Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jbninc

Re: Guardiola

Indlæg af Jbninc »

Fritte skrev:Det er breaking på forsiden af eb.dk. :sad:
Alt er jo breaking på eb.dk's redaktion.

Jeg mister al respekt for Guardiola, hvis han stikker halen mellem benene i morgen og meddeler, at han ikke længere kan motivere spillerne eller har brug for en pause etc. Det er nu, han skal vise, at han også kan agere som træner i modgang.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

Nah, jeg tror nu han havde besluttet sig allerede. Ellers var hans forlængelse nok skrevet under i feb, som han plejer at gøre.

Jeg vil for altid have den største respekt for ham. Og hede romantiske tanker.
#jesuisSheep

vamosbarca

Re: Guardiola

Indlæg af vamosbarca »

jeg tror heller ikke længere på det alt for mange medier skriver det er slut,lige nu har jeg det egentlig af helvede til
seriøst har fandme lyst til at tude :cry:

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg håber, at det bare er et spil om magt eller sådan noget. Man må formode, at ledelsen netop nu strækker sig meget langt for at få ham til at skrive under på en ny kontrakt. Al magt til Pep, siger jeg!

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

De skulle have tilbudt ham en blankocheck, men den ser ikke ud til at have haft nogen virkning.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Han skal på ingen måde blive fordi han føler sig presset til at blive, det vil ikke gavne nogen. Mere og mere tyder på et exit, og medierne plejer nu at være god til at lugte lunten om hvad der rører sig. Jeg håber at det er en sjælden gang de tager fejl, men igen, hvis han ikke har motivationen og lysten så er det nok det rette tidspunkt at takke af på. Det er jo ikke en skuffende sæson han har haft, har vundet en del, har spillet godt, marginalerne har været imod og så kan det gå som det gik.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Der skrives om, at Leo har det ad H til ovenpå hans brændt straffespark og C.L exit. Jeg har læst flere steder at han havde det rigtig dårlig og var ikke til at trøste, og at han i går og i dag har været rigtig nede. Jeg tror ikke denne nyhed hjælper på det, noget pis.

Nårh jeg har altid ment at det er respektløs at snakke om afløser, så længe en træner sidder på posten, især når træneren hedder Josep Guardiola. Men nu hvor det for mig er en realitet at han stopper, så vil jeg da smide min helt personlig favorit i gryden. Jeg har den største respekt for Bielsa som træner, men jeg mener ikke hans træningsmetoder vil virke i en storklub som Barca, hvor man spiller på flere fronter. Vi har set, at hans Athletic hold ikke kan spille to gode kampe i træk, netop fordi spillerene virker drænet for energi. Hvis vi ansætter ham, så skal vi i hvert fald til at prioritere, altså hvor man fra starten af sæsonen siger, at denne turnering satser vi benhårdt på, og de andre dropper vi mere eller mindre.

Min favorit er derfor AVB. Jeg synes jeg kender ham sådan ok, efter at have læst adskillige artikler om ham, eller rettere sagt, kender hvilken filosofi han har, hans syn på fodbold, og hvordan han mener fodbold skal spilles. Han er i min verden meget meget spændende, så jeg synes vi burde gå all-in på ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Netop hvad angår Messi, tror jeg at Bielsa ville være den rette for ham. Men nu skal man ikke tænke på en spiller alene, men hele holdet...
Allez...

Jbninc

Re: Guardiola

Indlæg af Jbninc »

Man kunne håbe på, at det var spin fra ledelsen. En forventelig forlængelse kunne vendes til et formentlig exit dagen før, hvorefter det ville være en lille sejr at lune sig på i en ellers kold tid for fansene i morgen. Men det er måske mere end naiv fans spinkle håb.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Flax_Generous »

Pieyanthikos skrev:De skulle have tilbudt ham en blankocheck, men den ser ikke ud til at have haft nogen virkning.
Ja, det læste jeg. Men måske handler det også om kontrol over La Masia eller klubbens økonomiske aktiviteter eller hvad ved jeg. Det er totalt gætværk, men et eller andet skal man vel klynge håbet op på.

Hvis han stopper i Barca, så håber jeg, at han holder en lille pause og så overtager efter Sir Alex i United.

Jbninc

Re: Guardiola

Indlæg af Jbninc »

Flax_Generous skrev:Hvis han stopper i Barca, så håber jeg, at han holder en lille pause og så overtager efter Sir Alex i United.
Så må han hellere finde sig en hobby, for det bliver noget af en pause.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Culé »

Vil personligt vente til imorgen når der er meldt noget ud officielt fra klubbens side, før end at jeg maler fanden på væggen. Som i 1000 andre tilfælde, finder man først ud af hvor meget man værdsætter nogen/noget, når man har mistet det.

Pep har opført sig eksemplarisk i rollen som Barca-træner igennem snart 4 år. Han har lagt al sin tid i arbejdet med holdet, og må have et unikt forhold til spillertruppen som jo generelt lader til at have et unikt forhold til hinanden.

HVIS Pep annoncerer at han stopper, er jeg meget overbevist om at klubben vil finde en afløser inden for klubbens egne vægge. Dvs. muligvis Eusebio Sacristan. Hvem ved hvor meget Pep har talt med ham. Tror virkelig er der er blevet talt meget imellem netop Sacristan, Pep og Rossel.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Rumoured names of possible successors in case Guardiola would leave: Blanc, Valverde, Villas-Boas, Luis Enrique, Bielsa, Low [md ona]
Så bliver AVB nævnt, ham satser jeg på, nu når Pep ikke gider os mere :cry: :cry: :cry: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Umiddelbare tanker, selvom jeg heller ikke bryder mig om spekulation i øjeblikket:

Andre Villas-Boas: ung og har været i gamet, men er bange for, at han vil bringe for mange af sine egne idéer i spil, og at det vil gå ud over den røde tråd i La Masia. Desuden har han set usikker ud i modgang, og det må vi forvente at møde i efteråret.

Bielsa: i løbet af dagen er jeg blevet mere usikker på ham som træner i Barca. Jeg er stor fan, men flere ting taler imod; for det første lader det til at passe ham fremragende at træne et "cup"-hold, som vi må sige at Atletic er i øjeblikket (og Chile var som landshold). Han er en super motivator, men det er i et svingende omfang med stigninger og fald - han kan sætte hold gevaldigt op til cup-kampe, og se timevis af materiale igennem til en enkelt kamp, men de mindre vigtige kampe har han muligvis problemer med. Han tænker langsigtet, og det fylder en stor del af projektet i Bilbao i øjeblikket. Desuden er der hans alder og hans forhold til medierne, hvor han optræder mere indadvendt - og med det pres, der ligger på en træner i Barca, vil han muligvis ikke befinde sig i en comfort zone.

Mine favoritter, hurtige skud fra hoften, er Enrique, Oscar Garcia (selvom han stopper) og Valverde. Outsideren må være Blanc og Löw. De mere urealistiske bud er Koeman, Laudrup og De La Pena (eller det frække bud Oleguer!).
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Nårh jo Pie, Löw havde jeg helt glemt. Et spændende navn, jeg kan godt lide. Jeg har dog mine tvivl omkring, hvor godt han passer ind i Barca, hans spilfilosofi minder lidt for meget om træneren fra Madrid. Det er kontrabaseret fodbold.

Jeg er også villig til at give jobbet til Laudrup, men det er romantikkeren der taler her. Jeg tror ikke på det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster