Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

dinhxa

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af dinhxa »

Jeg var/er nærmest i chok. Her gik man og troede, at Abi var helt oppe og køre igen, og så får han smækket den lige tilbage i fjæset.
Ànims Abi!

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Alchemist »

For nyligt snakkede jeg med min far om Abi, og hvordan det på nuværende tidspunkt er ca. et år siden han blev opereret, samt hvor godt han ser ud til at have det. Forfærdeligt at han (og hans familie) skal igennem det igen et år efter :sad:

ànimsAbidal
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Bojan (Roma): "With the strength you've shown, no doubt you'll be back very soon and stronger than ever. Big hug.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Bager »

Åh nej Abi :(

Håber han kommer sig over det. Det er jeg sikker på han gør. Når han gør så, hvis ikke han er i stand til at spille bold, så får han helt sikkert en ambassadør-rolle for klubben i forhåbentlig MANGE år fremover. En lille Barca-legende er han ved at blive.

Rey Abi!!
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Brombi »

Alchemist skrev:For nyligt snakkede jeg med min far om Abi, og hvordan det på nuværende tidspunkt er ca. et år siden han blev opereret, samt hvor godt han ser ud til at have det. Forfærdeligt at han (og hans familie) skal igennem det igen et år efter :sad:

ànimsAbidal
you jinxed it!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15195
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Lopezzz »

Det er muligt at han vidste fra starten af at han skal have ny lever men det var hemmeligt
og nu ser det ud at de har fundet et matchende donor.
Det lyder mærkeligt at han lige pludselig skal have ny lever og at han får det i løbet af 3-4 uger.
Jeg ved bare at det tager meget længere tid at finde et donor og jeg tror at lægerne ved mere end det de siger.
Det er bare min konklusion.
Men jeg ved noget med sikkerhed at hvis hans krop ikke godkender den nye lever så dør han.
Og hvis leveren fungerer normalt så kan han nyde livet som alle os andre.
Vi håber kræftdeme det bedste for ham.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Heartbreaker »

I anledning af, at jeg i dag tilmeldte mig som bloddonor, gad jeg, ved nærmere eftertanke, også godt tilmelde mig som organdonor.. især hvis min lever skulle placeres i Abidals vidunder af en krop.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Cesc: "Abi, you know we're with you. You're all strength and endurance! You'll be our energy to do great things together! Come on, 22!"
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Bager »

Athletic_Club ‏ @Blog_Athletic
Eric Abidal has to go through another surgery. We wish him all the best. Humans first, rivals next. #AnimoAbidal
Visca el Barca

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Qwade »

Heartbreaker skrev:I anledning af, at jeg i dag tilmeldte mig som bloddonor, gad jeg, ved nærmere eftertanke, også godt tilmelde mig som organdonor.. især hvis min lever skulle placeres i Abidals vidunder af en krop.
Fedt, at du er blevet bloddonor, Heartbreaker!! :)

Udover det, så er det for mig en gåde, hvorfor alle ikke er organdonore!
Når man tænker på, hvor mange mennesker man kan rede, hvis uheldet er ude med én selv - og omvendt, som i dette tilfælde med Abi..

Shit happens af og til - som oftest i trafikuheld. Så hellere få det bedste ud af det, HVIS det nu skulle ske!

Held og lykke Abi - du er alt for sej!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af JonasV »

Billede
Pep renewing doesn't matter anymore
CL draw either
and new stadium even less

we just want Abidal to recover!

Hotnuk

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Hotnuk »

Abidal played two more games knowing he had to undergo a liver transplant. #fcblive #animsabidal 1-2 vs Atletico, 1-2 with FRA vs GER [md]

kato

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af kato »

Trist nyhed, men er sikker på Abi nok skal klare den. Manden er jo stærk som en okse. Alt positiv tanker og energi herfra til dig Abi.

Mes Que Un Club

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Mes Que Un Club »

Lige kommet hjem fra studietur. Sikke en trist nyhed at komme hjem til. Håber han gentager hans bedrift fra sidste år og trækker champions league pokalen op over hovedet!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster