"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Blach »

Kubala skrev:Hej Alle sammen

Jeg er ny her på forumet, men har læst her utællelige gange på forumet, og tog derfor mod til at oprette en bruger, så jeg også kun være en del af de spændende diskussioner I har på forumet.

Jeg er som sagt ny, og ved ikke hvor jeg skal poste dette indlæg henne, og har derfor valgt at poste det her.

Jeg har været fan af Barca siden sæsonen 2002-2003, og derfra har jeg så valgt at FC Barcelona er det hold, som man som fodboldelsker kun kan elske og holde med. Jeg har selvfølgelig også været en lille/slags fan af FC Barcelona tilbage i 1998-1999, men det var primært Manchester United, jeg holdte med, end til jeg åbnede mine øjne i 2002-2003, og ville ikke længere følge Man Utd, det var for kedeligt.

Jeg håber I bærer med mig, for at poste her, og at vi får nogle spændende diskussioner, samt at vi griner og sørger sammen i glæde og i sorg.
Det er det helt rigtige sted! Og velkommen til, tror der er mange som er glade for en ny kommer til!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Kubala »

Blach skrev:
Kubala skrev:Hej Alle sammen

Jeg er ny her på forumet, men har læst her utællelige gange på forumet, og tog derfor mod til at oprette en bruger, så jeg også kun være en del af de spændende diskussioner I har på forumet.

Jeg er som sagt ny, og ved ikke hvor jeg skal poste dette indlæg henne, og har derfor valgt at poste det her.

Jeg har været fan af Barca siden sæsonen 2002-2003, og derfra har jeg så valgt at FC Barcelona er det hold, som man som fodboldelsker kun kan elske og holde med. Jeg har selvfølgelig også været en lille/slags fan af FC Barcelona tilbage i 1998-1999, men det var primært Manchester United, jeg holdte med, end til jeg åbnede mine øjne i 2002-2003, og ville ikke længere følge Man Utd, det var for kedeligt.

Jeg håber I bærer med mig, for at poste her, og at vi får nogle spændende diskussioner, samt at vi griner og sørger sammen i glæde og i sorg.
Det er det helt rigtige sted! Og velkommen til, tror der er mange som er glade for en ny kommer til!
Tak for velkomsten og håber at vi får flere fede oplevelser med Barca, som vi dele med hinanden og fortrylles, som vi er blevet det, de seneste 3 ½ års tid efterhånden.

Brugeravatar
Huddi
Indlæg: 30
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 2:50 pm
Geografisk sted: Odense
Blevet takket: 2 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Huddi »

Hej alle barca fans, jeg har fulgt med her fra side linjen et godt stykke tid efter hånden, og nu synes jeg det var tid til at oprette en bruger. Først og fremmest vil jeg sige at jeg synes det her en super god side den er flot og overskuelige at finde rundt i.fht visse andre sider :lol:. Så jeg især begejstret for kamp trådene, jeg synes det super fedt at der bliver oprettet en tråd for hver kamp, og det at der ofte kommer nogle super skarpe analyser efter hver kampe fra nogle af de kloge hoveder herinde. :smile:

- Som i nok kan se på mit avatar er jeg kæmpe fan Messi ''ohh really?'' men især også Neymar jeg håber inderligt at han ryger til barca i fremtiden man kan ikke andet end elske den måde han sætter folk af på

[youtube]TiwIsqdhgBw[/youtube]
Senest rettet af Huddi fre apr 13, 2012 5:32 pm, rettet i alt 1 gang.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Visca El Barca »

Fedt med nogle nye brugere, velkommen til Huddi, og håber du bidrager til debatten og er med til at opretholde det høje debatniveau, der er herinde :).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Heartbreaker »

Velkommen til!
Du har, som mange andre brugere herinde, også problemer med at linke til youtube videoer. Det du skal gøre, er at tage bogstaverne/tallene efter /watch?v= i linket, i dette tilfælde: "TiwIsqdhgBw" og indsætte mellem :)

[youtube]TiwIsqdhgBw[/youtube]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Huddi
Indlæg: 30
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 2:50 pm
Geografisk sted: Odense
Blevet takket: 2 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Huddi »

Visca El Barca skrev:Fedt med nogle nye brugere, velkommen til Huddi, og håber du bidrager til debatten og er med til at opretholde det høje debatniveau, der er herinde :).
Tak skal du have :smile: , jeg skal gøre mit bedste
Heartbreaker skrev:Velkommen til!
Du har, som mange andre brugere herinde, også problemer med at linke til youtube videoer. Det du skal gøre, er at tage bogstaverne/tallene efter /watch?v= i linket, i dette tilfælde: "TiwIsqdhgBw" og indsætte mellem :)

[youtube]TiwIsqdhgBw[/youtube]
Tak, underligt det er sådan her, jeg er medlem af et andet forum der opbygget på samme måde som det her, og der plejer man bare smide hele linket ind, men tak for hjælpen nu jeg med på hvordan man gør :smile:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Visca El Barca »

Ikke mellem url men mellem "Youtube". ;-)
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af rummenigge »

Kubala skrev:Hej Alle sammen
...
Damn, havde helt glemt der var en velkomsts tråd. Var der nogen som bød mig velkommen i sin tid!?!

;-)

Velkommen til! Nu er du klar over at en super legendes navn som brugernavn forpligter!

Håber du får en god oplevelse herinde. Vil du være opdateret eller opdatere andre og deltage i de bedste Barca debatter så er det her det sker ;-)

P.s
God hjælp Heartbreaker, det tog mig en evighed at finde ud af det med youtube. Yes og som Visca siger i stedet for [URL] klammer er det selvfølgelig [youtube] klammerne du mener :smile:
Senest rettet af rummenigge fre apr 13, 2012 5:38 pm, rettet i alt 1 gang.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Heartbreaker »

Visca El Barca skrev:Ikke mellem url men mellem "Youtube". ;-)
Selvfølgelig! Tak Vicsa. Det skal indsættes mellem [youtube][/youtube] :cool:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Madbassen »

Brombi skrev:Hvor bliver alle de nye af? Det er som at holde fest, og vente på gæsterne ......
Jeg kan da se, at der er kommet nye tilmeldte. I morges, da jeg kiggede var der 751 tilmeldte brugere. Nu er der 780 :D
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er i hvert fald hardcore at oprette en bruger, skrive et indlæg og så slette brugeren! ;-)

Og velkommen til jer, Huddi og Kubala! :smile:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Det er i hvert fald hardcore at oprette en bruger, skrive et indlæg og så slette brugeren! ;-)

Og velkommen til jer, Huddi og Kubala! :smile:
Ja han er hardcore. Han holder den hardcore stil :lol: :lol: :lol: .

Det var dog et sødt forsøg på at spille smart eller provokere ;-) .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Kubala »

rummenigge skrev:
Kubala skrev:Hej Alle sammen
...
Damn, havde helt glemt der var en velkomsts tråd. Var der nogen som bød mig velkommen i sin tid!?!

;-)

Velkommen til! Nu er du klar over at en super legendes navn som brugernavn forpligter!

Håber du får en god oplevelse herinde. Vil du være opdateret eller opdatere andre og deltage i de bedste Barca debatter så er det her det sker ;-)

Ja, ved at det er legenden over legenderne, jeg har valgt som mit brugernavn, og det forpligter også. Jeg skal da prøve, men tror ikke at jeg kan leve op til navnet, desværre. Manden var alt afgørende i sin tid, for FC Barcelona.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:Det er i hvert fald hardcore at oprette en bruger, skrive et indlæg og så slette brugeren! ;-)

Og velkommen til jer, Huddi og Kubala! :smile:
Jo tak og tak for velkomsterne.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Lopezzz »

Hej boys....

Billede
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst