"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 290 gange
Blevet takket: 165 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Paulinho15 »

Gavinho skrev:
tirs maj 20, 2025 9:28 pm
Halløj alle sammen.

Har været passiv bruger af forummet en del år. Har ofte tænkt at få meldt mig til, men det er blevet ved det :smile: Indtil nu! Virkeligt fed samling af folk der er her med indsigter på mange områder. Tænker ikke jeg har meget nyt at bidrage med, men vil forsøge mit bedste.

PPS. håber vi kommer til at se Gavi vokse mere til næste sæson. Selvom sæsonen har været tæt på perfekt, savner jeg den lille krigers energi på banen. Flick kan måske får lagt lidt mere disciplin og system i ham og så kan han blive en værdifuld legekammerat for Pedri! Det er min drømmeduo. Selvom Olmo - Pedri - FdJ har været fantastiske denne sæson.**

Visca El Barca!
Velkommen til.

Hvordan blev du Barca-fan? Hvordan blev du bekendt med fcbarcelona.dk og hvad er dit bedste minde med Barca? :wave:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 471 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Gavinho skrev:
Halløj alle sammen.

Har været passiv bruger af forummet en del år. Har ofte tænkt at få meldt mig til, men det er blevet ved det :smile: Indtil nu! Virkeligt fed samling af folk der er her med indsigter på mange områder. Tænker ikke jeg har meget nyt at bidrage med, men vil forsøge mit bedste.

PPS. håber vi kommer til at se Gavi vokse mere til næste sæson. Selvom sæsonen har været tæt på perfekt, savner jeg den lille krigers energi på banen. Flick kan måske får lagt lidt mere disciplin og system i ham og så kan han blive en værdifuld legekammerat for Pedri! Det er min drømmeduo. Selvom Olmo - Pedri - FdJ har været fantastiske denne sæson.**

Visca El Barca!
Velkommen til og helt enig omkring Gavi! :grin:

Gavinho
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 13 gange

Indlæg af Gavinho »

Paulinho15 skrev:
ons maj 21, 2025 12:12 am
Gavinho skrev:
Halløj alle sammen.

Visca El Barca!
Velkommen til.

Hvordan blev du Barca-fan? Hvordan blev du bekendt med fcbarcelona.dk og hvad er dit bedste minde med Barca? :wave:
80'erne. Som knægt. Fcbarcelona.dk har været på radaren i mange år. Har også købt fra shoppen :)

Helt klart 6-1 hjemme mod PSG. Men på en tæt andenplads er det Ronaldinho's fantastiske mål på Stamford Bridge. Men der er mange andre gode (fx masser af Clásicos fra årtierne).

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 290 gange
Blevet takket: 165 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Velkommen tilbage, Easy!

Du har været savnet, og jeg har haft dig i tankerne mange gange i den tid du har taget en pause fra forum.

God weekend!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Snotface
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 18 gange

Indlæg af Snotface »

Hej alle sammen!

Jeg har luret herinde i mere end ti år, men jeg har aldrig fået skrevet.

Jeg ser frem til nyheder, diskussioner og forhåbentlig begejstrede fejringer af sejre og trofæer!

Madameskrald
Blevet takket: 251 gange

Indlæg af Madameskrald »

Velkommen til… altid dejligt med flere og nye input!

Besvar