Gerard Martín Langreo

Barca B, ungdomshold, talenter mm.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Besvar
Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Odense
Har takket: 418 gange
Blevet takket: 1553 gange

Gerard Martín Langreo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Scorede sit første mål mod Sociedad i starten af måneden. Leverer rimelig stabilt. Har han en fremtid i Barça?
Har fået 26 kampe i alt indtil videre i denne sæson. Mere defensiv end Balde, men hvem er ikke det? :lolno: :clap:
Jeg synes personligt at han kunne blive en fin backup for Balde, givet at han får regelmæssigt spilletid.

Fulde navn: Gerard Martín Langreo.
Fødselsdato: 22. Februar, 2002.
Fødested: Esplugues de Llobregat, Spanien.
Position: Venstreback.
Højde: 1.86 m.

Billede

Dumle
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 33 gange

Re: Gerard Martín Langreo

Indlæg af Dumle »

FCBarcelonaChr skrev:
tirs mar 18, 2025 6:19 pm
Scorede sit første mål mod Sociedad i starten af måneden. Leverer rimelig stabilt. Har han en fremtid i Barça?
Har fået 26 kampe i alt indtil videre i denne sæson. Mere defensiv end Balde, men hvem er ikke det? :lolno: :clap:
Jeg synes personligt at han kunne blive en fin backup for Balde, givet at han får regelmæssigt spilletid.

Fulde navn: Gerard Martín Langreo.
Fødselsdato: 22. Februar, 2002.
Fødested: Esplugues de Llobregat, Spanien.
Position: Venstreback.
Højde: 1.86 m.

Billede
Jeg synes ikke han er god nok må jeg indrømme, måske fin til at komme ind sidst i kampen for at lukke ned, men han er for anderledes i stil end Balde så vi skal ændre alt for meget i spillestil når han starter.

Og ærligt så føler jeg 8 ud af 10 spillere kører ham rundt i manegen

Ialocin
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 151 gange

Indlæg af Ialocin »

Han er faktisk vokset på mig i de seneste måneder efter, at jeg havde sat spørgsmålstegn ved om, han ville kunne starte for nogle hold i Superligaen. :roll:

Jeg synes han har set stærkere ud fysisk, og han har været hæderlig i de kampe, hvor der var brug for ham. Han er ikke faldet igennem, og det er positivt. Jeg kunne godt se ham udvikle sig ala Mingueza, men det kræver, at han får mere spilletid, og det kommer ikke til at ske i Barcelona pt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr

Ialocin skrev:
tirs mar 18, 2025 7:16 pm
Han er faktisk vokset på mig i de seneste måneder efter, at jeg havde sat spørgsmålstegn ved om, han ville kunne starte for nogle hold i Superligaen. :roll:

Jeg synes han har set stærkere ud fysisk, og han har været hæderlig i de kampe, hvor der var brug for ham. Han er ikke faldet igennem, og det er positivt. Jeg kunne godt se ham udvikle sig ala Mingueza, men det kræver, at han får mere spilletid, og det kommer ikke til at ske i Barcelona pt.
En udlejning med fast spilletid i en La Liga klub ville uden tvivl kunne gavne ham, såfremt at regelmæssig spilletid i Barça ikke bliver en realitet.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr

Besvar