"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
The MESSIahs has returned

Indlæg af The MESSIahs has returned »

Dette er vel en side OM F.C. Barcelona, hvor alle er velkomne?
Og ikke kun en side for Barcelona fans.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

The MESSIahs has returned skrev:Dette er vel en side OM F.C. Barcelona, hvor alle er velkomne?
Og ikke kun en side for Barcelona fans.
Er helt enig. Alle burde være velkomne, også selvom de ikke er barca fans. Dog skal deres indlæg være seriøse og ikke være herinde for at håne. Men fogh du behøvede dog ikk lige at nævne det der link ;)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Indlæg af Daluigi »

ja ok, undskyld Fogh.... blev bare lidt opstemt over de links, og så din fascination af Milan, et hold som jeg synes står for noget særdeles uinspirerende og kedeligt fodbold... men igen, undskyld hvis jeg bandede lidt hehe :)
Forumlegende

Viva Barca

Indlæg af Viva Barca »

Ja,

Jeg ved at der er kommet nye folk herinde på forumet, og synes alle skulle introducere sig. Så hvis nogle af de nyere brugere på siden ikke har introduceret sig, så skal i være velkomne til at gøre det. :D

Også for at holde liv, i den her geniale tråd !

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Indlæg af Guardiola »

Velkommen til de nye :D

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Indlæg af Jamial »

Lynge, bor i Nordjylland, og jeg kan ikke præcist huske hvornår eller hvorfor jeg begyndte at holde med Barcelona.

Har altid holdt af seværdigt fodbold, med masser af detaljer, og angrebsivrig spillestil. Barcelona er, om nogen, klubben der bringer det bedste fodbold frem, og siden Laudrup tiden har klubben været præget af teknisk dygtige verdensstjerner - krydret med unge talenter, hvilket jeg holder meget af.

Har altid hadet Real Madrid og deres indkøbspolitik, mens min facination af Barcelona kun bliver større.

Tak for et godt site!

lgbarca9

Årgang 1997/Mangler samlet sted i Århus

Indlæg af lgbarca9 »

Har endelig taget mig sammen til at komme på forum.

Har været Barca fan siden Laudrup tiden, men blev først rigtig fan efter et besøg på Camp Neu i 1997, hvor
jeg så Louis Enriqe score 2 mål mod D. la Coruna, med en ung rivaldo på holdet.

Er egentlig fra Vestjylland nærmere betegnet Nr. Nissum, men flyttede til Århus for et par år siden.

Fodbold er en livsstil og den livsstil fører jeg. Rejser også gerne for at se bold, især Camp Neu som jeg har besøgt 4 gange. Bedste oplevelse med kampen FCB-Espaniol hvor de lige var blevet mestre i sæson 2005-06, hvor de vandt 2-0 og fejrede mesterskab på stadion og udenfor stadion om søndagen.

Er begyndt på at skrive herinde, da jeg i den grad søger et sted hvor Barca fans kan møde til kamp. Gerne
som det sker i København, da vi jo er den næste i rækken af byer der bør have et selvstændigt sted.
Håber at hører fra jer i Århus (selvfølgelig er andre også velkomne), eller kommenterer mit indlæg på div.

Frederik

Indlæg af Frederik »

Hej jeg hedder Frederik og er 12 år, så jeg er nok suverænt den yngste på forumet :D

Jeg bor i nordvestjylland nær Thisted, og er rimelig ny på forumet.
Jeg begyndte at blive Barca fan, da jeg begyndte at høre om Ronaldinho, hvor fantastisk han var. Og så gennem de sidste 1½ år er jeg blevet mere og mere interessret i Barca, og er fuldstendig forelsket i den fantastiske klub i dag :)

Messi & Co.

Indlæg af Messi & Co. »

Hej jeg hedder Tor og er 13 år gammel :wink:

jeg bor i Holstebro.
jeg begyndte at holde med barca da jeg var 10 år, da jeg opdagede hvor smukt barca spiller fordbold, desværre har jeg ikke kendt noget til barcas storhold i 1990'erne.
jeg er kvart hollænder og holder derfor med holland (og selvfølgelig danmark) og fordi de spiller seværdigt fodbold, ligesom Barca :D ...

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

Hej Cúles!

Jeg hedder Bo, bor i Århus og skal til eksamen fredag!
Min Barca lidenskab Blev for alvor sat igang da Ronaldinho kom til klubben, men jeg havde set lidt til klubben inden da, men ikke noget seriøst. Jeg kan huske at jeg så Barca tabe 3-0 til betis, og jeg syndes det var synd. Da jeg senere fik mere kendskab til klubben, forelskede jeg mig i "Men que un club" tanken. Det hjalp også at jeg hadede, den overfladiske "Galacticos" tanke, florentino Perez stod for.
Skal jeg være ærlig er jeg nok mere til Engelsk fodbold, hvor Arsenal er mit hold. Så da Henry skiftede, tabte jeg ingenting! Det var også derfor CL finalen 06' var en drøm i opfyldelse.

Meningen med dette indlæg, var faktisk bare at sætte gang i denne fantastiske tråd!

Jeg synes det er et fedt forum, og det er dejligt at have nogle at diskutere med! Dog har jeg fundet ud af, at der ikke er mange der deler de samme holdninger som mig!

TIL VIVA BARCA OG BLAUGRANA92: Fede Citater!

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 847
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Indlæg af Diabolito »

Hehe, velkommen til jer alle ;)

Og FCB_er_bare_bedst, hvis vi var enige i alle dine holdninger, var der vel næppe meget at diskutere :) ?
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 847
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Indlæg af Diabolito »

Ronaldinho Gaucho skrev:Hej :lol: 8)
Mit Navn er Mark Jørgensen, jeg er 15 år, og bor på Amager. && Jeg er ny her
Jeg har været barca fan siden jeg var helt lille, 4 år, da alle ii min familie har kunnet/ kan lide Barca, fik jeg en barca trøje, men jeg så iik deres kampe, jeg begyndte først at se da Ronaldinho kom til klubben. Jeg havde fulgt ham nøje ii Paris og VM 02', så det var helt mærkeligt, at se ham ii en Barca trøje. og siden har jeg set stort set ale kampe jeg har haft mulighed for at se. Vi har sommerhus ii spanien, nær Barcelona, så hver gang jeg er der,ser jeg mindst én kamp.
Jeg er den eneste barca fan i min klasse && parrellel klasse nu. ii Ronaldinhos storhedstid, var de Barca fans, men da han begyndte at spille dårligere & dårligere, skiftede de til Man utd, grundet en spiller jeg ikk kan lide
C. Ronaldo. Så jeg havde det iik sjovt, da de røg ud til Man utd.
Men jeg var glad for at C. Ronaldo brændte straffesparket
Dine klassekammerater er en gang illoyalister, det er godt du ikke gør det samme. Måske holder de med det vindende hold, men det er vigtigere at følge et hold med hjertet ;).

Velkommen til
El Señor de las Tartas

Jbninc

Indlæg af Jbninc »

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at lave en bruger herinde!
Ja jeg hedder Jesper Nielsen er 20 år, og bor nær Kolding i det mørke Jylland. Jeg er en relativ ny Barcafan, og stiftede for alvor kendskab med klubben i sidste sæson hvor jeg så den lidt kedelige kamp mod Getafe, der endte 0-0 på Camp Nou. Men hold fast en oplevelse - trods resultatet. Nu går de surt optjente penge til næste tur i den nye sæson hjemme mod Betis!

Viva Barcelona!

Barraza10

Indlæg af Barraza10 »

.slettet af mig selv
Senest rettet af Barraza10 ons dec 17, 2008 8:35 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Jamen god dag.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster