"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af OliverDK »

Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Velkommen til, begge to! Lad os så snart få flere fynboer på forum!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Heartbreaker »

Velkommen til vores lille familie herinde. I skal nok få det sjovt, ellers sørger emo for underholdning!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Brombi »

Velkommen til gutter, slå jer løs :)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af JonasV »

Velkommen folks!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af kklaus »

Velkommen til jer begge! :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Skydefinten »

Jeps, velkommen.

I får den bedste tid her på forum, hvis man lader som om man er fra Randers.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Starnils »

Godaften...Eller godnat er det jo næsten.

Jeg vil også lige kort introducere mig selv.

Mit navn er Victor, jeg er 20 år og bor i Roskilde. Jeg flytter dog snart til København, så jeg håber, at der bliver arrangeret nogle "meet-ups" hvor os culés kan se kampene sammen ;-)

Til dagligt studerer jeg jura på Københavns Universitet. Når jeg ikke læser paragraffer, så bruger jeg min tid på at læse og følge Barcas gøren og laden!

Jeg husker ikke selv hvornår jeg blev Barca-fan, da jeg er blevet indoktrineret til at elske Barcelona! :lol: Det skyldes, at min far kommer fra Barcelona, hvor han arbejder for det sociale udvalg i klubben. Dog husker jeg mit første minde med klubben. Det var i 2002/2003 sæsonen, hvor jeg så min første Barca-kamp på stadion. Vi vandt 3-0 over Recreative de Huelva. Jeg har senere fundet ud af, at det var Iniestas debutkamp på Campen. Det var en stor dag, da jeg fik et billede med mit idol, Saviola! Et billede som den dag i dag, stadigvæk er indrammet og står på mit skrivebord.

Her til sidst vil jeg gerne takke for mange relevante, oplysende, brugbare og til tider humoristiske indlæg, som i har beriget med her på forum! Jeg har fulgt med siden 2011 (Hvor jeg lavede min første bruger, som jeg glemte kodeordet til), og nu var jeg træt af "kun" at følge med. Jeg har derfor lavet en ny bruger - for at være en del af Barca-fælleskabet!

PS: Det var ikke meningen, at jeg skulle skrive et indlæg... Jeg faldt over den her tråd i min søgen efter en guide, hvori der er forklaret, hvordan man poster et billede på forummet..
Senest rettet af Starnils ons feb 01, 2017 12:00 pm, rettet i alt 1 gang.
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Velkommen!

Jeg kan anbefale dig, at følge "Penya Barcelonista de Copenhagen" på Facebook. Vi smider events op til hver kamp, vi som regel kamp på Den Glade Gris i indre by (idag dog i Lyngby, på Old Irish Pub). Meld dig endelig ind i Penyaen også :) så er der pladssikring til Clasico og andre af de større kampe, julefrokost, sommerturnering, etc.
#jesuisSheep

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Starnils »

zqa skrev:Velkommen!

Jeg kan anbefale dig, at følge "Penya Barcelonista de Copenhagen" på Facebook. Vi smider events op til hver kamp, vi som regel kamp på Den Glade Gris i indre by (idag dog i Lyngby, på Old Irish Pub). Meld dig endelig ind i Penyaen også :) så er der pladssikring til Clasico og andre af de større kampe, julefrokost, sommerturnering, etc.
Mange tak!

Det er helt latterligt, at jeg først melder mig ind i penyaen nu... Men nu er pengene og mailen sendt!
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Kanon! Så godt lige, at der var nyt medlem. Skide fedt. Velkommen til Penyaen også ;)
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Kubala »

Velkommen til.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af De La Barça »

Hej alle sammen.

Prøver lige igen. Har været herinde for nogle år siden, men ved ikke om jeg har glemt mit brugernavn eller om der er foretaget en opdatering af forum på et tidspunkt, men anywho.

Jeg hedder Jimmy, kommer oprindeligt fra Bornholm, men bor i dag i Valby. Var før i tiden ofte på Den Glade Gris og se kampe, men det var før det rykkede ud til Østerbro på McGrath's. Hvad gør folk i dag?

Jeg har fulgt Barça siden engang i halvfemserne med Romario, Laudrup og den bulgarske bulderbasse Stoichkov (kan man andet end at elske den mand?). Min storebror var Barça-fan og derfor blev jeg det helt naturligt også. Vi holder i dag begge ved og selvom han stadig bor på Bornholm, så "ser" vi stort set alle kampe sammen via sms :smile:

Der har i gennem årene været opture og nedture. Der har været fantastiske spillere og knap så fantastiske spillere, men man lærer at både elske og tilgive (på nær Judas) med årene.

Visca el Barça i Visca Catalunya!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Velkommen!
https://www.facebook.com/penyacph/ Den danske penya ser kampe på den glade gris :)
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Skydefinten »

Velkommen!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster