"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af JonasV »

zqa skrev:Btw, det er muligvis den mest åndssvage uddannelse, no offense. Udanne folk til at skrive "hits", d'oh.
Men godt klaret du er kommet ind ;)
Det ville netop være så tåbeligt hvis det var det man forsøgte at uddanne folk til, men sådan forholder det sig heldigvis ikke. Det er bare vinklen i de artikler der er skrevet om det. Vi har selv stor indflydelse på hvordan det vil komme til at spænde af. Desuden tror jeg det havde været nogle helt andre mennesker der var blev optaget på uddannelsen, og nogle helt andre censorer der var blevet hentet ind til udvælgelsen.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af benjamin »

Nu må jeg vidst også ligeeeeee... Jeg hedder Benjamin, og er 21 år gammel. Bor i nordvestkvarteret, og har lige skaffet mig en lejlighed - super fedt! Desuden mangler jeg, som nogen af jer ved, et fedt sofabord.
Barca er i mit hjerte, og kan kun gøre mig glad og optimistisk. En trofast ven, både i medgang og i modgang.
Stick to your guns.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Diabolito »

Jeg kunne faktisk også godt bruge et nyt sofabord. Skriv lige hvis du finder et, der ikke er for dyrt
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

JonasV skrev:
zqa skrev:Btw, det er muligvis den mest åndssvage uddannelse, no offense. Udanne folk til at skrive "hits", d'oh.
Men godt klaret du er kommet ind ;)
Det ville netop være så tåbeligt hvis det var det man forsøgte at uddanne folk til, men sådan forholder det sig heldigvis ikke. Det er bare vinklen i de artikler der er skrevet om det. Vi har selv stor indflydelse på hvordan det vil komme til at spænde af. Desuden tror jeg det havde været nogle helt andre mennesker der var blev optaget på uddannelsen, og nogle helt andre censorer der var blevet hentet ind til udvælgelsen.
Tja, men stadigvæk, hele konceptet i den uddannelse er ret tåbelig, synes jeg. Man kan ikke uddanne folk til at blive "gode" til at spille musik, eller skrive tekster for den sags skyld. Man kan give folk ingredienserne, og gøre dem gode til deres respektive instrument, men man kan ikke få dem til at spille noget unikt af den grund.. eller skrive..

Men hvad bliver du uddannet som, anyway? Hvad hedder det? Og hvad kan du bruge det til?
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:Det er vist på høje tid (eller også bare for sent) at jeg får skrevet en lille "hej, jeg er ny i klassen"-post.
Jeg hedder Jonas, var 26 år ved sidste tælling, og spiller musik på fuldtid. Til september starter jeg som "hitmager" (pfffft!) på musikkonservatoriets nyåbnede sangskriverlinie, hvilket jeg glæder mig meget til.
Jeg har stort set fulgt Barca siden Laudrup kom til klubben. Min far har altid prædiket deres fodboldfilosofi og sat det hele i det historiske/politiske perspektiv, så der er unægteligt en god del hjerteblod indblandet.
Satan, det er godt klaret at du kom ind! :shock:
Stort tillykke og ... "velkommen"! ;)
I øvrigt også fedt at ham fra M-Cnatet kom ind. Elsker 'Den Kreative Klasse'! :D
Men som sagt - godt gået, tillykke og "velkommen"! :P ;)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af JonasV »

zqa skrev:
JonasV skrev:
zqa skrev:Btw, det er muligvis den mest åndssvage uddannelse, no offense. Udanne folk til at skrive "hits", d'oh.
Men godt klaret du er kommet ind ;)
Det ville netop være så tåbeligt hvis det var det man forsøgte at uddanne folk til, men sådan forholder det sig heldigvis ikke. Det er bare vinklen i de artikler der er skrevet om det. Vi har selv stor indflydelse på hvordan det vil komme til at spænde af. Desuden tror jeg det havde været nogle helt andre mennesker der var blev optaget på uddannelsen, og nogle helt andre censorer der var blevet hentet ind til udvælgelsen.
Tja, men stadigvæk, hele konceptet i den uddannelse er ret tåbelig, synes jeg. Man kan ikke uddanne folk til at blive "gode" til at spille musik, eller skrive tekster for den sags skyld. Man kan give folk ingredienserne, og gøre dem gode til deres respektive instrument, men man kan ikke få dem til at spille noget unikt af den grund.. eller skrive..

Men hvad bliver du uddannet som, anyway? Hvad hedder det? Og hvad kan du bruge det til?
Jeg synes på ingen måde konceptet i den uddannelse er tåbeligt. Det er muligt det ser sådan ud for dig, men jeg kunne ikke forestille mig noget bedre end at få en masse redskaber til sangskrivning. Der er så mange områder jeg endnu ikke har undersøgt indenfor sangskrivningen, og jeg ser bare frem til at få en masse inputs.
Det er da klart at de ikke kan uddanne folk til at have talent, derfor har de nok valgt nogle som de mener har det i forvejen. Er kunstakademiet også en tåbelig uddannelse så? I så fald er det vel nærmest alle kreative uddannelser der er tåbelige?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:
JonasV skrev:Det er vist på høje tid (eller også bare for sent) at jeg får skrevet en lille "hej, jeg er ny i klassen"-post.
Jeg hedder Jonas, var 26 år ved sidste tælling, og spiller musik på fuldtid. Til september starter jeg som "hitmager" (pfffft!) på musikkonservatoriets nyåbnede sangskriverlinie, hvilket jeg glæder mig meget til.
Jeg har stort set fulgt Barca siden Laudrup kom til klubben. Min far har altid prædiket deres fodboldfilosofi og sat det hele i det historiske/politiske perspektiv, så der er unægteligt en god del hjerteblod indblandet.
Satan, det er godt klaret at du kom ind! :shock:
Stort tillykke og ... "velkommen"! ;)
I øvrigt også fedt at ham fra M-Cnatet kom ind. Elsker 'Den Kreative Klasse'! :D
Men som sagt - godt gået, tillykke og "velkommen"! :P ;)
Tusind tak - ja, det er ret fedt at de også har hæphoppen for øje!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

@ JonasV.

Jeg fik ikke lige forklaret mig ordentligt der.. Og det er en længere debat, som jeg ikke gider gå ind ;)..

Tillykke med det, det må alligevel være fedt at blive taget som en af dem der skal starte!
Hvad blev du uddannet til? Du kan vel som sådan ikke bruge den til andet, end at skrive "bedre" eller hvad?
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af JonasV »

Bare i orden :)

Tak for det. Det er en bachelor jeg giver mig i kast med. Men det er nu mere for at få en masse redskaber og erfaring, end for at få papirer på det.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Ja, selvfølgelig.. Men fedt, tillykke endnu en gang.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af JonasV »

Tak hr. :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:@ JonasV.

Jeg fik ikke lige forklaret mig ordentligt der.. Og det er en længere debat, som jeg ikke gider gå ind ;)..
... fordi du begår dig ud på dybt vand ! Tåbeligt at sige at sådan en musikuddannelse som koncept er en tåbelig idé.. måske skulle man også lukke julliard ... /:|

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Okay, coolio.
#jesuisSheep

Toure

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Toure »

zqa skrev:Okay, coolio.
Billede

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Exactly.. Så det også svært.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster