Fødselsdato: 01. Januar 2008.
Nationalitet: Egyptisk.
Fødested: Cairo, Egypten.
Position: Central angriber.
Højde: 1.82 m.
Spændende at se om det her passer og hvad han kan bidrage med. @Easy?
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
FCBarcelonaChr skrev: ↑fre jul 24, 2026 8:56 pmGlæder mig til at forhåbentlig se ham i den kommende sæson.
Han virker bare som den der 9'er klubben har længtes efter at producere. Han kan blive mere end guld værd. Håber at se ham i førsteholdstruppen fast. Hvis han kan slå til, så har vi potentielt en fremtidig 9'er til de næste 10 år.FCBarcelonaChr skrev: ↑man aug 17, 2026 9:26 pmVed godt det bare er træning, men han virker skarp på låget.
Fuldt ud enig. Det kunne være så fedt.Norbit skrev: ↑man aug 17, 2026 9:46 pmHan virker bare som den der 9'er klubben har længtes efter at producere. Han kan blive mere end guld værd. Håber at se ham i førsteholdstruppen fast. Hvis han kan slå til, så har vi potentielt en fremtidig 9'er til de næste 10 år.FCBarcelonaChr skrev: ↑man aug 17, 2026 9:26 pmVed godt det bare er træning, men han virker skarp på låget.
Jeg har kun set klip med ham og hans scoringer, så glæder mig til at opleve ham som spiller. Megafedt hvis talentet er så stort, at han allerede “er nødt til” at få en forbedret kontrakt. I en tid hvor det er svært at finde niere, er det genialt, hvis vi kan udvikle en selv.
Det ville nemlig være rigtig skønt. Ikke at skulle smide en hulens masse penge efter en 9’er, men have fundet ham billigt og kunne satse på ham i +10 år. Han skal dog køres forsigtigt frem, men talentet er der i allerhøjeste grad. Jeg er Hamza fan.Hristo skrev: ↑fre aug 21, 2026 2:43 pmJeg har kun set klip med ham og hans scoringer, så glæder mig til at opleve ham som spiller. Megafedt hvis talentet er så stort, at han allerede “er nødt til” at få en forbedret kontrakt. I en tid hvor det er svært at finde niere, er det genialt, hvis vi kan udvikle en selv.
Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster