10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Guardiola »

Seriøst? - Det er godt nok imponerende. Det syntes jeg lyder lidt underligt.

Drake
Indlæg: 4332
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Drake »

ladislau skrev:Pedro er verdensmester for lands og klubhold. Hvor meget mere verdensklasse vil du have? Plus vi ved ikke om det her er top niveauet.

Jeg vil have mere individuel verdensklasse! :)

Bare fordi at han er verdensmester for lands og klubhold, er det ikke ens betydende med at han er verdensklasse. Vil også lige tilføje at jeg tror ikke at han var kommet med på det spanke landshold, hvis det ikke var fordi at han ikke kende Barcas spillestil så godt som han gør..
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Guardiola »

Drake skrev:
ladislau skrev:Pedro er verdensmester for lands og klubhold. Hvor meget mere verdensklasse vil du have? Plus vi ved ikke om det her er top niveauet.

Jeg vil have mere individuel verdensklasse! :)

Bare fordi at han er verdensmester for lands og klubhold, er det ikke ens betydende med at han er verdensklasse. Vil også lige tilføje at jeg tror ikke at han var kommet med på det spanke landshold, hvis det ikke var fordi at han ikke kende Barcas spillestil så godt som han gør..
Jeg vil have et verdensklasse hold. Og det er Pedro en stor del af.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Guardiola skrev:Seriøst? - Det er godt nok imponerende. Det syntes jeg lyder lidt underligt.
Det er ifølge denne: http://www.totalbarca.com/2010/news/sta ... alBarca%29
With his two goals against Panathinaikos, Messi overtook Rivaldo to become Barcelona’s top goalscorer in the Champions League. The standings: Messi (27) Rivaldo (25) Kluivert (21) Luis Enrique (20) Eto’o (18).
Det lyder dog ikke helt utroligt. Såvidt jeg husker scorede han 9 i alt sidste sæson, og så får det jo hurtigt ben at gå på.

Måske det kun er i den nuværende CL-æra, men selv hvis det ikke er, så lyder det ikke helt usandsynligt. Dengang det var Mesterholdenes Turnering var vi jo ikke med hvert år, netop fordi man skulle være mester for at deltage, så derfor havde spillerne ikke nødvendigvis CL-kampe hvert år.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Drake
Indlæg: 4332
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Drake »

Guardiola skrev:
Drake skrev:
ladislau skrev:Pedro er verdensmester for lands og klubhold. Hvor meget mere verdensklasse vil du have? Plus vi ved ikke om det her er top niveauet.

Jeg vil have mere individuel verdensklasse! :)

Bare fordi at han er verdensmester for lands og klubhold, er det ikke ens betydende med at han er verdensklasse. Vil også lige tilføje at jeg tror ikke at han var kommet med på det spanke landshold, hvis det ikke var fordi at han ikke kende Barcas spillestil så godt som han gør..
Jeg vil have et verdensklasse hold. Og det er Pedro en stor del af.

Jeg tror alle vil have et verdensklasse hold :wink:
Selvfølgelig er Pedro en del af det, men ikke som starter som jeg ser det..
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Guardiola »

Mander - Der var fordi jeg ikke læste, at det var vores mest scorende. Troede det var CL i det hele taget, ikke bare barcaspillere. Det andet giver mere mening, men jeg kan jo bare læse hvad du skriver. :wink:
Men der ud over er det godt nok vildt, at Messi allerede har nået så mange mål. Han kan godt blive en potential alltime topscorer i CL.

Drake. Jeg er med på hvad du mener. Jeg ser bare hans type som utroligt vigtig for et hold. Og der ud over, så syntes jeg han har stor individuel klasse, så der er vi måske uenige.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Hævneren »

Drake skrev: Jeg tror alle vil have et verdensklasse hold :wink:
Selvfølgelig er Pedro en del af det, men ikke som starter som jeg ser det..
Iniesta, Xavi og Pique var heller ikke verdensklasse de første par sæsoner ...

Drake
Indlæg: 4332
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Drake »

Hævneren skrev:
Drake skrev: Jeg tror alle vil have et verdensklasse hold :wink:
Selvfølgelig er Pedro en del af det, men ikke som starter som jeg ser det..
Iniesta, Xavi og Pique var heller ikke verdensklasse de første par sæsoner ...

Jeg skriver heller ikke at han ikke kan blive det, men jeg synes ikke han er det nu, og når heller ikke at blive det i denne her sæson.. Synes det er for risikabelt at vi ikke har købt en klasse mer til angrebet så vi har tre "naturlige" startere, nu stå det imellem Pedro og Bojan til at udfylde den sidste plads, synes ikke de har nok klasse til at være startere.. Men der nice nok som reserve :)

(Håber ikke at en af vores to angribere bliver for langtids skadet i denne her sæson, for så ser det skid ud, kun med en verdensklasse i angrebet :roll:)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Guardiola skrev:Mander - Der var fordi jeg ikke læste, at det var vores mest scorende. Troede det var CL i det hele taget, ikke bare barcaspillere. Det andet giver mere mening, men jeg kan jo bare læse hvad du skriver. :wink:
Men der ud over er det godt nok vildt, at Messi allerede har nået så mange mål. Han kan godt blive en potential alltime topscorer i CL.

Drake. Jeg er med på hvad du mener. Jeg ser bare hans type som utroligt vigtig for et hold. Og der ud over, så syntes jeg han har stor individuel klasse, så der er vi måske uenige.
27 mål har han, og topscorer i de seneste to sæsoner (9 mål og 8 mål) - han kan godt nå Raúls 68 mål (forudsat at Raúl ikke scorer forfærdeligt mange for Schalke).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Drake
Indlæg: 4332
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Drake »

Blaugrana92 skrev:
Drake skrev:Enig at Messi har udviklet og modnet sig meget, og det er også hun godt at han kan udvikle sig på flere områdere, men jeg savner bare det der rush hvor han dribler 6 man og score eller laver en lækker aflevering :D

Og med hensyn til venstre kanten..
Pedro er en rigtig god spiller, men jeg synes slet ikke at han er verdensklasse i nu.
Ja så har vi Villa, men hvad så med på toppen, så har vi ikke en verdensklasse der?
Tja, man kan jo også vende den om og sige at det stadigvæk er fantastisk smukt og underholdende at se ham spille, og at det tilmed nok er blevet effektiviseret. Så på den led vil jeg nu stadig mene at det absolut er en positiv udvikling.

Ja det er en rigtig positiv ud vikling, vil bare godt se noget mere udfordring :)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Drake skrev:Ja det er en rigtig positiv ud vikling, vil bare godt se noget mere udfordring :)
Ja, we get it! :D 8)

Men, altså han må da også gerne udfordre en anelse mere - så længe det ikke betyder at han cutter ned på antallet af mål! ;)

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Ifølge en avis jeg har læst, er det idag den. 17.9.2000 10 år siden at Barca lavede den sejeste aftale længe. Tillykke med de 10 år i Barca. Må der mindst komme 10 til, og gerne flere.
Allez...

Thiago Alcántara

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Thiago Alcántara »

Pedro er da rendyrket verdensklasse. Han tilfører vores angreb, og spil generelt en fantastisk dynamik som sjældent er set bedre. Synes allerede han er en vigtigere brik end Henry var i treble-sæsonen.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Thiago Alcántara skrev:Pedro er da rendyrket verdensklasse. Han tilfører vores angreb, og spil generelt en fantastisk dynamik som sjældent er set bedre. Synes allerede han er en vigtigere brik end Henry var i treble-sæsonen.
Kunne ikke være mere enig. Da han blev skiftet ind mod Herkules skete der MEGET mere end da Bojan var inde.

Var det ikke bare smuk det mål han scorede i El Clasico?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4332
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Drake »

Jeg kan ikke forstå i synes at han er verdensklasse :shock:

Jeg synes at han er en rigtig god spiller, men slet ikke verdensklasse i nu.
Sidste år var han en klassespiller, men det niveau har han ikke helt beholdt, han mangler lige lidt for at komme op på det igen..
For at han skal være en verdensklassespiller, skulle han havde beholdt det niveau fra sidste år, også tilføre en del mere..
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster