"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Flax_Generous »

Velkommen til Sir Suiram.

BarçaDK

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af BarçaDK »

Sir Suiram skrev:Mange tak alle sammen!
Jeg så faktisk en meget fuld og glad Barca-fan med Ini på ryggen til Danmarks Største Fredagsbar (han underholdte alle med sine fodboldskills i en omgang gris oppe ved volley-banerne). Rimelig usandsynligt, men hvis jeg havde fået mig tilmeldt inden, ville jeg da lige ha' hivet fat i ham og spurgt, om han var BG92? Den tilstand han var i, ville det være genialt, hvis det var dig :grin: Fremragende repræsentation af Barca-fan med en fodbold (som i overhovedet ikke! ;-) )
Hahaha! Jeg tolker Blaus stilhed som en bekræftelse!

...Og velkommen self.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af emo »

Oh, Blau sødte dog, hvad har du rodet dig ud i.

Velkommen til Sir Suiram!
Allez...

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af TheFynbo »

Hejsa, så er det vist min tur til at præsentere mig selv, på dette spændende forum. 

Lidt om mig selv: Jeg er en ung knejt på 14 somre fra Odense, mere præcist Agedrup omegn. 
Jeg har nydt at se og spille fodbold siden jeg var helt lille. Mit første fodboldminde kommer fra VM 2006 finalen, hvor jeg tilbragte sommeren i det Italienske. Selvfølgelig holdte jeg med Italien ;). Lad mig bare sige, at italienerne var meget glade efter finalen var færdig.
Jeg spiller selv fodbold på et forholdsvist højt niveau. Jeg har spillet i Fjordager IF hele mit liv, men på det sidste halvandet år, er mit hold desværre faldet utrolig meget i niveau. Den eneste grund til jeg er blevet, er fordi jeg får lov at træne med 1. Herre. 
Men jeg har været i "kontakt" med gode klubber, som OB og OKS om et evt skifte


Hvorfor holder jeg med Barca?: Det lyder nok meget pladderromantisk, men jeg har nok været Barca fan så længe jeg husker. Min søster havde været i Barcelona, og havde besluttet at købe en Baby-Barca trøje med en vis Ronaldinho bag på. Senere har jeg så fundet ud af det var 03/04 sæsonen. 
Så jeg håber i vil tage godt imod mig, på trods af min unge alder, og lade mig være med i nogen indsigtsfulde diskussioner om Barca og alt det andet. :)

Venligst hilst, Chris
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af emo »

Velkommen til! OKS, dejligt dejligt sted.
Allez...

BarçaDK

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af BarçaDK »

Velkommen! Du er vist ikke den eneste Chris fra Agderup herinde! :)

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af TheFynbo »

emo skrev:Velkommen til! OKS, dejligt dejligt sted.
Tak! Ja! Set bort fra faciliteterne, så er det en meget hyggelig klub.
Er du selv fra Odense? :)

Tak! Haha, hyggeligt med en "medborger".
Jeg hedder faktisk Christian. Jeg bliver faktisk slet ikke engang kaldt Chris, valgte bare at give mig selv mystik :)
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af emo »

Vi er en del fra Odense/Fyn herinde... Hvad angår OKS, så havde jeg nogle venner som spillede serie 3 der.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af FCBarcelonaChr »

TheFynbo skrev:Hejsa, så er det vist min tur til at præsentere mig selv, på dette spændende forum. 

Lidt om mig selv: Jeg er en ung knejt på 14 somre fra Odense, mere præcist Agedrup omegn. 
Jeg har nydt at se og spille fodbold siden jeg var helt lille. Mit første fodboldminde kommer fra VM 2006 finalen, hvor jeg tilbragte sommeren i det Italienske. Selvfølgelig holdte jeg med Italien ;). Lad mig bare sige, at italienerne var meget glade efter finalen var færdig.
Jeg spiller selv fodbold på et forholdsvist højt niveau. Jeg har spillet i Fjordager IF hele mit liv, men på det sidste halvandet år, er mit hold desværre faldet utrolig meget i niveau. Den eneste grund til jeg er blevet, er fordi jeg får lov at træne med 1. Herre. 
Men jeg har været i "kontakt" med gode klubber, som OB og OKS om et evt skifte


Hvorfor holder jeg med Barca?: Det lyder nok meget pladderromantisk, men jeg har nok været Barca fan så længe jeg husker. Min søster havde været i Barcelona, og havde besluttet at købe en Baby-Barca trøje med en vis Ronaldinho bag på. Senere har jeg så fundet ud af det var 03/04 sæsonen. 
Så jeg håber i vil tage godt imod mig, på trods af min unge alder, og lade mig være med i nogen indsigtsfulde diskussioner om Barca og alt det andet. :)

Venligst hilst, Chris
Velkommen til, Christian ;) Hvor i Agedrup omegn er du fra? Kunne jo være at jeg vidste hvem du var. :cool:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af FCBarcelonaChr »

emo skrev:Vi er en del fra Odense/Fyn herinde... Hvad angår OKS, så havde jeg nogle venner som spillede serie 3 der.
Der findes heller ikke noget finere end Fyn og Odense! ;-)

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af TheFynbo »

Takker! Jeg er fra Piletoften og Borsvinget(mine forældre er skilt). Hvad med dig? Har du så også gået på Agedrup Skole? :)

Hørt! Og fedt med en masse odenseanere! :D
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af FCBarcelonaChr »

TheFynbo skrev:Takker! Jeg er fra Piletoften og Borsvinget(mine forældre er skilt). Hvad med dig? Har du så også gået på Agedrup Skole? :)

Hørt! Og fedt med en masse odenseanere! :D
Stærkt! Så bor vi jo kun et stenkast fra hinanden, næsten! Daltoften her!
Jeg har gået på Agedrup Skole hele min folkeskoletid, blev færdig i 2011. :smile:

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af TheFynbo »

FCBarcelonaChr skrev:
TheFynbo skrev:Takker! Jeg er fra Piletoften og Borsvinget(mine forældre er skilt). Hvad med dig? Har du så også gået på Agedrup Skole? :)

Hørt! Og fedt med en masse odenseanere! :D
Stærkt! Så bor vi jo kun et stenkast fra hinanden, næsten! Daltoften her!
Jeg har gået på Agedrup Skole hele min folkeskoletid, blev færdig i 2011. :smile:
Så burde vi jo nærmest kende hinanden :). Jeg går i ottende klasse. Hvilke lærer har du haft?
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af FCBarcelonaChr »

TheFynbo skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
TheFynbo skrev:Takker! Jeg er fra Piletoften og Borsvinget(mine forældre er skilt). Hvad med dig? Har du så også gået på Agedrup Skole? :)

Hørt! Og fedt med en masse odenseanere! :D
Stærkt! Så bor vi jo kun et stenkast fra hinanden, næsten! Daltoften her!
Jeg har gået på Agedrup Skole hele min folkeskoletid, blev færdig i 2011. :smile:
Så burde vi jo nærmest kende hinanden :). Jeg går i ottende klasse. Hvilke lærer har du haft?
Uha, jeg har sgu været hele vejen rundt.. :) Claus, Juliane, Holger & Anni var dem jeg havde i 9. :smile:

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af TheFynbo »

FCBarcelonaChr skrev:
TheFynbo skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
TheFynbo skrev:Takker! Jeg er fra Piletoften og Borsvinget(mine forældre er skilt). Hvad med dig? Har du så også gået på Agedrup Skole? :)

Hørt! Og fedt med en masse odenseanere! :D
Stærkt! Så bor vi jo kun et stenkast fra hinanden, næsten! Daltoften her!
Jeg har gået på Agedrup Skole hele min folkeskoletid, blev færdig i 2011. :smile:
Så burde vi jo nærmest kende hinanden :). Jeg går i ottende klasse. Hvilke lærer har du haft?
Uha, jeg har sgu været hele vejen rundt.. :) Claus, Juliane, Holger & Anni var dem jeg havde i 9. :smile:
Claus er min matematik lærer. Juliane er stadig ansat på skolen. De to andre er gået på pension.

Det sku utroligt hvordan vi mødes på et forholdsvist lille forum, og så kun bor et par stenkast fra hinanden :)
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster