"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
Saturn

Indlæg af Saturn »

Fantastisk side :lol: Der er også en udemærket artikel om Chelski og Didhedive Drogba for dem der skulle være interesserede :wink:

Saturn

Indlæg af Saturn »

Jeg kunne sq godt tænke mig at bo dernede.. Lyder vildt fedt :) Du er heldig :wink:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Hej jeg bliver kaldt brombi(kan ikke huske hvorfor :D)
Jeg stammer oprindeligt fra Kurdistan

Jeg arbejde på at få færdiggjort gym, og ellers bare videre i livet, måske til barcelona i et år.

Ellers spiller jeg fodbold og håndbold i fritiden. Jeg fulgte med barca i 95 og begyndte rigtigt at holde med barca i 96. Jeg er stolt barca fan idag og var det også under krisen.
Jeg har aldrig været nede og se en kamp live, men det sker forhåbelig snart.

Messi & Co.

Indlæg af Messi & Co. »

Nicolaj skrev:Jeg hedder Nicolaj og bor langt ude på Lars Tyndskids marker et sted på Sjælland som ingen ved hvor er. :D

Jeg har været Culé siden jeg fik min første Barca-trøje med Laudrup på ryggen, som tre-årig. Lige siden da har jeg fuldt dem (muligvis lidt mere nu end da jeg var tre år :wink:) Har altid været fascineret af Mes Que Un Club princippet, og har altid hadet Los Merenques.
det kan godt være jeg spørger lidt dumt, men hvad betyder: "Los Merenques"
kan intet spansk overhovedet

Pepinho

Indlæg af Pepinho »

Jeg hedder så Philip og er spritny på forummet, så det er jo meget rart med sådan en tråd her.

Jeg startede vel med det som så mange andre pga. Laudrup, og det holdt vel sådan set fast til trods for et par skiftende perioder som bl.a. man utd fan, men det var alle da bare også på et eller andet tidspunkt i 90'erne. Udover det spiller de det mest attraktive fodbold, jeg kan få øje på - og det er nok GRUNDEN, hvis jeg virkelig skal konkretisere det
I årene omkring årtusindeskiftet synes jeg faktisk, det var fedt at holde med et hold, der var i modgang og derfor ikke bare per automatik holde med et hold, fordi det nu lige kører dem i en periode.
Dog har jeg lige så længe (og altid fremover) været FCK-fan, men Barca kommer nok også til at holde rigtig mange år endnu :wink:
Jeg har dog aldrig hadet Real - tværtimod synes jeg det er kanon fedt med en rigtig ærkerival (ligesom FCK - BIF ) og så har man det jo også altid sjovere når en af vennerne (der måske er madridista), så man rigtig kan få nogle diskussioner i gang, og juble når håneretten er med os, og holde lidt lavere profil, når det ik er gået helt optimalt dagen forinden.
Jeg har desværre aldrig været på Camp Nou, men det er et livsmål for mig og det bliver da højst sandsynligt også realiseret i den nærmeste fremtid!

Når man først er inde i klubben og dens historie, er der virkelig så mange ting, der forstærker ens følelser til Barca - det er derfor en unik blanding af det hele der gør, at jeg er blaugrana... para siempre! Visca el Barca!


... Og så betyder merengues vist noget i stil med en wuss... altså en slapsvans eller sådan noget. Det er vist uløseligt forbundet til en Real fan.

FORZA_BARCA

Indlæg af FORZA_BARCA »

Hej jeg heddder så Henrik og er 100% Nordjyde!


Jeg hoppede på som Barca fan i 1992. Som dreng var mit store Michael Laudrup. Hans spillede for Barca så selfølgelig blev jeg Barca fan.
I starten var det kun pågrund af Laudrup jeg var Barca fan, senere blev jeg fan af Koeman. Et par år senere blev jeg kæmpe stor fan af Ronaldo og der var han jo kommet til Barca der i 1995! Da Ronaldo blev solgt i 1996 gik jeg lidt over til hans nye klub Inter fra Italien men jeg holdt min Barca status. Jeg blev utrolig interesseret i Barca spilleren Luis Figo derfor blev jeg ved med at være barca fan. i 1999 kom nok en af de bedste spillere jeg nogensinde har set på en fodboldbane: Rivaldo!!! Jeg glemte straks alt om Ronaldo og Figo og blev kæmpe Rivaldo fan!!! i 1999 var jeg endda på Barca's stadion Camp Nou og se Barca spille. Da Rivaldo smuttede et par år efter begyndte jeg at interessere mig for Barca's nye angriber Kluivert som jo gjorde det fornemt for Barca . siden Cocu kom i 1998 havde jeg været optaget af Hollænderen og han blev senere min yndlingsspiller. Og så kom det år da Kluivert og Cocu forlod Barca for at slutte sig til Klubben PSV Eindhoven. Der blev jeg optaget af Brasilianeren Ronaldinho og Xavi. I 2005 blev jeg optaget af de gamle stjerner som Pelé, Cruyff Maradona osv. i 2006 var jeg simpelthen 110% Barca fan. her i 2007 er jeg stadig barca fan så 15 år som barcafan er da alligevel noget.

I love Barca

Indlæg af I love Barca »

Hvor er du fra i Nordjylland? :D

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Indlæg af klogfyr »

hej

Jeg hedder Jesper, 17 år, og kommer fra Svinninge, en mindre by i vestsjælland.
Jeg går på gymansiet lige i øjeblikket, og blev barca fan, da de havde 100-års jubilæum, siden da har jeg holdt med dem i medgang og modgang, og dengang var det desværre mest modgang, men vi har heldigvis fået vendt det nu.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Indlæg af Luis Enrique »

Er 22 år gammel og bor i Odense SØ. Studerer historie på universitet.

Har fulgt klubben siden de glade dage i starten af halvfemserne hvor jeg som 8-9-10 årig fik lov at være længe oppe og følge Barcelona på TV2. Blev betaget af det flotte fodboldspil, det store stadion, de mange spændende spillere og den respekt der står om klubben. Har endog 3-0 sejren over ærkerivalerne fra 1995/96 sæsonen på et dyrebart videobånd den dag i dag, som er fremme en gang om året. Har også været i Barcelona, handlet i butikken og været inde på det allerhelligste.

Fodboldsmagen veksler ellers fra land til land, som klubbernes trup skifter karakter og indhold. Har dog altid, og vil altid være tro mod Barcelona uanset hvike dispositioner klubben træffer.

Glæder mig over den fornuftige stime klubben har været inde i de senere år, hvor både trænerstab, trup og spillestil for det meste har været en solid enhed der har sikret pokaler og flot fodboldspil. Frygter dog at en ny nedtur er undervejs alt, alt for tidligt. Lidt som i Cruyffs sidste år hvor gode spillere på papiret fik fuldgode erstatninger (Koeman->Popescu, Romario->Kodro osv.) men spillet blev ikke det samme, og nogle sløje år fulgte.

Er i øvrigt ofte for pessimistisk. Vi går mod en spændende sæson hvor verdens bedste offensiv (Ronaldinho, Henry, Messi og Eto'o, hvis nogen skulle være i tvivl) får chancen for at vise sit værd.

Torralvo

Indlæg af Torralvo »

Hvordan er jeg blevet Barcelona fan?? Meget nemt, den dag jeg blev født blev jeg også medlem af Barcelonas familie, det er noget man har i sig, det hjalp også at jeg blev født i Barcelona men var jeg blevet født et andet sted hvar mit blod allerede rødt og blåt.

Skal vi ikke samle undeskrifter og sende dem til Kanal 5? det kan ikke være rigtigt at de ikke sender kampene med det hold der spiller det bedste fodbold i øjeblikket

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Indlæg af Fantomet »

Torralvo skrev:Hvordan er jeg blevet Barcelona fan?? Meget nemt, den dag jeg blev født blev jeg også medlem af Barcelonas familie, det er noget man har i sig, det hjalp også at jeg blev født i Barcelona men var jeg blevet født et andet sted hvar mit blod allerede rødt og blåt.

Skal vi ikke samle undeskrifter og sende dem til Kanal 5? det kan ikke være rigtigt at de ikke sender kampene med det hold der spiller det bedste fodbold i øjeblikket
Velkommen til FCB forum!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Torralvo skrev:Hvordan er jeg blevet Barcelona fan?? Meget nemt, den dag jeg blev født blev jeg også medlem af Barcelonas familie, det er noget man har i sig, det hjalp også at jeg blev født i Barcelona men var jeg blevet født et andet sted hvar mit blod allerede rødt og blåt.

Skal vi ikke samle undeskrifter og sende dem til Kanal 5? det kan ikke være rigtigt at de ikke sender kampene med det hold der spiller det bedste fodbold i øjeblikket
uanset hvad vil folk(som ikke har så meget styr på lortet) hellere se noget med Michael Laudrup eller Christian Poulsen...

Viva Barca

Indlæg af Viva Barca »

Nu var champions league finalen i 2006

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Viva Barca skrev:Nu var champions league finalen i 2006
05/06 sæsonen ;)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Indlæg af Daluigi »

Fogh skrev:Jeg hedder Martin, er 23 år og bor i Toftlund, Sønderjylland.

Jeg begyndte at følge international fodbold i 1991, da Peter Schmeichel skiftede til Manchester United. I 90'erne holdt jeg primært med United pga. Schmeichel - dels Barcelona pga Laudrup, Stoichkov og Romario samt Milan pga. Baresi, Savicevic, Massaro, Boban, Maldini og de andre gamle ræve fra den tid.

Mit tilhørsforhold er i dag kun AC Milan. Dem begyndte jeg fast at holde med i 1999, da Shevchenko kom til. I dag elsker jeg holdet og ikke kun enkelte spillere.

Højdepunktet med Milan var i oktober sidste år, hvor jeg og en mindre gruppe Milan-fans var på San Siro for at se Milan-Inter (tabte desværre 3-4) samt 4-1-sejren over Anderlecht. Desuden gæstede vi klubbens træningsanlæg Milanello, hvor vi fik de fleste spilleres autografer. Det var fedt.

Jeg skriver også nyheder på acmilan.dk, hvor vi har en forholdsvis ny hjemmeside.

Jeg skriver desuden nyheder på sportenkort.dk.
Kan nogen fortælle mig, hvorfor fanden dette håbløse og helt uaktuelle indlæg ikke er blevet slettet??

Ja undskyld, men dette er en fanside for Barca-fans.... Så jeg er da pisse ligeglad med hvad du føler for AC Milan, det kan du fortælle om på deres hjemmeside, og så reklamere du for dine nyheder om den klub??? hva er dit formål med det indlæg, og er det overhovedet tilladt

MVH en undrende BARCA-fan
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster