"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
NeerupHansen

Indlæg af NeerupHansen »

Hola, mit navn er René, jeg er årgang 1983, kommer fra Næstved, hvor jeg arbejder som sælger i Bilxperten. Jeg har været fan af barca siden det første fifa-spil udkom(1996 må det være, det var i hvert fald til sega megadrive ;) ). Idag er Barca en del af mit liv, og husker stadig første gang på Camp Nou som var det igår.. ;) Det er min mening at jeg på et tidspunkt i livet vil flytte til Barcelona så jeg kan følge holdet, andet end på TV. Jeg har været medlem af klubben og nu også "god betaler" af BarcaTV...
Senest rettet af NeerupHansen tors jul 26, 2007 11:15 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Indlæg af Fantomet »

Gad det fandtes sådan en butik i Danmark

Masse af Barca merchandis

I love Barca

´....................

Indlæg af I love Barca »

Sådan en butik må der meget gerne komme i dk. :D

La Campion

Indlæg af La Campion »

pcm skrev:Gad det fandtes sådan en butik i Danmark

Masse af Barca merchandis
ja sikke et alter :D

Palle har du ikke været i Lufthavnen dernede?? et billede jeg tog Billede

molto

Indlæg af molto »

La Campion skrev:
pcm skrev:Gad det fandtes sådan en butik i Danmark

Masse af Barca merchandis
ja sikke et alter :D

Palle har du ikke været i Lufthavnen dernede?? et billede jeg tog Billede
Som er intet i forhold til butikkerne på stadion og på Placa Catalunya!

La Campion

Indlæg af La Campion »

molto skrev:Som er intet i forhold til butikkerne på stadion og på Placa Catalunya!
og det vidste vi jo slet ikke i forvejen Molto hvad med at lave konstruktive indlæg bare en gang i mellem i stedet for intetsigende kommentarer ...hvis du skal spamme så prøv whinerforummer rundt omkring dem er der nok af
Vis os noget derfra Molto links, billeder, bidrag i stedet for spilde
din tid på at prøve at piske en stemning op det kommer du ingen vegne med

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Indlæg af Fantomet »

La Campion skrev:
pcm skrev:Gad det fandtes sådan en butik i Danmark

Masse af Barca merchandis
ja sikke et alter :D

Palle har du ikke været i Lufthavnen dernede?? et billede jeg tog Billede
La Campion,
Jeg vidste ikke at de har Barca shop i lufthavnen. Damn jeg havde overset butikken dengang jeg var i lufthavnen. Næst gang skal jeg husk at holde øjne med butikken.

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Indlæg af Fantomet »

drengerøv skrev:hey... Ian, fra københavn...

jeg begyndte a syns barca var nice under laudrup tiden, gyldent!, og var altid barca i sensible soccer, (for a give min ven oven over ret...) og selvfølgelig også i championsship manager.... hvor igennem det er groet til a side som en del a mig....

hyg jer og ses på den glade....
Velkomme til.

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Jonas Erraia

Indlæg af Fantomet »

JonesJ2 skrev:Hej mit navn er Jonas Erraia.

Jeg er 16 år gammel og bor i Århus.
Jeg startede med at holde med Barça da jeg var 5 år gammel, for en af mine venner var nede på campen og se dem spille. Siden har min passion udviklet sig helt enormt og der går ikke en time jeg eri hjemmet uden at jeg er på comp'en for at tjekke hvad der nu sker.

Og endelig har jeg fået mine forældre med på en lille tur til Barcelona her i sommerferien, hvilket har været min største drøm de seneste 3 - 4 år!
Dit efternavn er vel spansk? Er du en halv spanier?

Iøvrigt får man en lille grin, når man læser på:
http://uncyclopedia.org/wiki/Real_madrid

:D

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Indlæg af Fantomet »

JEB BANG skrev:Jeg hedder jeppe

Bor lidt ud for københavn, bor sammen med min mor og kat!


Andet jeg skal skrive?

Jo du må skrive gerne hvordan og hvorfor du bliver Barca fan?

Saturn

Indlæg af Saturn »

Hej jeg hedder Sarah og er 16 år :D Jeg bestemte mig for 2 måneder siden for at interesere mig for fodbold (ja det er rigtigt.. har kun været 'fodboldfan' i 2 måneder).. Jeg spurgte min far om hel masse og lærte en masse på nettet og fandt efterhånden ud af at det måtte være Barca og den fantastiske (dog lidt mindre fantastisk lige for tiden :? ) 10R.. Den første barca kamp jeg så direkte var mod werder bremen med det skønne frispark ronaldinho skød under muren også var jeg solgt :wink:
Jeg må bede jer tilgive mig hvis jeg en gang i mellem spørger om nogen underlige ting på grund af min begrænsede erfaring inde for området..

Er der nogen af jer der ved hvorfor man kalder det hattrick? Jeg ved godt hvad det er.. men hvorfor hedder det lige hattrick?

#24 - Iniésta

Indlæg af #24 - Iniésta »

jeg hedder jeff og er 18 år...
jeg har været barca fan siden midten af 90'erne da jeg fik en Romario trøje af min storebror :)
da barca rigtig slog sig fast i mit hjerte var nok da Rivaldo kom til.. han er helt klart grunden til jeg virkelig blev kæmpe barca fan!! og er vel idag ligeså meget fan af ham som af barca...! og ellers har jeg været fan af iniesta i rigtig mange år... siden han kom på b holdet faktisk.. og det er lækkert at se han endelig får sit gennembrud...

til saturn... hehe interesant spørgsmål... har aldrig tænkt over det :wink: men det vel bedst det bliver i det uvisse synes jeg.. eller så søg på google måske.. og velkommen til.. det er klart den bedste klub du har valgt og følge!!!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Indlæg af Elbarca »

Saturn skrev:Hej jeg hedder Sarah og er 16 år :D Jeg bestemte mig for 2 måneder siden for at interesere mig for fodbold (ja det er rigtigt.. har kun været 'fodboldfan' i 2 måneder).. Jeg spurgte min far om hel masse og lærte en masse på nettet og fandt efterhånden ud af at det måtte være Barca og den fantastiske (dog lidt mindre fantastisk lige for tiden :? ) 10R.. Den første barca kamp jeg så direkte var mod werder bremen med det skønne frispark ronaldinho skød under muren også var jeg solgt :wink:
Jeg må bede jer tilgive mig hvis jeg en gang i mellem spørger om nogen underlige ting på grund af min begrænsede erfaring inde for området..

Er der nogen af jer der ved hvorfor man kalder det hattrick? Jeg ved godt hvad det er.. men hvorfor hedder det lige hattrick?
Hej og velkommen til...

Det er fordi i tidernes morgen måtte en spiller kun lave 3 mål, hvis han bar en hat. Ellers blev alle 3 mål annulleret! Ligesom mål scoret med hovedet talte for 2 mål, så galdt mål scoret med en hat for 3. Nudagens hattrick var derfor lig med 9 mål i gamle dage. "Hat-tricket" er så i dag blevet til hattrick... :wink:

Saturn

Indlæg af Saturn »

Ahaa... Tak for informationen :D

La Campion

Indlæg af La Campion »

Saturn skrev:Ahaa... Tak for informationen :D
Hej Sat og velkommen til
skåret ud i pap:
"Hattrick (substantiv; et): Hvis man scorer tre mål i træk i fodbold, så har man lavet et hattrick. Udtrykket er selvsagt engelsk, men hvad i alverden har det med en hat at gøre og hvor er tricket? Udtrykket stammer muligvis fra cricket, hvor en spiller der slog tre gærder ned i træk modtog en hat eller kasket af modspillerne. Andetsteds er oprindelse beskrevet som en meget gammel tradition for at præmiere en bueskytte der kunne skyde hatten af tre figurer tre gange i træk. Andre forklaringer er at det skyldes en gammel tradition om at overlevere et stykke overbeklædning i respekt og for at vise at personen betragtes som en del af "holdet". Underordnet hvor det kommer fra er det første gang registreret i 1858 omkring et spil cricket, og siden har udtrykket bredt sig til ishockey (1940'erne), fodbold, rugby, baseball, racerløb og tja...computerspil i 2004 ved en turnering i Unreal "capture the flag" - hvor deltagerne skal tage modspillernes flag og bringe det tilbage til egen virtuelle lejr. Sådan trækker sproget på tværs af medier, tid og generationer med samme fænomen. "

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster