"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Nói NPO »

Heartbreaker skrev:
Håber det er okay med sene (og lange) præsentation ;-) Synes bare i skulle vide hvem jeg er :glad:
Så lad gå da ;-)

Fedt med en passioneret fan i en så ung alder. Måske bliver du den nye BG92. Lyder spændende med EUN. Bliv endeligt ved med at tro og kæmpe for det. Jeg spillede selv på højt plan, men efter min træner blev fyret pga. kontroverser med ledelsen, stoppede jeg og røg på ølvognen. Go for it! :-)

PS. Velkommen til for snart et år siden!
Tak, tak :glad:
Den lille ananas

Iniesta

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Iniesta »

Hej alle. Har nu i lang tid læst med herinde, og besluttede mig så for at ville lave en konto. Har kommet frem til, at man kort kunne præsenterer sig i denne tråd, så det vil jeg gøre :-)

Jeg hedder André, jeg er 17 år og studerer på Slagelse Gymnasium. Jeg har altid holdt med Barca, ligesiden jeg var omkring 9 år gammel, hvilket kom af familie. Sidenhen har jeg altid holdt med Barca, og fulgt dem i tykt og tyndt. Spillestilen, værdierne (selvom de delvist har været sat på prøve på det seneste) og tilgangen til fodbold har jeg altid beundret, ligesom det har medvirket en stor del til at støbe mit blaugrana-hjerte. Udover min kærlighed til Barca, har jeg altid haft et crush på en spiller, som jeg mener er en af verdens bedste. Som mit brugernavn også indikerer, er den spiller Iniesta. Jeg har været nede på Camp Nou og se os spille sidste sæson mod Malaga, hvor vi vandt 3-0. Desværre har jeg kun oplevet Barcelona og Camp Nou 1 gang i mit liv, men jeg kan med sikkerhed fortælle, at jeg kommer til at side på lægterne mange flere gange.

Jeg ser frem til nogle konstruktive og positive debatter, ligesom jeg ser frem til at skulle følge Barca med jer. Nu er der jo sæsonstart om ca. 5 minutter, som jeg iøvrigt har set frem til i rigtig lang tid og glæder mig utroligt meget til at se, så jeg tror jeg vil smutte ind i kamptråden med Elche kampen, og deltage derinde. :-)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Velkommen, André. Godt med endnu en fra Sjælland.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af emo »

Velkommen til !

Odense tager imod dig med åbne arme, når du vælger at krydse broen og ramme den smukke by, her om nogle få år. Allez!
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Skydefinten »

Velkommen til tasterne, Don I!
Slagelse og Randers er som 2 dråber vand.
Borgmesteren går i Bullrott og byens bedste restaurant er McD.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

:lol: :lol:
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Kubala »

Velkommen til. Håber du bliver glad for forummet og bidrager med dine synspunkter på tingene.

Iniesta

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Iniesta »

Mange tak for de varme velkomster :-)
Er jeg glad for at høre, Emo! :smile:
Kan ikke udtale mig om Randers, men den sammenligning lyder noget nær perfekt ift. Slagelse :lol:
Det håber jeg også, og det vil jeg helt sikkert!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Heartbreaker »

Frækt brugernavn du har fået dig! emo og jeg vil stå klar med O'ense til dig, når du skal med ud og scoute damer på abar. Velkommen til!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Iniesta

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Iniesta »

Heartbreaker skrev:Frækt brugernavn du har fået dig! emo og jeg vil stå klar med O'ense til dig, når du skal med ud og scoute damer på abar. Velkommen til!
Haha mange tak :smile:

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Sir Suiram »

Halløj - nu har jeg læst med herinde i rigtig lang tid, så jeg tænkte, det var på tide at få oprettet en bruger. Måske kunne man ovenikøbet betale lidt tilbage af al den Barca-viden og -underholdning, man har kunnet nyde godt af herinde i mange år :)

Jeg hedder Marius, er 25 år, og jeg er i gang med min kandidat i Matematik-Økonomi på Aarhus Universitet. Jeg blev fan af Barca tilbage i Laudrup-dagene, mens jeg først blev rigtig cule i løbet af Rijkaards tid i Barca. Så fra omkring '06 har jeg fuldt holdet rigtig tæt.

Barcas fodboldfilosofi har altid fascineret mig, ligesom værdierne i klubben er noget jeg gerne vil tilslutte mig. Selvom de da i nogle tilfælde er testet lidt på det seneste... Dertil skal siges, at hvor forkert det så end må være, drives mit kærlighedsforhold til Barca i høj grad også meget af min avation mod Real Madrid.

Jeg ser frem til en masse Barca-snak og konstruktive diskussioner. Og priser mig lykkelig for at være fan af et hold, der ikke skal trækkes med en fan-side á la madridista.dk. Så en tak til fcbarcelona.dk retter jeg også lige her til sidst.

Glæder mig til at tage del i diskussionerne :)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Skydefinten »

Velkommen til Marius!
Ps. Holdt lige styr på BG92 på uni...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Badabing »

Velkommen til, Marius :glad: Håber du får det godt på forum :grin:
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, pisse meget velkommen til, Marius. Dødlækkert med nogle flere i 8000.
Skydefinten skrev:Velkommen til Marius!
Ps. Holdt lige styr på BG92 på uni...
Og, ja. Hold lige styr på mig, så jeg ikke render rundt og vælter det hele.

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Sir Suiram »

Mange tak alle sammen!
Jeg så faktisk en meget fuld og glad Barca-fan med Ini på ryggen til Danmarks Største Fredagsbar (han underholdte alle med sine fodboldskills i en omgang gris oppe ved volley-banerne). Rimelig usandsynligt, men hvis jeg havde fået mig tilmeldt inden, ville jeg da lige ha' hivet fat i ham og spurgt, om han var BG92? Den tilstand han var i, ville det være genialt, hvis det var dig :grin: Fremragende repræsentation af Barca-fan med en fodbold (som i overhovedet ikke! ;-) )

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster