Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... ed-manager

Hvad siger folk til dette? Det er angiveligt El Mundo Deportivo der har trykt historien og engelske Daily Mail sammen med flere andre medier videre bringer den.

På mig virker det usandsynligt, fordi man tit hører om, at Pep er i gang med at udpege forstærkninger til næste sommer. Man ved selvfølgelig ikke hvad der kan ske i moderne fodbold, men jeg har altid haft det indtryk, at han snart forlænger sin kontrakt med et år til, ligesom han gjorde sidste år.

I artiklen nævner man, at Pep og Rosell har et anstrengt forhold, noget jeg selv troede, efter at Dima blev solgt imod hans ønske, bl.a. Men flere har jo sagt, at Pep og Rosell har et godt forhold, derfor tror jeg heller ikke der er hold i rygterne.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Michman »

Visca El Barca skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... ed-manager

Hvad siger folk til dette? Det er angiveligt El Mundo Deportivo der har trykt historien og engelske Daily Mail sammen med flere andre medier videre bringer den.

På mig virker det usandsynligt, fordi man tit hører om, at Pep er i gang med at udpege forstærkninger til næste sommer. Man ved selvfølgelig ikke hvad der kan ske i moderne fodbold, men jeg har altid haft det indtryk, at han snart forlænger sin kontrakt med et år til, ligesom han gjorde sidste år.

I artiklen nævner man, at Pep og Rosell har et anstrengt forhold, noget jeg selv troede, efter at Dima blev solgt imod hans ønske, bl.a. Men flere har jo sagt, at Pep og Rosell har et godt forhold, derfor tror jeg heller ikke der er hold i rygterne.
Omg. Det håber jeg fandme ikke!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Tolquhon »

Del 1 af en interessant kritisk artikel om Pep: http://www.totalbarca.com/2010/opinion- ... t-mistake/

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jamial »

God artikel. Glæder mig sgu til del2.

Gode synspunkter, og også en god måde at se på, at Pep er en uerfaren træner, men med et meget stort potentiale, og hvis han kan arbejde med sig selv, bliver han verdens allerbedste.

L'equip Blaugrana

Re: Guardiola

Indlæg af L'equip Blaugrana »

Guardiola er blevet rygtet til Chelsea flere gange her på det seneste. Carlo Ancelotti er utilfreds med ledelsen, og stopper måske her til sommer, som træner. Det kører heller ikke for dem - de har tabt 3 ud af de seneste 4 PL-kampe. Den står pt. 1-1 mellem Newcastle og dem. Det virker dog meget usandsynligt, at Guardiola forlader os..

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Guardiola

Indlæg af # 23 »

L'equip Blaugrana skrev:Guardiola er blevet rygtet til Chelsea flere gange her på det seneste. Carlo Ancelotti er utilfreds med ledelsen, og stopper måske her til sommer, som træner. Det kører heller ikke for dem - de har tabt 3 ud af de seneste 4 PL-kampe. Den står pt. 1-1 mellem Newcastle og dem. Det virker dog meget usandsynligt, at Guardiola forlader os..
Tror det er en and. Jeg tror ikke, at Pep ville træne Chelsea, de deres spillere slet ikke fitter hans filosofi. Jeg kunne mere forestille mig, at et hold som Arsenal kunne blive trænet af Pep. Måske også lidt United, men Chelseas spillerstab tror jeg ikke passer til Pep :-)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

LuisEnrique

Re: Guardiola

Indlæg af LuisEnrique »

til gengæld kunne jeg godt se ham afløse ferguson i manchester united, men håber selvfølgelig at han blir hos os i mange år endnu.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg tror om noget at kampen i går fik Guardiola til at tænke på at han da ikke kan forlade det han har fået stablet på benene nu her - 5 El Clásico sejre i træk! Det går jo over i historiebøgerne! En mand der allerede var en kæmpe legende i klubben er blevet en dobbelt så stor legende i løbet af de sidste 2 ½ år. Jeg kan slet ikke forestille mig hvorfor nogle skulle have lyst til at forlade de omgivelse man elsker, den klub man elsker og de mennesker man elsker.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Diabolito »

Nogle folk vil stoppe på toppen
El Señor de las Tartas

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Blaugrana92 »

Diabolito skrev:Nogle folk vil stoppe på toppen
Naturligvis, men så stopper man jo lige netop også - jeg tror det er mere sandsynligt at Pep siger helt stop for karrieren som manager end at han tager til Chelsea eller United.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Guardiola sagde indirekte i går på pressemødet at han nok ville forlænge.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg tror ikke en meter på at Pep vil forlade Barca. Han er, sammen med Zubi allerede gået i gang med at planlægge hvordan holdet skal se ud til næste sæson. Dette viser at han ser sin fremtid ligge hos Barca. jeg kan selvfølgelig ikke udelukke, at han på et tidspunkt måske rager uklar med nogen fra toppen af ledelsen og derfor forlader klubben, men tror og håber ikke det bliver aktuelt.

Men hvis det værste skulle ske ( Gud forbyde det) og Pep vælger at forlade os, så håber jeg da ikke han skifter til P.L. Manden har alt for meget klasse og stil til P.L. P.L er for tosser som Wenger, Mourinho og Hodgson, ikke et fodboldgeni som Pep. Og han skal da ABSOLUT ikke til Man Utd! Stakkels Man Utds fans har ikke engang nok fantasi og vision til at indse det geniale i hans koncept og den form for fodbold han praktiserer. Han er selvfølgelig i stand til at have plan b, ligesom han er i stand til at ændre taktik lidt. Det har han bevist mod Man Utd for 2 år siden, mod Real på Bernabeu i hans første EL Clasico som træner i Madrid, det har han bevist mod Valencia og sådan kan man blive ved.

Men som sagt, jeg tror ikke Man Utds fans har fantasi og vision nok til at se, hvilken genial træner han er. Man Utd kan passende få oversætteren som træner, han passer bedre ind i klubbens filosofi. Hans hold spiller lidt svinsk ( men efter engelske standarder er det selvfølgelig dejlig fight, spansk fodbold er jo kvinde fodbold :) ), han har en klam attitude, han agerer som en hund, ja han har alt det, Man Utds fans vil have. Lad dem dog få ham. Hvis Pep nogensinde skifter, så håber jeg han tager til Italien og et hold som Juve. Han vil kunne gøre underværker der.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

teemuss

Re: Guardiola

Indlæg af teemuss »

HAN MÅ IKKE REJSE GUD FORBYDE DET. :(

Guaje

Re: Guardiola

Indlæg af Guaje »

Kunne sagtens se ham tage måske 3-4 år mere i Barca, og så heller ikke mere. Han har jo selv sagt, at det ikke er et job man kan sidde længe i, grundet det pres man er under. Ifølge folk i klubben har han også ændret sig igennem årene som chef, han er fx blevet meget meget tynd.

Jeg er ikke så sikker på, at han har lyst til en lang manager/træner-karriere. Hvis han trak sig totalt fra fodbold om nogle år, ville jeg ikke blive overrasket.

L'equip Blaugrana

Re: Guardiola

Indlæg af L'equip Blaugrana »

Blaugrana92 skrev:
Diabolito skrev:Nogle folk vil stoppe på toppen
Naturligvis, men så stopper man jo lige netop også - jeg tror det er mere sandsynligt at Pep siger helt stop for karrieren som manager end at han tager til Chelsea eller United.
Lige præcis. Hvis Guardiola forlader Barcelona, så er det fordi at han vil stoppe som træner.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster