Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Lopezzz »

Han klager aldrig
[youtube]Xtt1JcGgMNo[/youtube]
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Victor har lige vundet prisen som bedste catalanske sportsudoever 2011, tillykke til ham, og han fortjener den!. Her er nogle af hans udtalelser fra prisoverraekkelsen.
Barcastuff
Valdes: "The Club World Cup is a title that’s really important to us. We all must respect this title a bit more, because it’s difficult to win it.”

Valdes: "this means a lot to me. I receive this award with pride, but behind it is a lot of work done by the team.”

Valdes: "I was awarded the accolade because of the brilliant trajectory defending of the Azulgrana goal, also because of the team’s success on the pitch." #fcblive

Valdes: "He never allows you to relax. He taught me how to enjoy the game and to play team football.”

Valdes: “Day in and day out, Guardiola’s a maestro. Each training session is like going to class at University." #fcblive

Valdes: “We have shown that we want to win a lot of titles. When we lift a trophy, we do it as if it was our first. We want to win more.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Drake »

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

Neuer er god ja, men hvorfor er han bedre end Valdes ? Hvorfor er Iker bedre end Valdes ? Ofte er det som om det er for vane at stemme på Iker som den bedste... er jeg ikke så enig i. Året 2011, hvorfor og hvor var Iker bedre end Valdes og hvor var Neuer bedre end Valdes. Puha afstemninger, kan ikke lide dem.

Og Buffon, elsker den målmand, men hvordan kan han være i top 5 feks. når han stort set kun har spillet efteråret, har været ude med en rygskade meste af sidste sæson. Og Petr. Pffft.... virkelig klam afstemning.
Allez...

LyngbyBlaugrana

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af LyngbyBlaugrana »

emo skrev:Neuer er god ja, men hvorfor er han bedre end Valdes ? Hvorfor er Iker bedre end Valdes ? Ofte er det som om det er for vane at stemme på Iker som den bedste... er jeg ikke så enig i. Året 2011, hvorfor og hvor var Iker bedre end Valdes og hvor var Neuer bedre end Valdes. Puha afstemninger, kan ikke lide dem.

Og Buffon, elsker den målmand, men hvordan kan han være i top 5 feks. når han stort set kun har spillet efteråret, har været ude med en rygskade meste af sidste sæson. Og Petr. Pffft.... virkelig klam afstemning.
Neuer er verdens bedste keeper i min bog. Han reddede stort set Schalke fra nedrykning ene mand i Bundesligaen sidste år. At han så samtidig er yngre end alle sine konkurrenter, gør det ikke mindre skræmmende

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af brilleaben »

Nogle gange hænder det at jeg får følelsen af, at jeg godt kunne have tænkt mig, at klubben havde satset på Pepe Reina i tidernes morgen. Er jeg meget syg?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja. Reina er ikke halvt så god med fødderne som Valdés og er i øvrigt mere utilregnelig og excentrisk end Valdés er. Valdés overhalede Reina for flere år siden.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Guardiola »

emo skrev:Neuer er god ja, men hvorfor er han bedre end Valdes ? Hvorfor er Iker bedre end Valdes ? Ofte er det som om det er for vane at stemme på Iker som den bedste... er jeg ikke så enig i. Året 2011, hvorfor og hvor var Iker bedre end Valdes og hvor var Neuer bedre end Valdes. Puha afstemninger, kan ikke lide dem.

Og Buffon, elsker den målmand, men hvordan kan han være i top 5 feks. når han stort set kun har spillet efteråret, har været ude med en rygskade meste af sidste sæson. Og Petr. Pffft.... virkelig klam afstemning.
Fuldstændigt enig Emo. Fra ende til anden.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

Ha, jeg har mere respekt for mine omgivelser, om det så er godt eller jeg, ved jeg ikke.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

2011 save % rankings: Valdes 79% - Neuer 78% - Hart 76% - Casillas 75% - Reina 72%
Det er da meget vildt alligevel, isaer med tanke paa, at han bliver beskyldt for ikke at vaere saa god, men spiller paa et godt hold, hvor han naesten aldrig skal lave en redning. Det er sjovt at se, at han har den hoejeste redninsprocent, hoejere end alle de andre maalmaend, som regnes for nogle af de bedste.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Messi1987 skrev:Valdes regnes nu også for at være en af de bedste..
Ikke hos de fleste ikke-barca fans, der er han ikke engang i top 10 hos de fleste.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Messi1987 skrev:
Visca El Barca skrev:
Messi1987 skrev:Valdes regnes nu også for at være en af de bedste..
Ikke hos de fleste ikke-barca fans, der er han ikke engang i top 10 hos de fleste.
Hvordan kan han så være bliver kåret til verdens 3 bedste målmand ?
Hvor henne?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Messi1987 skrev:
Visca El Barca skrev:
Hvor henne?
http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... -se-listen
Er det fans af andre hold, der har kaaret ham her?

Noget andet, hvorfor er han nr. 3 her, det giver jo heller ikke saerlig meget mening, han har hoejere redninsprocent end de to over ham og saa mener jeg at han vaeret mere stabil end Casillas de sidste 2-3 saesoner.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Det er IFFHS der har kåret... Deres kåringer plejer at være ret random. Synes dog den her rammer meget godt.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Mjah, jeg er som sagt uenig, men fred vaere med det. Jeg kan bare ikke se, hvorfor Casillas fortjener at blive kaart til verdens bedste maalmand anno 2011. Han vandt en pokal med sin klub, men eller viste usikkert spil i loebet af saesonen. Det viser sig nu, at Valdes og Neuer har hoejere redninsprocent end ham, og derudover synes jeg, at Valdes har overgaaet ham, rent spillemaessigt, de sidste 2.3 saesoner.

Det er bare blevet populaert at kaare ham til verdens bedste, fordi han er "San Iker", men hans praestationer har ikke vaeret til at blive kaaret som verdens bedste.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster