10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

SaZzE

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SaZzE »

Raman93 skrev:Iøvrigt er det godt at se, hvor god Messi egentligt er til at holde sig skadefri. Hvor lang tid siden, er det han har fået en skade? 07/08? Jeg husker ihvertfald ikke nogen.
ja og når man sætter det i perspektiv at han bliver gang på gang sparket ned.. men os klart den nemmeste eller skal man sige eneste mulighed for at stoppe ham når han er i hopla.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Igår græd jeg af sorg, idag af glæde!! kæft hvor er det dog vigtigt!! get well soon Messi, we need you :oops:
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Fra et forkert placeret indlæg i Maxwell tråden:
Drake skrev:Hvad siger i til Ujfalusis undskyld til Messi, er han tilgivet??

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... alusi.html
Ja, altså ... forgive and forget. Vi begår vel alle fejl. ;)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Tror sgu ikke på ham - disciplinærkommittéen skal jo kigge på hans sag lige om lidt, så hjælper det vel heller ikke noget at prale af det. Tror gerne, at han fortryder, og at han ikke ville have gjort det under normale omstændigheder, men det så på ingen måde ud som om, at han regnede med at nå bolden, eller at han fortrød lige efter tacklingen.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Fra et forkert placeret indlæg i Maxwell tråden:
Drake skrev:Hvad siger i til Ujfalusis undskyld til Messi, er han tilgivet??

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... alusi.html
Ja, altså ... forgive and forget. Vi begår vel alle fejl. ;)
Enig ! Det er menneskeligt at fejle men guddommeligt at tilgive selvom det lyder så cheesy som overhovedet muligt. Men han er fandme mand nok til er erkende sine fejl og dernæst undskylde, det skal han have credit får. Derudover gider han ikke at udtale sig om dommen fra dommerens side og accepterer den bare, det er ikke blot modent men også professionelt.!

Men igår syntes jeg fandme han var en idiot og han nærmede sig niveau med Pepe. Det lignede han gik efter at skade Messi fx.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Bager »

Well, jeg tror på ham. Tror ikke det var meningen at han ville skade ham, men det er jo let at tackle for sent på Messi.
Visca el Barca

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Jeg tilgiver ham kun, fordi Messi ikke er væk i længere tid :)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Jeg vil altid hade ham lidt, fra nu er. Det ændre en undskyldning ikke på... Men jeg tror på at han ikke er stolt af hans handling. Nu må vi se hvad disciplinærkomiteen siger til det...
Forumlegende

Jbninc

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:Nu må vi se hvad disciplinærkomiteen siger til det...
Hvorfor skal de nu drages ind i det? Det er jo ikke en ekstraordinær vanvidstackling der bliver sat ind, men en hård tackling man ser i alle kampene. Det er jo kun fordi det er Messi, at folk får så ondt i røven.

LValgren

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LValgren »

Dejligt klip med en "lettere" beruset Messi :D

http://www.sporten.dk/fodbold/tv-messi- ... llerbussen

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Jbninc skrev:
Daluigi skrev:Nu må vi se hvad disciplinærkomiteen siger til det...
Hvorfor skal de nu drages ind i det? Det er jo ikke en ekstraordinær vanvidstackling der bliver sat ind, men en hård tackling man ser i alle kampene. Det er jo kun fordi det er Messi, at folk får så ondt i røven.
Der er vel også den mulighed, at disciplinærkomittéen gennemgår alle tilfælde af direkte rødt...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Messi's bøddel risikerer monster-karantæne

Det er måske lige lidt hårdt at døbe ham 'bøddelen' og jeg vil også mene at 12 dage er for meget. Det var vores yndling det gik ud over, men når man tager den karantæne Pepe i sin tid fik, på 10 dage, i betragtning er 12 dage alt for hårdt. Omvendt kan man også sige at 10 dage var alt for lidt. Nå, men 12 dage er for meget. 4, 5 eller 6 ville være mere passende.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Der er noget helt galt med proportionerne hvis Uffie ( :roll: ) får en strengere straf end Pepe. Men ja, som BG92 påpeger burde Pepe nok også have haft en værre straf. Han gik jo helt i sort.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

12 er lige voldsomt nok. Jeg ville ikke have noget imod lidt mere end de obligatoriske 3 spilledage, dvs. 4-5 dage (baseret på, at han kommer med fuld vægt, knopperne ned på anklen, ingen chance for at nå bolden, osv.), men 12 bør være reserveret til de helt afsindige episoder. Det er trods alt ca. 2 måneders karantæne, er sgu meget.

Dog heller ingen tvivl om, at hvis han får 10-12 spilledage, så anker Atlético, og så bliver den sat ned.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Bager »

Helt ærligt. Hvis det ikke er med vilje - hvilket jeg tror på, og hvilket sagtens kan forsvares efter min mening - så bør han have én spilledags karantæne som et rødt kort normalt giver, og det er det.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster