Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Jimmy Burns ‏ @Jimmy_Burns
High level Barca sources tell me that Guardiola future in balance. Wants to quit but president Rosell trying to see if this is irreversible
Det tegner mere og mere sort, for at være ærlig..
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

JonasV skrev:Jeg er virkelig nede over de rygter om at han ikke forlænger. Jeg har hele tiden tænkt Ja ja, det skal nok lykkes at få hans signatur for en sæson mere, men nu synes jeg godt nok skyerne trækker sammen. For mig vil det føles ligeså slemt som at miste en af vores allerbedste spillere.
Kan ikk være mere enig.. Det irriterer også mig grænseløst, og ville sku blive ked af det hvis det endte med at være sandt.. Det svarer til at Xavi eller Iniesta smutter - De kan erstattes af andre gode spillere, men ikk af andre der passer ligeså godt ind i konceptet.. Det samme gælder for Pep..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Guardiola

Indlæg af rummenigge »

Enten forlænger Pep med endnu et år ellers bliver det et sabbatår da Vilanova har brug for en pause.

Jeg nægter at tro på alligevel at Pep skulle være udbrændt. Tilgengæld er Vilanova det måske, hvilket er forståeligt ifht hans kræftsygdom.

Hvis Bielsa kommer tror jeg sommeren bliver det helt store Bilbao harvest (J.Martinez, Llorente og Muniain måske) ;-)

Damn Pep forlæng nu!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

Pique må snart (ofre sig og) trække Shakira-kortet og dele ud af varerne. Ved godt at det er langt ude, men hvis det er det som skal til, for at han skriver under...

Is på.
It's fascinating how your garden-variety sports journalist becomes a mind reader when it's time to talk about Pep's contract renewal talks
Måske finder Rosell sweet-talken frem og overtaler ham. Lad os bare holde vejret i mens.
Senest rettet af Skydefinten tors apr 26, 2012 4:12 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

»Flere medier skriver, at Guardiola i løbet af i dag eller i morgen meddeler, at han ikke fortsætter. De skriver, at 'han virker lettet, som om han allerede er ude'«, siger Erik Jensen.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:
It's fascinating how your garden-variety sports journalist becomes a mind reader when it's time to talk about Pep's contract renewal talks
Hvem har udtalt det (...og hvornår?)...?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

Det er da ulideligt at vente på.. Kom nu med den fucking afgørelse, Pep. ARHH!"#%¤"#¤&!!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

zqa skrev:Det er da ulideligt at vente på.. Kom nu med den fucking afgørelse, Pep. ARHH!"#%¤"#¤&!!
Haha.. Jaa, kom nu for helvede PEP!!! Tag nu bare den kuglepen og skriv, skriv, skriv!!
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Official: Guardiola put pen to paper on a new one-year contract.
... er hvad jeg ønsker at læse, ASAP! Måske lidt mere engelsk-agtigt, eller mindre FM-agtigt.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

emo, you....! Der sprang mit hjerte lige et slag over.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

Måtte også lige læse det 2 gange, da jeg som regel læser quoten først. Nu er det så op til emo at få Pep overtalt.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Guardiola

Indlæg af mathi »

Omfg emo.. Cheap shot.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Quaresma »

BREAKING NEWS:
A human-shaped box just spottet outside Pep Guardiola's frontdoor. The "Waka Waka" seems to play playing from inside the box, while it gently moves/shakes - what appears to be the outline of an ass - to the rhythm.

A big heart-shaped card is attached to the box's side and reads: "Greetings from Piqué. Moc moc."
Goddamn.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

FC Barcelona Fl ‏ @FCBarcelonaFl Close
The club offered Guardiola a blank check to renew his contract. He'll announce his decision tomorrow to the players #fcblive [TV3]
Det blev jeg også tilbudt i mine unge dage, da jeg truede med at sige op til min chef-tankpasser.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Nå, så sker der nok ikke meget før i morgen... :sad: grrr.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster