Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Arrigo Sacchi (ex-coach Milan): "I told Guardiola I've been in the same situation as him. Looking back, I would never have left Milan."
Han skal lytte til denne legende!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Hvis Guardiola vælger at stoppe, så synes jeg helt klart at Laudrup skal overtage !

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Valdééés »

Brombi skrev:Hvis Guardiola vælger at stoppe, så synes jeg helt klart at Laudrup skal overtage !
jeg er sgu lidt lunken overfor Laudrup, jeg er ikke sikker på, at han vitterlig er en særlig god træner. Det KAN være fordi, at han kun træner middelklubber med dårlige budgetter, men hans resultater er alt andet end prangende, og han rager altid uklar med en eller anden. Spørgsmålet er, om hans ego står lidt i vejen for hans evner.

Udover det syntes jeg det er lidt åndssvagt at vi skal have denne årlige diskussion om Guardiola...kan han ikke bare signe for 2 år ad gangen, så kan vi nøjes med at tage den hvert andet år.
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Guardiola

Indlæg af klogfyr »

Ja jeg er også træt af, at der hele tiden skal diskuteres og han ikke ved om han vil fortsætte eller ej. Hvorfor kan han ikke skrive under på en lang kontrakt, som kan hæves fra begge sider, hvis det ønskes!?

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Han synes vel det er sundt med den årlige refleksion over samarbejdet, hvor alle parter (ledelse, socios og Pep selv) kan få revurderet, om det skal fortsætte. Det hele bunder i en sund tankegang, men det er rigtigt, at det er guf for medierne.

Skulle Pep stoppe til sommer (hvilket jeg tvivler meget på), så synes jeg det oplagte valg er Tito, hvis han da kan holde til det helbredsmæssigt. Sport skriver i dag, at Òscar Garcia forlader klubben til sommer, så han er nok ikke aktuel til posten.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Luis Enrique (coach Roma): "As his friend and as Barcelona fan, I'd like Guardiola to continue. He's the right coach for Barça."

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Valdééés skrev:
Brombi skrev:Hvis Guardiola vælger at stoppe, så synes jeg helt klart at Laudrup skal overtage !
jeg er sgu lidt lunken overfor Laudrup, jeg er ikke sikker på, at han vitterlig er en særlig god træner. Det KAN være fordi, at han kun træner middelklubber med dårlige budgetter, men hans resultater er alt andet end prangende, og han rager altid uklar med en eller anden. Spørgsmålet er, om hans ego står lidt i vejen for hans evner.

Udover det syntes jeg det er lidt åndssvagt at vi skal have denne årlige diskussion om Guardiola...kan han ikke bare signe for 2 år ad gangen, så kan vi nøjes med at tage den hvert andet år.
Laudrup har i sine trænerår, efter min mening, kun haft ét dårligt år. Han gjorde det rigtig godt i Brøndby, han gjorde det nærmest sublimt i Getafe, han gjorde det godt i Mallorca (taget omstændighederne i betragtning; dårlig ledelse, intet budget og salg af næsten alle spillere). Dertil kan det tilføjes, at han nogenlunde kender klubben, sproget og filosofien. Ydermere minder han om Guardiola, netop på punkter som filosofi og tilgang til opgaver.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Ligemeget hvem der overtager, vil denne person modtage en masse kritik, indtil man fatter at det Pep gjorde var u-menneskeligt, og at det ikke kan forventes af nogen anden træner. Jeg er kritisk overfor alle, kun Lippi vil jeg give lang snor.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Ligemeget hvem der overtager, vil denne person modtage en masse kritik, indtil man fatter at det Pep gjorde var u-menneskeligt, og at det ikke kan forventes af nogen anden træner. Jeg er kritisk overfor alle, kun Lippi vil jeg give lang snor.
Lippi i Barca?. Det må enten være en joke, eller også er det glødende Juve hjerte der taler her. Der er mange få trænere, udover Lippi, som passer dårligst til Barca, altså profilmæssigt og hvad deres filosofi er, Tony Pulis er en af dem, oversætteren den anden og så følger Lippi.

Føj for en konservativ og defensiv træner, men dygtig, det er han.
Senest rettet af Visca El Barca tirs feb 21, 2012 7:25 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Billede

THIS IS HOW GUARDIOLA’S SITUATION IS RIGHT NOW

1 – Meeting with Zubi. Pep said no but asked for time to say yes

2- Planning. Signings, players leaving, tours…everything is under his control

3- No deadline. Sources close to him say that he will take a long time to decide.

4 – Substitutes. Luis Enrique in the short-term, Óscar in medium term and Xavi in the future.

5- Offers. Inter and Chelsea are trying to seduce him with millionaire contracts

Piqué: “I will never protest against any of Pep’s decisions”

La Liga, without the referees’ mistakes: Madrid 57 points, Barça 53

Leo Messi still wants more gold


De gætter højst sandsynligt, men det er da lidt bekymrende at han i første omgang har sagt nej. Dernæst, hvis Sport har mere viden og ikke kun gætter, så vil jeg sige at de krav han stiller peger i retning af, at han vil skrive en længerevarende kontrakt end det ene år. F.eks vil han selv være med til at planlægge pre-season, han har jo kritiseret vores tur til USA i sommerferien. Eller ikke direkte kritiseret, men det er tydeligt at han gerne havde undgået det, og han giver pre-season en hel del af skylden for, at tingene ikke er gået helt efter planen.

De krav han stiller er faktisk meget lige det, man ser en i engelsk fodbold, hvor man ikke har titlen som træner men Manager.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg synes, at Pep skal tage 2-3 år mere i Barca, hvorefter han så kan få historiens største trænerudfordring: At efterfølge Sir Alex Ferguson i Manchester United.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Jeg synes, at Pep skal tage 2-3 år mere i Barca, hvorefter han så kan få historiens største trænerudfordring: At efterfølge Sir Alex Ferguson i Manchester United.
Jep, den er jeg med på. Selvfølgelig vil jeg have, at han blev her i resten af sin trænerkarriere, men jeg tror det er mere ønsketænkning end realistisk, og derfor vil jeg have at han bliver her i mindst 2-3år mere. Derefter kan han jo passende tage til Man Utd, så han kan "uddanne" de nye Man Utd fans, at oversætterens way er ikke Man Utd way!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:
emo skrev:Ligemeget hvem der overtager, vil denne person modtage en masse kritik, indtil man fatter at det Pep gjorde var u-menneskeligt, og at det ikke kan forventes af nogen anden træner. Jeg er kritisk overfor alle, kun Lippi vil jeg give lang snor.
Lippi i Barca?. Det må enten være en joke, eller også er det glødende hjerte der taler her. Der er mange få trænere, udover Lippi, som passer dårligst til Barca, altså profilmæssigt og hvad deres filosofi er, Tony Pulis er en af dem, oversætteren den anden og så følger Lippi.

Føj for en konservativ og defensiv træner, men dygtig, det er han.
Du har fat i det rigtige, hjertet siger meget i denne sag ... ;) og det hele var nu engang skrevet med et glimt i øjet, men bruger sq ikke der smileys så ofte.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
Visca El Barca skrev:
emo skrev:Ligemeget hvem der overtager, vil denne person modtage en masse kritik, indtil man fatter at det Pep gjorde var u-menneskeligt, og at det ikke kan forventes af nogen anden træner. Jeg er kritisk overfor alle, kun Lippi vil jeg give lang snor.
Lippi i Barca?. Det må enten være en joke, eller også er det glødende hjerte der taler her. Der er mange få trænere, udover Lippi, som passer dårligst til Barca, altså profilmæssigt og hvad deres filosofi er, Tony Pulis er en af dem, oversætteren den anden og så følger Lippi.

Føj for en konservativ og defensiv træner, men dygtig, det er han.
Du har fat i det rigtige, hjertet siger meget i denne sag ... ;) og det hele var nu engang skrevet med et glimt i øjet, men bruger sq ikke der smileys så ofte.

He he det tænkte jeg nok ;).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Mulige afløsere i tilfælde at Guardiola ikke forlænger:

- Luis Enriqué
- Michael Laudrup
- Ronald Koeman
- Marcelo Bielsa
- Oscar Garcia Junyent

Hvad siger I? kompetente navne? Er der andre?
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster