FCBarcelonaChr skrev: ↑lør jul 08, 2023 5:34 pm
Halløj!
Så er det efterhånden en del år siden, at jeg meldte mig til forummet her, så det er tide at få sagt goddag.
Jeg har haft et par pauser henad vejen, både selvvalgte, men også tvungne. Jeg har, qua min diagnose som bipolar, en del op og nedture, og det var der sikkert også nogle af jer der lagde mærke til forleden, hvor jeg gik lidt over gevind i transferrygter. Det skyldes min humørsvingninger, som jeg dog tager medicin for, men af og til, sker der udsving. Beklager meget.
Min kærlighed til Barça startede da jeg var omkring otte år gammel. Jeg synes ham Ronaldinho dér, var den sejeste med en bold for fødderne og det synes jeg stadigvæk den dag i dag at han var.
Min første kamp på Camp Nou, var da Barça mødte Bilbao i SuperCuppen tilbage i 2015. Aduriz havde i den omvendte kamp scoret hattrick og chancerne for sejr, efter et 4-0 (?) nederlag, var små. Jeg sad med en kammerat lige bagved udskiftningsbænken og husker at Iker Muniain gik lige forbi os, det var stort at være så tæt på. Leo varmede op så tæt på at man kunne puste ham i nakken. Jeg har sidenhen været i Barcelona to gange yderligere og agter at besøge byen igen snarest, eventuelt når Camp Nou genåbner. Det er og bliver en skøn by.
I min fritid går jeg meget op i at gå lange ture, cykle forholdsvis lange ture, spille FIFA og bruge tid sammen med venner, familie, kæreste og støtte det lokale fodboldhold, Odense Boldklub.
Min største kærlighed indenfor boldens verden vil dog altid være FC Barcelona. Jeg har nogle klubber jeg sympatiserer med, men Barça er og bliver min klub.
Det var alt fra mig.
Visca el Barça!