Ronaldinho

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Ronaldinho

Indlæg af BarçaDK »

Tja, problemet med Ronaldinho var bare han havde forholdsvis kort tid på toppen.

Men han var også grunden til at jeg som pænt lille blev Barca-fan og han er stadig den spiller jeg elsker at se mest :D

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Ronaldinho »

BarçaDK skrev:Tja, problemet med Ronaldinho var bare han havde forholdsvis kort tid på toppen.

Men han var også grunden til at jeg som pænt lille blev Barca-fan og han er stadig den spiller jeg elsker at se mest :D
Så tidligt blev det nu ikke, 7 år på toppen, og 2-3 middelmådige, men det jo din mening. :wink:

enzo10

Re: Ronaldinho

Indlæg af enzo10 »

Enig, men i Barca vil jeg nu mene han var rimelig stabil. Han havde trods alt 5 år i klubben, hvoraf de 4 første var rigtig gode.
Da Dinho Kom til Klubben i sæsonen 03/04 gav han straks Camp Nou noget at glæde sig over, selv om det akkurat ikke rakte til et mesterskab.
De to næste sæsoner 04/05 og 05/06 havde han en kæmpe andel i mesterskaberne og CL pokalen. Vendte virkelig stemningen i og omkring klubben. I det sidste år i Barca begyndte det at gå ned ad bakke for ham, og da Pep kom til startede en ny æra. Barca har meget at takke Laporta, Rijkaard og især Ronaldinho for ift. den nutidige succes, det er helt sikkert.

BarçaDK

Re: Ronaldinho

Indlæg af BarçaDK »

Tja, det var måske også bare fordi han lynhurtigt gik fra verdens absolut bedste til sådan en lidt useriøs fodboldspiller der kun var god når han gad.

enzo10

Re: Ronaldinho

Indlæg af enzo10 »

Brassersyndromet... 8)

Men det betyder intet for mig. I de år han var på toppen var han bedre end nogen anden spiller, jeg har set i mit snart 28-årige liv :) Og samtidig løftede han Barca ud af en lang titelltørke og bragte troen på tingene tilbage nærmest ene mand.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Brombi »

[youtube]1hQmlFzqJyo[/youtube]

kun ronaldinho kan det der, det er seriøst !!

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Ronaldinho »

Brombi skrev:[youtube]1hQmlFzqJyo[/youtube]

kun ronaldinho kan det der, det er seriøst !!
Haha! sad og så videoen på facebook, kunne bare ikke finde en video på youtube til den, så jeg kunne poste den! :P
über skills!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:[youtube]1hQmlFzqJyo[/youtube]

kun ronaldinho kan det der, det er seriøst !!
Fantastisk! :)

Thiago Alcántara

Re: Ronaldinho

Indlæg af Thiago Alcántara »

Hvordan i alverden kan han tæmme bolden på den måde???? :shock:
Den falder jo med høj fart.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Bager »

enzo10 skrev:Brassersyndromet... 8)

Men det betyder intet for mig. I de år han var på toppen var han bedre end nogen anden spiller, jeg har set i mit snart 28-årige liv :) Og samtidig løftede han Barca ud af en lang titelltørke og bragte troen på tingene tilbage nærmest ene mand.
Enig. Der er ikke noget der hedder perfekt, men han er for mig det tætteste på perfekt hvad teknik angår.

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Nidzo7 »

Sindsyg tæmning.

DonIniesta

Re: Ronaldinho

Indlæg af DonIniesta »

Man kan ikke andet end at savne ham. Fantastisk gudsbenådet spiller, med måske en af de største talenter nogensinde. Ærgeligt at han "kun" kun holde dampen oppe i 3 år, men der var han også afgjort verdens bedste.

Fantastisk personlighed også og sikkert en humørspreder af bedste skuffe. Tja, man kan nogle gange tage sig selv i at tænke, hvordan mon det havde gået for ham, hvis han havde været en del af Peps legendariske hold. Jeg er favert her, men tror faktisk godt, at Ronaldinho kunne have haft en del at byde med, hvert fald mere end Hleb f.eks. :lol: :)



Legende.

Og lad os så hente hans søn hjem til akademiet, han er eftersigende glødende culé ligesom sin far 8)

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Ronaldinho »

Ærger mig lidt at Pep valgte at sælge ham, noget siger mig at han kunne have fundet den gamle Ronaldinho frem igen, men sket er sket, og det bedste er vel sket indtil nu. :wink:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Skydefinten »

Nomineret til årets billede i 2008: Cool.
Billede

LaMasia!

Re: Ronaldinho

Indlæg af LaMasia! »

Han er så cool. Elsker at han bare løber rundt og griner inde på banen som om han ikk tager det seriøst men når han så får bolden.........

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster