"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Intet nedladende skulle knyttes til min kommentar, derfor den der smiley til sidst.
#jesuisSheep

Toure

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Toure »

zqa skrev:Intet nedladende skulle knyttes til min kommentar, derfor den der smiley til sidst.
Hmm, jeg betragtede ellers smilyen som sarkastisk ment..., at du mente at vi var nogle små drenge der ikke forstod noget. Tak fordi du lige forklarer hvad du mente :D

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Fantomet »

Velkommen til, Bo og Ole.

Blaugrana4ever

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Blaugrana4ever »

Hvad med mig?? :roll:

Toure

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Toure »

Blaugrana4ever skrev:Hvad med mig?? :roll:
Ja, også velkommen til dig, Frederik. Iøvrigt vil jeg lige sige tak til pcm, for den varme velkomst :D .

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Fantomet »

Også velkommen til dig, Frederik.

EfBarca

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af EfBarca »

Navnet er Henrik og jeg er 32. Ud fra brugernavnet kan de lidt friske måske læse, at jeg har aner ud i det vestjyske :D
Min store passion for FC Barcelona startede i 1989, hvor jeg sammen med familien var på ferie i Salou omkring 100 km syd for Barcelona. Som det hører sig til, så skulle vi jo bruge en ellers god badedag på at køre til en beskidt storby. Efter en runde på Montjuïc, hvor vi så det halvfærdige olympiske anlæg, gik turen til Camp Nou. Med tankerne på poolen og et lyshåret tøsepige fra Nordjylland tilbage på hotellet, gik jeg ind på stadion - i øvrigt iført en Milantrøje med Ruud Gullit - og blev med det samme solgt. Den sommer skrev Barca jo også kontrakt med Laudrup, så iført en Barcatrøje forlod jeg byen.
Herefter blev mine lørdag aftener aldrig det samme. Tv2 begyndte at sende flere af Barcas kampe forskudt omkring midnat, og jeg missede sjældent en kamp. Sidenhen har jeg været på stadion for at se flere kampe, og er kommet til at holde meget af selve byen også.
Jeg tager i øvrigt afsted igen på fredag, for at se kampen mod Malaga søndag :mrgreen:

De bedste Barcahilsner fra Henrik - EfBarca -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Brombi »

EfBarca skrev:Navnet er Henrik og jeg er 32. Ud fra brugernavnet kan de lidt friske måske læse, at jeg har aner ud i det vestjyske :D
Min store passion for FC Barcelona startede i 1989, hvor jeg sammen med familien var på ferie i Salou omkring 100 km syd for Barcelona. Som det hører sig til, så skulle vi jo bruge en ellers god badedag på at køre til en beskidt storby. Efter en runde på Montjuïc, hvor vi så det halvfærdige olympiske anlæg, gik turen til Camp Nou. Med tankerne på poolen og et lyshåret tøsepige fra Nordjylland tilbage på hotellet, gik jeg ind på stadion - i øvrigt iført en Milantrøje med Ruud Gullit - og blev med det samme solgt. Den sommer skrev Barca jo også kontrakt med Laudrup, så iført en Barcatrøje forlod jeg byen.
Herefter blev mine lørdag aftener aldrig det samme. Tv2 begyndte at sende flere af Barcas kampe forskudt omkring midnat, og jeg missede sjældent en kamp. Sidenhen har jeg været på stadion for at se flere kampe, og er kommet til at holde meget af selve byen også.
Jeg tager i øvrigt afsted igen på fredag, for at se kampen mod Malaga søndag :mrgreen:

De bedste Barcahilsner fra Henrik - EfBarca -
Velkommen til :)!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Velkommen til. Have fun and everything.
#jesuisSheep

Oscar Garcia

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Oscar Garcia »

Så er det da på tide, at indroducerer mig selv. Jeg hedder Oscar Garcia og er 15 år. Som brugernavnet jo nok afslører, er jeg oprindeligt fra Spanien, men min familie flyttede til Danmark da jeg var 2 år. Min far er oprindeligt fra Catalonien, og har brugt mange år på, at indoktrinerer så meget Barca i mig, som han nu kunne. Det har så givet pote, og jeg kan den dag i dag, ikke forestille mig en hverdag uden Barca. :D

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 850
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Diabolito »

Velkommen til 8)
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Velkommen til! Post away!
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af JonasV »

Det er vist på høje tid (eller også bare for sent) at jeg får skrevet en lille "hej, jeg er ny i klassen"-post.
Jeg hedder Jonas, var 26 år ved sidste tælling, og spiller musik på fuldtid. Til september starter jeg som "hitmager" (pfffft!) på musikkonservatoriets nyåbnede sangskriverlinie, hvilket jeg glæder mig meget til.
Jeg har stort set fulgt Barca siden Laudrup kom til klubben. Min far har altid prædiket deres fodboldfilosofi og sat det hele i det historiske/politiske perspektiv, så der er unægteligt en god del hjerteblod indblandet.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Jamen velkommen til dig også Jonas..

Btw, det er muligvis den mest åndssvage uddannelse, no offense. Udanne folk til at skrive "hits", d'oh.
Men godt klaret du er kommet ind ;)
#jesuisSheep

Toure

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Toure »

Velkommen til JonasV! (mærkeligt...)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst