Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Lopezzz »

Der findes ingen menneske i verden som har forudset at Barca vil opleve så stor nedtur på bare en enkelt uge.
Tabe 1:0 til Chelsea, tabe 1:2 mod Real på Camp Nou, spille 2:2 mod Chelsea på Camp Nou og ryge ud i CL.
Og nu det her Pep talk som hænger i en tynd tråd.
Hvis han stopper nu så svigter han os allesammen men han er ikke den type træner der smutter når vi fejler.
Han fortjener at stoppe når alt er godt.
Måske tog han fejl sidste sommer der han forlængede sin kontrakt.
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Guardiola

Indlæg af JonasV »

Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om nogen træner jeg vil være lige så stolt over at have til at repræsentere vores klub, som Pep. Og ikke kun fordi han ligner en million...

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Guardiola

Indlæg af emo »

JonasV skrev:(...)Og ikke kun fordi han ligner en million...
Paco Rabanne...
Allez...

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Hoho - Kevin Bridges på Twitter:
Know how Pep feels, been there myself in Champ Man 01/02. Give it a month, your bosmans arrive, arranging friendlies.. The love comes back.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Lopezzz skrev:Luis Enrique og Eusebio er mine 2 foretrukne trænere hvis Pep stopper.
Alt andet vil tage evighed at acceptere.
Har det præcis på samme måde... Orker ikk at vi skal til at have en træner "ude fra" Barca.. Det skal være et kendt ansigt i klubben, som er respekteret og ikk vil til at ændre på en helt masse.. For Barca er stadig det bedste hold i verden på trods af sæsonens nedture, marginalerne har slet ik været på vores side..
Så håber også lidt på en Enrique, som kender Barca og bare fortsætter hvor Pep slap..

Kan slet ikke forestille mig AVB i Barca... Synes han var elendig da han havde Chelsea..

Men ærligt, jeg kan ikk forstå at Pep ikk bare kan skrive under? Det er utroligt.. Han har ALLES opbakning, spillere og klubben og fansene.. Alle er bag ham.. Så skriv dog under..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Guardiola

Indlæg af mathi »

Tror AVB vil passe meget bedre ind i Barcas offensive stil end han nogensinde gjorde i Chelsea. Han er ikke noget dårligt bud. Jeg ville dog klart foretrække at Pep bliver, har svært ved at se den oplagte afløser. Men omvendt var det heller ikke oplagt at Pep skulle overtage efter Rijkaard, og se hvor vi står nu.

Et andet bud er vel Bielsa, som jeg også synes kunne være lidt lækkert, men det er igen ikke en klubmand. Enrique tror jeg ikke på forlader Roma, det har han flere gange udtalt, og jeg tror han respekterer faget, Roma og sig selv for meget til at smutte efter en sæson. Tror også han ser sig selv som et led i en langsigtet proces.

Håber til det sidste at Pep bliver, men tvivler. Time will tell.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Ja tiden må vise, hvad han beslutter sig for.. Men jeg sidder bare med en følelse af, at det bare ikk er det rigtige tidspunkt.. Altså det er for tidligt, han SKAL tage ihvertfald et år mere.. Har slet ikk fået nok af ham.. Han skal vinde flere titler med Barca og han skal banke Mourinho i alt næste sæson, så den idiot bliver fyret hos Real Madrid..

Men igen, Bielsa eller Enrique... Selvom Bielsa ikk er klubmand, så vil jeg faktisk hellere have ham når man tænker på det fodboldmæssige, han virker mere passioneret, mere psykisk stærk og disciplineret, hvor jeg synes Enrique godt kan fremstå som en "sød fyr"..
Senest rettet af Muddi12345 tors apr 26, 2012 9:34 pm, rettet i alt 1 gang.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Lopezzz skrev:Hvis han stopper nu så svigter han os allesammen men han er ikke den type træner der smutter når vi fejler
Cmon, Pep svigter ikke nogen hvis han stopper. Han skylder ikke Barca noget. Vi kan vel allesammen blive enige om at den måde han har udført sit arbejde de sidste fire år har været eksemplarisk. Barca har været heldige at have ham som træner. Hvis han virkelig stopper imorgen, så vil hans tid som træner i Barca være ridset ind i historiebøgerne.

Min favorit er Bielsa. Selv Pep har udtalt at han er verdens bedste træner. Og in Pep we trust.
Visca el Barca

Jbninc

Re: Guardiola

Indlæg af Jbninc »

Bager skrev:
Lopezzz skrev:Hvis han stopper nu så svigter han os allesammen men han er ikke den type træner der smutter når vi fejler
Cmon, Pep svigter ikke nogen hvis han stopper.
Det er muligvis klogt af ham at stoppe. Det lugter lidt af, at holdet er blevet mentalt og fysisk trætte, og rygraden i truppen skal til EM og bruge endnu flere kræfter.

For hans trænerkarriere er det nok meget klogt at smutte nu, men hvis han vil det bedste for Barca, så skal han jo blive. Jeg nægter at tro på, at han ikke kan motivere spillerne, så det må være - hvis han smutter - af personlige interesser.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af SirJonas »

Bielsa eller Villas-Boas er mine favouritter.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af SirJonas »

Visca El Barca skrev:
Guardiola has made a final decision and has this afternoon informed the president. Announcement tomorrow after he talked with players. [e3]
Han tager farvel med spillerene, og så er det videre. Hvor er det nederen lige nu.
Hvad er denne kilde?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Hvis Pep smutter, så tror jeg ikke det bliver et farvel. Kunne godt forestille mig det bliver et på gensyn. Manden er jo kun 41. Hans liv er jo fodbold. Han bliver uden tvivl i fodboldverdenen efter måske et sabatår eller to. Kan være han skal ud og udvide sin fodboldhorisont lidt, få nogle nye erfaringer og idéer for en dag at vende tilbage til klubben.
Visca el Barca

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Fedtmule skrev:
Visca El Barca skrev:
Guardiola has made a final decision and has this afternoon informed the president. Announcement tomorrow after he talked with players. [e3]
Han tager farvel med spillerene, og så er det videre. Hvor er det nederen lige nu.
Hvad er denne kilde?
Selvfølgelig brygger diverse medier en historie på Peps forlængelse uden at der er nogen som helst hold i det. Det sælger jo, så hvorfor ikke? Svaret kommer først imorgen - kl 11 så vidt jeg ved.
Visca el Barca

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Lopezzz »

Kunne være sejt hvis Barca kontakter Urinho og han bliver helt vildt interesseret men de vælger Enrique til sidst :lol:
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Guardiola

Indlæg af JonasV »

Hvis Pep ikke forlænger skulle det ikke undre mig at han stopper med fodbold, om ikke andet for en tid.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster