meget om Pep eller?
Kan ikk forestille mig en anden end Pep, som Barcas ansigt udadtil..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Mander »

Hvis ikke et landshold, tror jeg personligt mest på en italiensk klub. Han elsker Italien og italiensk.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Hvis vi kigger hypotetisk på tingene, og antager det ene eller det andet, så kunne det være fedt, hvis Pep overtager trænerposten fra den argentinske træner næste år og formår at vinde VM med dem i 2014, så Messi kan hive VM trofæet hjem(og endegyldigt lukke munden på de kritikere og skeptiske mennesker derude, som stadigvæk sætter spørgsmålstegn ved mandens kvaliteter, vedrørende at være blandt visse to herre gennem fodboldhistorie, eller værende absolut bedste fodboldspiller i sportens historie), det ville være surrealistisk på den fede måde. Det kommer så aldrig til at ske, ved at det er helt urealistisk gange en milliard, men hvis og hvis.
Senest rettet af Kubala lør apr 28, 2012 12:32 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Kubala skrev:Hvis vi kigger hypotetisk på tingene, og antager det ene eller det andet, så kunne det være fedt, hvis Pep overtager trænerposten fra den argentinske træner næste år og formår at vinde VM med dem i 2014, så Messi kan hive VM trofæet hjem(og endegyldigt lukke munden på de kritikere og skeptiske mennesker derude, som stadigvæk sætter spørgsmålstegn ved mandens kvaliteter, vedrørende at være blandt visse to herre gennem fodboldhistorie, som være legender af sportsgrenen), det ville være surrealistisk på den fede måde. Det kommer så aldrig til at ske, ved at det er helt urealistisk gange en milliard, men hvis og hvis.
Nu spørger jeg dumt, men hvorfor kommer det aldrig til at ske?
Men jeg håber VIRKELIG at han gør det, nu når du nævner det.. Har jeg ikk tænkt på :-)
Jeg ønsker det bedste for Messi.. Har altid holdt med Spanien til slutrunder, men i 2014 holder jeg uden tvivl med Argentina og det vil jeg gøre så længe Messi spiller.. Han fortjener den VM så meget, så han kan blive placeret blandt de bedste nogensinde (hvilket jeg allerede synes han er uden tvivl).. Men som du siger, så kan alle skeptikerne lukke munden og ikk bruge det argument.. Men så finder de jo nok bare på en anden undskyldning..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster