Barça Atlètic

Barca B, ungdomshold, talenter mm.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Brombi »

Kæft Samper er langsom, han ser helt ugidelig ud..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Brombi »

Straffe men Grimaldo brænder, seriøst hvor fucking svært kan det være! Barca B er en skændsel, kan godt forstå publikum ikke gider at se det møg.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe det ser ud til at du får en masse svar på hvorfor Lucho ikke bruger flere af b-spillerne. Måske skulle jeg til at se lidt flere af b-holdets kampe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Brombi »

Official: Barcelona B players Gumbau, Camara (A list), Jose Suarez, Grimaldo, Samper and Babunski (B list) have been registered for CL
Champions League shirt numbers for B players: Gumbau 28 - Cámara 27 - José Suárez 31 - Grimaldo 30 - Samper 26 - Babunski 29
Barça UCL numbers for this season. Gumbau and Camara added on the 'A list' because there wasn't room on 'B'.
Billede

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Kubala »

Mht. ham Gumbau, kan det jo være, at han passer bedre i Luis Enriques system end Samper?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Brombi »

Kubala skrev:Mht. ham Gumbau, kan det jo være, at han passer bedre i Luis Enriques system end Samper?

Ingen tivl. Jeg skriver også at Samper er bagud rent fysisk, både hvad angår styrke og hurtighed. Han er OK når han kommer op i fart, men hans acceleration er ringe. Derudover ser det ud som om at han bliver meget udmattet på kort tid. Gumbau derimod er fysisk overlegen i forhold til Samper, hvilket er noget Enrique i høj grad efterlyser.

Det er i min optik bekymrende, at man som 20-årig endnu ikke kan følge ordenligt med, rent fysisk.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:
Kubala skrev:Mht. ham Gumbau, kan det jo være, at han passer bedre i Luis Enriques system end Samper?

Ingen tivl. Jeg skriver også at Samper er bagud rent fysisk, både hvad angår styrke og hurtighed. Han er OK når han kommer op i fart, men hans acceleration er ringe. Derudover ser det ud som om at han bliver meget udmattet på kort tid. Gumbau derimod er fysisk overlegen i forhold til Samper, hvilket er noget Enrique i høj grad efterlyser.

Det er i min optik bekymrende, at man som 20-årig endnu ikke kan følge ordenligt med, rent fysisk.
Havde man ikke Luis Enrique og hans system, men en som Pep og det system, som Pep står for, så tror jeg, at Samper havde fået chancen på førsteholdet.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Brombi »

Robert (sports director): "Segunda A would be obviously better for Barcelona B than Segunda B, but we must find the positives." [l'esportiu]
Jeg er uenig i denne betragtning. Talentet er bare ikke godt nok til at holde sig oppe i Segunda A over en længere periode, uden at holde det "kunstigt i live". Med dette mener jeg, at klubben er nødsaget til at hente talent udefra for at forblive i Segunda A, hvilket i min optik ikke gavner udviklingen af talenterne. Det bliver efterhånden andre spillere udefra, som spiller på vores b-hold, og ikke vores egne talenter (eller jo det gør der selvfølgelig også, men de seneste par år viste jo en klar tendens til flere og flere køb udefra)

Vi kan se, at vores ungdomsspillere allerede på nuværende tidspunkt har lidt svært ved at følge med i Segunda B, så måske er niveauet passende nok til at udvikle talenterne.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Brombi »

Brombi skrev:
Robert (sports director): "Segunda A would be obviously better for Barcelona B than Segunda B, but we must find the positives." [l'esportiu]
Jeg er uenig i denne betragtning. Talentet er bare ikke godt nok til at holde sig oppe i Segunda A over en længere periode, uden at holde det "kunstigt i live". Med dette mener jeg, at klubben er nødsaget til at hente talent udefra for at forblive i Segunda A, hvilket i min optik ikke gavner udviklingen af talenterne. Det bliver efterhånden andre spillere udefra, som spiller på vores b-hold, og ikke vores egne talenter (eller jo det gør der selvfølgelig også, men de seneste par år viste jo en klar tendens til flere og flere køb udefra)

Vi kan se, at vores ungdomsspillere allerede på nuværende tidspunkt har lidt svært ved at følge med i Segunda B, så måske er niveauet passende nok til at udvikle talenterne.
Og i øvrigt ser truppen således ud:

Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Brombi »

Kubala skrev:
Brombi skrev:
Kubala skrev:Mht. ham Gumbau, kan det jo være, at han passer bedre i Luis Enriques system end Samper?

Ingen tivl. Jeg skriver også at Samper er bagud rent fysisk, både hvad angår styrke og hurtighed. Han er OK når han kommer op i fart, men hans acceleration er ringe. Derudover ser det ud som om at han bliver meget udmattet på kort tid. Gumbau derimod er fysisk overlegen i forhold til Samper, hvilket er noget Enrique i høj grad efterlyser.

Det er i min optik bekymrende, at man som 20-årig endnu ikke kan følge ordenligt med, rent fysisk.
Havde man ikke Luis Enrique og hans system, men en som Pep og det system, som Pep står for, så tror jeg, at Samper havde fået chancen på førsteholdet.
Sala (former Girona B coach): "I was surprised at how well Gumbau has adapted to Barcelona's playing style." [l'esportiu]
Sala: "Gumbau performed well last season, not only in the midfield, but also as a centre back, when he had to play there."
Sala: "I wouldn't say Gumbau can be better than Busquets, but he has good basic abilities, especially when it comes to passing."

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:
Kubala skrev:
Brombi skrev:
Kubala skrev:Mht. ham Gumbau, kan det jo være, at han passer bedre i Luis Enriques system end Samper?

Ingen tivl. Jeg skriver også at Samper er bagud rent fysisk, både hvad angår styrke og hurtighed. Han er OK når han kommer op i fart, men hans acceleration er ringe. Derudover ser det ud som om at han bliver meget udmattet på kort tid. Gumbau derimod er fysisk overlegen i forhold til Samper, hvilket er noget Enrique i høj grad efterlyser.

Det er i min optik bekymrende, at man som 20-årig endnu ikke kan følge ordenligt med, rent fysisk.
Havde man ikke Luis Enrique og hans system, men en som Pep og det system, som Pep står for, så tror jeg, at Samper havde fået chancen på førsteholdet.
Sala (former Girona B coach): "I was surprised at how well Gumbau has adapted to Barcelona's playing style." [l'esportiu]
Sala: "Gumbau performed well last season, not only in the midfield, but also as a centre back, when he had to play there."
Sala: "I wouldn't say Gumbau can be better than Busquets, but he has good basic abilities, especially when it comes to passing."
Så Gumbau er bare rigtig dygtig? Kunne fungere i Peps system også?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Brombi »

Ifølge Sala er han i hvert fald en dygtig pasningsspiller og alsidig.

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1281 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

Ikke alle der deler den opfattelse:
He had 3-4 good games in midfield, and he was the worst Barça CB I've watched for ages. Absolute disaster.
The truth is, if Kaptoum didn't get constantly injured last season, Gumbau would have been permanently on the bench.
Also, Kaptoum started like two games last season. Both games he reached a higher level than Gumbau did at any point in his entire season.
(Fra Navid Molaaghaei @navidjaan, der følger b-holdet og La Masia tæt)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg så den ene af de kampe som Kaptoum spillede (endda fra lægterne på Mini Estadi), og han spillede absolut fremragende! Han virker som en super spændende type. Dygtig rent teknisk, med fine pasningsevner og et godt blik for spillet. Han scorede endda i den kamp jeg så. Det er synd at han har været så meget skadet, for jeg tror virkelig at han kunne blive en dygtig spiller.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Brombi »

Latterligt. Under 10 min spillet, allerede bagud 1-0. Samper smider 3-4 bolde væk, fik gult efter 4. minut. I stedet for at spille bolden rundt, eller roligt frem, bliver der losset nede fra forsvaret. Når der bliver presset på, bliver bolden ikke spillet tilbage til målmanden, men derimod sparket langt, langt væk. Det er virkelig dårligt fodbold der bliver spillet for tiden.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster