Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Guardiola

Indlæg af # 23 »

Jeg tror, i tilfælde han stopper, takker ja til et assistent post hos Manchester United, så han kan lære lidt flere kneb og tricks af selveste Sir Alex Ferguson og for så derefter at overtage United på egen hånd, når Fergie stopper om 2 års tid.

Bare ikke City, Pep. Dit renommé fortjener bedre skæbne end den olieklub.

Noget helt andet er, at jeg tror på en måde, at det her er røgslør fra Peps side og han så forlænger kontrakten med Pep. Vi kan se i dag, at alle snakker kun om Peps kontrakt og dermed ikke snakker om Barcas miserable uge med tabt CL og La Liga, som pressen givetvis ville gøre, hvis der ikke var Peps situation at skrive om. I så fald min forudsigelse holder stik, så er Pep sgu en god mindgamer!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Pieyanthikos skrev:Hoho - Kevin Bridges på Twitter:
Know how Pep feels, been there myself in Champ Man 01/02. Give it a month, your bosmans arrive, arranging friendlies.. The love comes back.
Hvem er Kevin Bridges?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Skotsk stand-up'er ;) Han har nogen gange været på BBC Entertainment.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Madbassen »

Det er helt vildt som alle medier siger, at han har sagt op. Der må vel være et eller andet i det når alle siger det?
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Hørte i hvad kommentatoren sagde lige før i Bilbao kampen?
At en ekspert i spansk fodbold, som er tæt på Barca har sagt, at Pep allerede har sagt op og har fået 24 timer til at genoverveje situationen, men at han er afklaret med at hans tid i Barca er forbi :/
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20895
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

:cry: :cry:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Lopezzz »

Muddi12345 skrev:Hørte i hvad kommentatoren sagde lige før i Bilbao kampen?
At en ekspert i spansk fodbold, som er tæt på Barca har sagt, at Pep allerede har sagt op og har fået 24 timer til at genoverveje situationen, men at han er afklaret med at hans tid i Barca er forbi :/
Så derfor har Rossell holdt møde med ham så han kan genoverveje sin beslutning.
Det ser sort ud.....PUTAAA!!!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Det ser fucking sort ud.. En sort dag i Barcas historie, manden har jo været altafgørende for Barcas succes.. Selvom spillermaterialet er tiptop, så mener jeg stadig at hans mandskabsbehandling og tætte og næsten venskabelige bånd til spillerne har været unikt for sammenholdet..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

iStokholm

Re: Guardiola

Indlæg af iStokholm »

Lopezzz skrev:Luis Enrique og Eusebio er mine 2 foretrukne trænere hvis Pep stopper.
Alt andet vil tage evighed at acceptere.
Eusebio? Nej, nej og nej!

Det han gør ved B-holdet i den her sæson er ikke respektabelt, og han har slet ikke de taktiske evner til at kunne Barcelona mod succes.

Undskyld min tone, men det har været en trist uge og så bliver jeg sur hver gang jeg hører om/ser Eusebio.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20895
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Entourage of former Chelsea coach Andre Villas-Boas (34) informed Barcelona he would want to succeed Guardiola if the latter leaves. [sport]

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Mander »

Jeg kan ikke tage ordet "entourage" seriøst mere. Hver gang ser jeg dette for mit indre øje:

Billede
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20895
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

:lol:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Pieyanthikos skrev:Skotsk stand-up'er ;) Han har nogen gange været på BBC Entertainment.
Aha, tak for svaret :).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:Jeg tror, i tilfælde han stopper, takker ja til et assistent post hos Manchester United, så han kan lære lidt flere kneb og tricks af selveste Sir Alex Ferguson og for så derefter at overtage United på egen hånd, når Fergie stopper om 2 års tid.

Bare ikke City, Pep. Dit renommé fortjener bedre skæbne end den olieklub.

Noget helt andet er, at jeg tror på en måde, at det her er røgslør fra Peps side og han så forlænger kontrakten med Pep. Vi kan se i dag, at alle snakker kun om Peps kontrakt og dermed ikke snakker om Barcas miserable uge med tabt CL og La Liga, som pressen givetvis ville gøre, hvis der ikke var Peps situation at skrive om. I så fald min forudsigelse holder stik, så er Pep sgu en god mindgamer!

Jeg tror altså ikke han er overhovedet er interesseret i at være assistent. Hvis han beslutter sig for at tage til Man utd, så tror jeg han vil gøre det på sin måde, han vil ikke imitere nogen, og det er også klogt, tror jeg. Det vil i hvert fald være dumt, at gøre tingene på Sir Alex måde, den dag han stopper. Hvem der måtte tage efter ham, han skal helt sikkert gøre tingene helt på sin egen måde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Vi kan vel alle blive enige om, at han ikke har sagt op?. Han forlænger ikke sin kontrakt, men han er jo stadig Barca træner, indtil sæsonen slutter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster