Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Official: Barcelona announce the contract renewal of French defender Eric Abidal (32) until 2013, with yearly options until 2015 #fcblive
Fantastisk!

Abi!♥

Blaugrana92
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

Lad os håbe at han bliver indtil 2015 - jeg kunne godt forestille mig Abidal påtage sig en rolle à la den Sylvinho havde til sidst i klubben, hvor han dels var en super god spiller at have som back up og til aflastning, og dels var fantastisk til at tage de yngre spillere under sine vinger og hjælpe dem med at komme godt i gang.

Billede

Brugeravatar
Alchemist
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Indlæg af Alchemist »

Fantastisk! Rey Abi <3

Billede
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

Visca El Barca
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Indlæg af Visca El Barca »

En meget roerende historie om en kraeftsyg barn, og hvordan han bruger Abi som inspiration i sin kamp mod sygdommen.
Inspiring Abidal
Posted at: 20:00 on Monday, January 16, 2012 Category: News Written by: Maria Ines
Inspiring Abidal

Eric Abidal has inspired lots of culés and football fans around the world following his surgery last year to remove a tumor on his liver, as just a couple of months later he was holding the Champions League trophy. But here it is, a true story of inspiration that has helped a young kid to survive a similar disease.

This weekend, Diario Sport wrote about the story of a boy who has liver cancer and who has been fighting to defeat this disease for a while. His father wrote a letter to Catalan newspaper La Vanguardia, where he told how our King Abi has been a true inspiration to his young son. The original can be found here.

The father said that when his son was told about his diagnosis, that it was similar to Abidal’s disease, the kid said, “Daddy, I want Abidal’s shirt. I will fight this like him and will win my own Champions.”

On January 5, just hours before the Magic Kings arrived, Barça players visited children that were in several hospitals in Barcelona. So there was the time for them to meet: Abidal was one of the three players who visited the hospital where the boy was. The scene was very emotional. The kid cried of happiness when he met his idol during such a hard time for him. “Abidal was truly affectionate, kind and gentle, he wouldn’t stop hugging my kid for ten minutes,” says the boy’s father in his letter.

In his effort to make the young boy stop crying, Abidal had nice words to cheer him up and to bring a smile to his face. He said to him: “Come on brother, I’m here to cheer you up. I am also fighting this disease and I’m setting up a foundation to help kids fighting this disease, to bring some happiness to them, maybe even give them massages!”

After comforting the child, Abi made a remarkable gesture when asked about the watch he was wearing (a Rolex of certainly very high value). Abidal just took it off and gave it to the child: “Here, I want you to have this. It has my name engraved,” said the player. Despite the insistence of the boy’s parents, there was no way to convince Abidal that the gift was not necessary. The Frenchman insisted: “I don’t care for its worth. I want the kid to be happy.”

Abi’s renewal might be happening soon, even today. There’s no way a player like him will be leaving us!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Indlæg af Bager »

Dejlige nyheder! Klassespiller!! Rey ABi!
Visca el Barca

Blach
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Indlæg af Blach »

Truly his name worthy<3
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

kklaus
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Indlæg af kklaus »

Barcelona left back Eric Abidal (32) will today at 13:30 sign his contract renewal until 2013, plus 2 optional years #fcblive [com radio]
Han burde gøre det kl. 13:37!
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Indlæg af kklaus »

kklaus skrev:
Barcelona left back Eric Abidal (32) will today at 13:30 sign his contract renewal until 2013, plus 2 optional years #fcblive [com radio]
Han burde gøre det kl. 13:37!
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
zqa
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

[youtube]jmevbKpLneI[/youtube]

Sådan!
#jesuisSheep

Visca El Barca

Vigtigt!. Han er en meget meget vigtig mand for os, en af de bærende spillere på vores hold og vores koncept.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Indlæg af JonasV »

All hail the king!

Blaugrana92
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:Vigtigt!. Han er en meget meget vigtig mand for os, en af de bærende spillere på vores hold og vores koncept.
Dertil er han virkelig en kulturbærer på linje med Puyol, forstået på den måde at han er indbegrebet af de værdier der vægtes højt i klubben, uanset at han så måske ikke har været her i så mange år.

Visca El Barca

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Vigtigt!. Han er en meget meget vigtig mand for os, en af de bærende spillere på vores hold og vores koncept.
Dertil er han virkelig en kulturbærer på linje med Puyol, forstået på den måde at han er indbegrebet af de værdier der vægtes højt i klubben, uanset at han så måske ikke har været her i så mange år.
Enig!. Og han er stadig hurtig og stærk, så det er en god beslutning fra klubbens side. Jeg ved ikke om det er bare mig, men jeg synes ikke Abi er blevet langsommere med årene, sådan som det er sket med Puyi. Jeg synes stadig han er virkelig hurtig, og det er de færreste offensive spillere, som kan slå ham på den front.

#JeSuisSheep

Visca El Barca

Abidal: "I've always said I wanted to stay in Barcelona, also after my retirement. This club is my second family." #fcblive [barça tv]

Abidal: "The best football is being played at Barça, I want to continue to make history, but we'll need to work hard to keep on winning
Jamen så giv ham en træner rolle i klubben, når han lægger støvlerne på hylden, som forhåbentlig først sker om 5-6 år :cool: . Han må gerne blive vores Carboni!.

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er så vigtigt, det er så vigtigt!

Besvar