Hvorfor er det at vi ikke kan bruge Álex? Han har spillet 18 kampe for Celtic.
Han kan umuligt være dårligere end Gerard Martín. Han sejler jo rundt ...
Jeg ved det ikke.
Tror da bestemt, at de ser en stor stjerne i ham i Barca.
Tror dog det handler mere om at udleje ham lige nu, så han får spilletid og kan udvikle sig.
Det kan også være han selv vælger udlejninger for at være mere sikker på spilletid end i Barca, men tror da bestemt han kunne have være en fin reserve for Balde også i denne sæson.
Synes det er fint han kommer på udlån og får spilletid og mere erfaring.
Tror Valle og Balde kan dække venstre back i mange år frem med al respekt for Gerard Martin.
Spilletid er i den grad vigtigt for hans udvikling. Tænker dog med alle de turneringer Barça er med i, at der vil være rig mulighed for spilletid, specielt med Balde's skadeshistorik taget in mente.
Enig, men jeg tror bare klubben har vurderet, at det er bedst at udleje ham. Han havde tilsyneladende en rigtig fin sæson i Levante i sidste sæson også i Segunda.
De har jo vurderet ham i pre-season i sommer, og tror bestemt kun at opholdet i Celtic har gavnet ham. At komme til Como under Cesc Fabregas er nok heller ikke helt skidt.
Men det er virkelig en spiller jeg håber og tror på i Barca på lang sigt.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
Ville have været en god backup til Balde.
Men spørgsmålet er om Martin efterhånden er på samme niveau som Valle, der ellers så markant stærkere ud tidligere. Jeg ved han er ugleset og jeg tvivler også på niveauet. Men trods sin kæmpefejl mod Inter har han også leveret vigtige assists og højnet sit spil løbende.
Joffre Torrents har efter sigende også et ganske stort talent.
Men måi indrømme jeg indtil nu havde set Valle som spilleren der burde konkurrere med Balde.
Var det 100 % af hans rettigheder vi solgte eller var det ligesom Trincao eller Todibo?
Alle de steder jeg har læst nyheden, står det samme som på på Barça’s hjemmeside: Solgt for €6M, som følge af udløst frikøbsklausul. Ingen videresalgsklausul, tilbagekøbsklausul eller procenter af salg så vidt jeg ved, når en spiller bliver købt fri.
Var det 100 % af hans rettigheder vi solgte eller var det ligesom Trincao eller Todibo?
Alle de steder jeg har læst nyheden, står det samme som på på Barça’s hjemmeside: Solgt for €6M, som følge af udløst frikøbsklausul. Ingen videresalgsklausul, tilbagekøbsklausul eller procenter af salg så vidt jeg ved, når en spiller bliver købt fri.
Tak ! Øv også tror han kommer til at udvikle sig til næsten det dobbelte
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola