10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Du har fået en hjerneblødning.. længere er den ik´

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jurij »

SpillerSomMESSI skrev:Du har fået en hjerneblødning.. længere er den ik´
Nååååå, hvor er han sød (henviser til dit profilbillede)





Jeg havde desværre ikke mulighed for at se kampen i dag, men jeg regner stærkt med, at han ikke spillede for fuld styrke i dag, lad os dømme ham den 16 april.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:Er det mig, der har fået en hjerneblødning, eller er Messi ikke blevet lidt langsommere med en bold, når han er i løb?
Gå til lægen, hurtigt.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Jeg så ham lave et løb i kampen fra i går og jeg siger dig, min ferrari kunne ikke have gjort det hurtigere !!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Brombi skrev:Jeg så ham lave et løb i kampen fra i går og jeg siger dig, min ferrari kunne ikke have gjort det hurtigere !!
Du mener denne Ferrari?

Billede

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Bager »

# 23 skrev:Er det mig, der har fået en hjerneblødning, eller er Messi ikke blevet lidt langsommere med en bold, når han er i løb?
lol så har man hørt det hele herinde.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af fidanho »

[youtube]XfROdza2xAU[/youtube]


:shock: :roll: :lol: 8) :wink: .

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Nidzo7 »

Latterligt af Messi. Fuldkommen hovedløs handling, dumt og usympatisk.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Bager »

Tror han gør det i irritation over ikke at kunne nå bolden eller hvanu. Men jo, det er ikke nogen smart handling. Tåbelig faktisk, selvom han måske ikke lige tænker over det han gør.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Kunne have løftet armen som en undskyldning... det mindste han kunne gøre. Han knalder den jo ret hårdt afsted, kan sagtens gør skade på en tilskuer...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Nidzo7 skrev:Latterligt af Messi. Fuldkommen hovedløs handling, dumt og usympatisk.
Ikke smart, næ, men til gengæld forstår jeg heller ikke kommentatorernes tosseri om at uddele gult kort. Så vidt jeg kan se, er bolden i spil (eller kun lige præcis over sidelinjen), da han hamrer til den - så de vil give gult for at losse en bold ud af banen, mens den er i spil? Tåbeligt.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Raman93 »

Der er faktisk noget, som undrer mig en smule. Når jeg tager et hurtigt kig på diverse fodbold forums, for at se, hvad de mener, om det Messi gjorde, så er der altid en eller to, der skriver, at fordi det er Messi går det ubemærket hen. For mig at se så er det omvendt. Der bliver gjort en hel del ud af det. På grund af den ene handling, har Messi fået ændret sit ryg fra sympatisk til hamrende usympatisk. Og for nu af kan vi vist godt se frem til, at det klip bliver vist frem hundrede gange, hver gang vi nævner at Messi er ydmyg og sympatisk. Det er jo nærmest som om folk simpelthen har ventet på, at Messi skulle lave noget dumt.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af klogfyr »

fik Gary Neville ikke rødt kort en gang for noget tilsvarende mod liverpools fans eller en anden?? ikke smart af Messi lige meget hvad, dog underholder det mig, da det går ud over reals fans.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af rummenigge »

Nidzo7 skrev:Latterligt af Messi. Fuldkommen hovedløs handling, dumt og usympatisk.
Ja hvis han med vilje går efter at skade nogen fra publikum. Det er bare naivt og tro og selvfølgelig vil Real Madrid og andre haters ikke komme ham tvivlen til gode. Jeg tror Messi var lidt frustreret over ikke at kunne nå den og laver en mellemting mellem at ville nå den og losse den ud med al kraft op i luften af frustration.

Messi laver normalt aldrig sådan noget, og så har han en lidt indadvendt måde at udtrykke ting på. Bl.a. ville mange spillere lige løftet en arm for at indikerer at man undskylder, men i Messis tilfælde så hans lidt indadvendte personligt kombineret med publikms ekstrem fjendtlige svar fik ham nok til vender situationen ryggen.

En storm i et glas vand!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jurij »

Seriøst, jeg ville give 10000 kr. for at få lov til at få tyret en bold i hovedet af Messi, og hvis jeg fik et ar ville jeg blive ekstra glad. Så kunne jeg gå rundt og vise det til alle, og sige at Messi havde givet mig det.
... og jeg ville endda have givet 100 kr. for at CRonaldo kunne sparke bolden på mig, det ville også være fedt. Så jeg kan ikke forstå, at Real fans bliver så fornærmede.

Desuden smed folk ting og pinde efter Messi efter han gjorde det, og det er 10 gange farligere end en bold, så kan virkelig ikke se problemet her.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster