"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
Lovebarca

Indlæg af Lovebarca »

Hej alle.

Min passion startede i 98 (så 10års jubilæum næste år) . Det startede med som flere andre hra skrevet gennem computerspil. Det startede gennem den gode gamle CM serie. Jeg begyndte at få kendskab til klubben, selvom jeg kun var ca. 10 år. Da vi så fik ordentligt internet i 99-00 sæsonen tog kendskaben for alvor fart og jeg begyndte at følge Barca lidt tættere. ( Så godt som man nu kan i den alder :p )
Siden da har jeg fulgt dem i tykt og tyndt, medgang og modgang, ja altid!
Jeg har dog også altid haft en interesse for spanien og sproget spansk (har det på gymnasiet nu). Det grunder dog nok i, at en del af min familie har bolig i spanien.

Motto'et mere end en klub (eller més que un club) har fænget mig fra første gang jeg hørte det, for det er jo det det er. under Franco var det jo stedet hvor catalanerne "flygtede" hen for at få frihed og nationalfølelse. Og at det ikke er en forretning, men en organisation synes jeg er cool. Sponsoret af en sponsor uden at få penge, giver en del af overskuddet til unicef, støtter gode projekter, det fedt!
Og så skal det da også lige siges at los merengues eller den hvide pest aldrig har sagt mig noget, og aldrig kommer til det!
Barca er i mit hjerte, men må desværre sige at jeg jeg først har fået købt mine første ægte barca-trøjer i denne sæson (alle tre), så det er ikke optimalt. Men vil påpege at det mest af alt har været økonomien og ikke lysten der har afholdt mig fra at anskaffe mig trøjer ;) hehe.
Jeg følger med på siderne, fcbarcelona.dk, Elbarca.dk, barcelona-fc.dk og den officielle flere gange om dagen.

jeg har desværre ikke været nede og se os spille endnu, men det kommer i næste sæson, da den gamle har lovet mig en tur til barca-real, så det bliver stort. Nu er problemet kun at få billetter til kampen :p

Det var vidst det.

Jo så skal det da lige tilføjes at min kæreste gennem 1½ ser alle kampe sammen med mig, plus hun kan (næsten) nævne alle spillere på holdet, så jeg har vel opdraget hende godt? hehe. oh jo, en "barca g-string" har hun da også :D:D:D:D

Det var så alt :)

I love Barca

......

Indlæg af I love Barca »

Lovebarca..
Sikke en skøn kæreste du har, du har sgu opdraget hende godt..
skønt at høre at en pige, vil se fodbold med sin kæreste.. jeg er selv pige hehe.. derfor det er skønt at høre :D

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Indlæg af Fantomet »

Lovebarca skrev:Hej alle.

Min passion startede i 98 (så 10års jubilæum næste år) . Det startede med som flere andre hra skrevet gennem computerspil. Det startede gennem den gode gamle CM serie. Jeg begyndte at få kendskab til klubben, selvom jeg kun var ca. 10 år. Da vi så fik ordentligt internet i 99-00 sæsonen tog kendskaben for alvor fart og jeg begyndte at følge Barca lidt tættere. ( Så godt som man nu kan i den alder :p )
Siden da har jeg fulgt dem i tykt og tyndt, medgang og modgang, ja altid!
Jeg har dog også altid haft en interesse for spanien og sproget spansk (har det på gymnasiet nu). Det grunder dog nok i, at en del af min familie har bolig i spanien.

Motto'et mere end en klub (eller més que un club) har fænget mig fra første gang jeg hørte det, for det er jo det det er. under Franco var det jo stedet hvor catalanerne "flygtede" hen for at få frihed og nationalfølelse. Og at det ikke er en forretning, men en organisation synes jeg er cool. Sponsoret af en sponsor uden at få penge, giver en del af overskuddet til unicef, støtter gode projekter, det fedt!
Og så skal det da også lige siges at los merengues eller den hvide pest aldrig har sagt mig noget, og aldrig kommer til det!
Barca er i mit hjerte, men må desværre sige at jeg jeg først har fået købt mine første ægte barca-trøjer i denne sæson (alle tre), så det er ikke optimalt. Men vil påpege at det mest af alt har været økonomien og ikke lysten der har afholdt mig fra at anskaffe mig trøjer ;) hehe.
Jeg følger med på siderne, fcbarcelona.dk, Elbarca.dk, barcelona-fc.dk og den officielle flere gange om dagen.

jeg har desværre ikke været nede og se os spille endnu, men det kommer i næste sæson, da den gamle har lovet mig en tur til barca-real, så det bliver stort. Nu er problemet kun at få billetter til kampen :p

Det var vidst det.

Jo så skal det da lige tilføjes at min kæreste gennem 1½ ser alle kampe sammen med mig, plus hun kan (næsten) nævne alle spillere på holdet, så jeg har vel opdraget hende godt? hehe. oh jo, en "barca g-string" har hun da også :D:D:D:D

Det var så alt :)
Velkomme til.

Synes det er kanon at du har oplært din dame ordentlig om Barca. Sådan skal det være.

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: siden 1997 ...

Indlæg af Fantomet »

LuisEnrique skrev:Jeg hedder Jørgen, og er fra Aalborg.

Har været Barca-fan siden 1997, hvor jeg var på sprogophold i Barcelona.

:shock:
Velkomme til.

Thomas-madsen

Indlæg af Thomas-madsen »

jeg hedder thomas er 19 år, jeg har været barca fan siden den dag,
jeg fik en vikar for maaange år siden i folkeskolen 4 klasse vil jeg tro.
NÅ men den lærer bar aldrig andet end barcelona trøjer,
han var altid ude at spille fodbold med os i pauserne,
og siden da har jeg været barcelona fan, hvor det største highlight kom for ganske nyligt, da jeg meldte mig som soci i klubben.
Jeg føler man får en nærhed med barcelona, når man har meldt sig ind og jeg er utrolig stolt af at være medlem af den klub der betyder meget i mit liv.

desuden skal jeg en uge til barcelona 8 juni ned at se barcelona-espanoy damn glæder mig som en lille dreng til juleaften.

lige pt arbejder jeg på livet løs for derefter at tage på længere rejse rundt i asien til efteråret og 1år frem. HVor jeg selfølgelig håber der er nogen asiater der er ligeså tosset med blaugrana som mig om det så skal være midt om natten de spiller.

ja det var så alt fra mig

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Indlæg af abx »

Tidligere Napoli og AS Roma Fan.

Fulgte med i spansk fodbold, og barca i særdeleshed for 4 år siden
Senest rettet af abx søn aug 21, 2011 9:57 am, rettet i alt 2 gange.
Próxima Estación.... Parallel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

God idé :D

Jeg hedder Andreas, er 15 år, og bor i Randers. Lige nu går jeg i skole, i 8. klasse.
Har været kæmpe Barca fan siden 2003, altså året hvor Joan Laporta og Frank Rijkaard tiltrådte, og har altid elsket Barca måde at spille fodbold på. Jeg har desværre aldrig været i Barcelona, så har aldrig set en Barca kamp på Camp Nou. Efter jeg blev Barca fan, fik jeg for første gang i mit liv :lol: , mulighed for at se mere end 2 fjernsynskanaler, hvilket gjorde det muligt at følge alle Barcas kampe. De sidste 2 år har jeg altså siddet for skærmen hver lørdag eller sødang, og fulgt Barca uanset hvordan det har gået for dem! Har også været lidt Lyon-fan siden 2003, og vil sige det på denne måde: Lyon får min respekt, Barca får mit hjerte :P
Senest rettet af Blaugrana92 ons maj 09, 2007 6:58 pm, rettet i alt 1 gang.

Nim

Indlæg af Nim »

Hej, jeg er 16 aar og er i ojeblikket paa udveksling i Argentina..
Jeg har vearet barca fan siden jeg kan huske.. min featter var barca fan, og var en genial fodboldspiller syntes jeg jo dengang, og han holdte med barca.. det skulle jeg selvfolgelig ogsaa.. efter det har jeg vearet med min featter nede og se bl.a en storkamp som Barca - Real, keampe oplevelse..

I love Barca

...........

Indlæg af I love Barca »

Til henke350!!
Sikke en sød søn du har og godt du opdrager ham som Barcafan :D

Thomas-madsen

Indlæg af Thomas-madsen »

total god opdragelse henrik. det skal nok blive en god dreng

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

Det var da egentlig en god idé, det med at male sine vægge i Barças farver. Gad vide hvorfor jeg ikke har tænkt på det før :P
Forresten: Kan du virkelige huske dengang du var 5-6 år? :shock:

Viva Barca

Indlæg af Viva Barca »

Hej, jeg hedder rasmus, jeg er 15 år gammel. Jeg blev barca fan i år 1994 hvor jeg fik min første trøje. Siden hen har jeg altid kunne li Blaugrana, men fulgte ikke rigtig med.
Så i år 2004, inviterede min morfar mig til Nou Camp for at se noget fodbold, og siden hen har jeg set alle deres kampe og fulgt dem i tygt og tyndt(Det er så mest været tygt på det sidste)

Men siden jeg var på Nou Camp har jeg virklig slået igennem som Barca fan og ingen i min klasse kan forstå mig(MEN DET HER ER MIN LIVSTIL)

Saturn

Indlæg af Saturn »

Velkommen til Rasmus :D
Jeg ved hvordan du har det.. stort set ingen af mine venner interessere sig for fodbold. De er ved at kværke mig når jeg snakker om barcelona hele tiden :lol:

Viva Barca

Indlæg af Viva Barca »

Dem i min klasse holder ikke engang med et hold/(eller jo, en holder med fc zulu,meeen)

Men Visca el barca !

M.Laudrup

Indlæg af M.Laudrup »

Ja egentligt uhøfligt ikke at præsentere sig. Jeg hedder Henrik og bor i Randers. Har været Barca fan siden Allan Simonsen huserede i klubben. Blev faktisk først Laudrupfan i 89. Det var ligesom om det var det år han blev " voksen " og trådte i karakter som den verdensklasse spiller han blev. Siden da er jeg ikke blevet mindre fan. Har boet et halvt år i byen tilbage i 94 det hjælper jo også lidt på det. Har været i den delige by mange gange siden, og også set et par kampe. Desværre aldrig den største af dem alle. Men en skønne dag forhåbentligt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster