Jeg har længe tænkt over at deltage aktivt i jeres spændende debatter, men af uforklarlige årsager har jeg ikke fået taget mig sammen før nu. Jeg har fulgt jeres tråde, debatter og interessante holdninger, og jeg må sige at det er et af de bedre forummer - det glæder jeg mig til at være en del af.
Lidt kort om min passion for Barca:
Passionen startede, da jeg så Ronaldinho tørne ud for Blaugrana og tryllebandt os alle med hans magi. Lige siden har jeg været en trofast følger når der har været "bold i fjerneren", men mangler desværre stadig at besøge Camp Nou. Dette er dog øverst på bucketlisten! Få ting kan få mit blod til at koge, men en dårlig kamp er en af dem. Omvendt er min kærlighed for Barca dog så stor, at der ikke går længe før jeg glæder mig til at se næste kamp. Jeg er ikke en optimist, ej heller negativt ladet, men jeg er realist og føler selv at jeg kan adskille mine følelser for klubben og se nøgternt på tingene. Min absolutte favoritspiller er Messi, og jeg begræder at han forlod klubben. Men jeg kan så også godt se hvad grunden til det var, og så må vi se frem ad. Intet varer evigt, desværre.
Det blev en længere skriv end ventet. Jeg glæder mig til at komme igang med at debattere!
VISCA BARCA