Jeg har set lidt videoer og efter min mening ser han utroligt spændende ud. Væk med Tah.Barca80 skrev: ↑lør mar 15, 2025 3:52 pmNej, jeg kender ham ikke. Men hvis han virkelig er den nye Piqué, som dit link antyder, bør han få chancen i stedet for at hente Tah.FCBarcelonaChr skrev: ↑lør mar 15, 2025 3:37 pmSå du kender ham?
Hvis man dropper Tah, så kan man bruge lønkronerne andetsteds.
Generelt mener jeg, at spillere fra La Masia altid bør have førsteprioritet, hvis en oplagt kandidat er klar til at rykke op.
Barça Atlètic
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 418 gange
- Blevet takket: 1553 gange
Re: Barça Atlètic
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1991 gange
- Blevet takket: 1264 gange
- Kontakt:
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
-
- Har takket: 160 gange
- Blevet takket: 216 gange
Spiller bl.a. venstrekant
Han har længe været anset som et af de største talenter - i forventningsniveauet lige under Yamal og Guille. Han har vist været ret meget skadet denne sæson men er nu tilbage. Ville være helt genial med en spiller af egen avl som backup til Raphinha nu hvor Fati efter alt at dømme er ude (og desuden egner bedre centralt end på kanten). Så kunne vi slippe for at hente en dyr spiller som Luis Diaz som jeg synes er for gammel og for god ift at Raphinha bør være klart førstevalg med det han har vist nu.
Hvis vi så lige hiver Toni Fernandez op til højrekant også promoter Olmo til nier så der også er plads til Guille på den offensive midtbane så er vi nok tæt på min vådeste fodbolddrøm!
- FCBarcelonaChr
Hvor skriver jeg mig op?!Hristo skrev: ↑man apr 14, 2025 4:57 pmSpiller bl.a. venstrekant
Han har længe været anset som et af de største talenter - i forventningsniveauet lige under Yamal og Guille. Han har vist været ret meget skadet denne sæson men er nu tilbage. Ville være helt genial med en spiller af egen avl som backup til Raphinha nu hvor Fati efter alt at dømme er ude (og desuden egner bedre centralt end på kanten). Så kunne vi slippe for at hente en dyr spiller som Luis Diaz som jeg synes er for gammel og for god ift at Raphinha bør være klart førstevalg med det han har vist nu.
Hvis vi så lige hiver Toni Fernandez op til højrekant også promoter Olmo til nier så der også er plads til Guille på den offensive midtbane så er vi nok tæt på min vådeste fodbolddrøm!

- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1991 gange
- Blevet takket: 1264 gange
- Kontakt: