Politik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Politik

Indlæg af Ialocin »

DeanCassady skrev:
fre mar 11, 2022 1:21 pm
Sympatiske og menneskelige værdier såsom at homoseksualitet er forkasteligt?
Generelt har jeg et indtryk af, at Lopezzz har nogle gode menneskelige værdier. Jeg har ikke set ham omtale homoseksualitet, men jeg ved godt, hvor du vil hen ift. Ruslands (og andre landes) forældede syn på homoseksualitet.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Politik

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
fre mar 11, 2022 1:33 pm
Hold lige øje på bolden. Hvis man skal ind i en debat, om vestens ansvar for aggressionen, så bliver det en meget lang snak. Trumps fire år med manglende diplomati bl.a. Natos åbenlyse offensiv for at udvide koalitionen, uden hensyntagen til lokale forskelle er en anden sag. EU´s manglende evne til at frigøre sig af fossile brændstoffer, samt deres naive tilgang til at have et repræsentativt forsvar mod øst. Der er mange ting at tage fat på, som skulle have været adresseret for 30 år siden eller længere. Så havde man stået et helt andet sted i dag.

Men alt det betyder ikke rigtig noget i den denne situation. Det eneste der betyder noget, lige nu, er at få stoppet krigen og få parterne til forhandlingsbordet. Så må man tage hul på det kæmpe diplomatiske arbejde, der ligger og venter, bagefter. Jeg er dog meget i tvivl om, det bliver med Putin ved bordet. Tror ikke på, der bliver en fælles fremtid med ham ved bordet, ikke nu, med de modbydeligheder han har budt Ukraine. Det kan man simpelthen ikke tale fornuft med. Det bliver mindste fællesnævner i første omgang og det er hvad krig fører med sig. Tumpernes tankegang.
Vesten er ikke engle…men i vesten forsøger man primært diplomatiets gang og fremme af demokrati. Trumps ageren var om noget til Putins fordel.
EUs forsvar mod øst er netop neddroslet (og ikke øget som Ruslands øgning af ballistiske og atomare våben) Dvs ikke agressivt.
Hvem siger i øvrigt at man SKAL være i opposition, Rusland og vesten? Det er noget Putin og sit mafia slæng har dyrket. Selv hvis oppositionen af historiske årsager SKAL være der, hvor kommer så retten fra til at bruge demokratiske naboer som bolværk?

Det er uhyrligt det her. Jeg frygter for mine børns fremtid hvis ikke den satan bliver stoppet. Det er også en fejl af EU og NATO så stejlt og direkte at fortælle at de ALDRIG, lige meget hvad, vil gå yderligere ind i konflikten. Nu ved han igen at han kan gøre hvsd han vil, indenfor Ukraines grænser. Max får han restriktioner, hvilket han på nogen vis kan arbejde omkring. Skræmt er han øjensynligt ikke blevet.

Kina skal på banen. Vi skal ha sat foden ned overfor dem. Er de med Putin eller vesten. Intet andet har Putin respekt for.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Politik

Indlæg af Antimadridista »

I øvrigt tror jeg kun det bliver værre. Det virker på alle måder som om Putin sætter hårdt mod hårdt, når man hører hans og Lavrov’s udtalelser. Nu kommer der måske også syriske lejesoldater og hvem ved IS folk iblandt. Så bliver det endnu mere ragnarok. De vil bare se død.

Putin ser også kun positivt på flygtningestrømmen mod EU. Det vil svække ressourcerne i vesten og potentielt skabe gnidninger med tiden.
De her “fredsforhandlinger” virker også til at være rent skuespil og tidsudtrækken fra Rusland. De vil intet andet end smadre Ukraine og lave et eksempel ud af det.

Kina er det eneste håb.

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Politik

Indlæg af Kvoller »

Når Putin ligefrem dikterer, hvordan medierne skal omtale invasionen af Ukraine, og de ikke tillader at deres indbyggere får information udefra, så kan du da umuligt tænke dig til, at de nok har noget fornuftigt at sige, Lopez? Det er fuldstændig sygt, at du prøver at undskylde det Putin gør.

Jeg tænker at du elsker rollen som forummets troll. Du gør i hvert fald dit til at skabe debat.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15014
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1123 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:28 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15014
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1123 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:28 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15014
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1123 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:29 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Politik

Indlæg af !Option »

Bare overgive Donbas regionen og så var det aldrig sket? Så hvis han finder ud at Bornholm også burde være på russiske hænder, så skal vi bare afgive den så VI ikke starter en konflikt?! Altså kan du høre hvad du selv siger?

Du må satme ryge umenneskelige mængder hash, for dine indlæg om korruption, racisme, vacciner og nu Rusland når sku da konsekvent nye højder for mangel på intellekt…
Rey Abi!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Politik

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15014
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1123 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:30 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Politik

Indlæg af !Option »

Lopezzz skrev:
fre mar 11, 2022 5:07 pm
!Option skrev:
fre mar 11, 2022 4:15 pm
Bare overgive Donbas regionen og så var det aldrig sket? Så hvis han finder ud at Bornholm også burde være på russiske hænder, så skal vi bare afgive den så VI ikke starter en konflikt?! Altså kan du høre hvad du selv siger?

Du må satme ryge umenneskelige mængder hash, for dine indlæg om korruption, racisme, vacciner og nu Rusland når sku da konsekvent nye højder for mangel på intellekt…
Onkel reje slap lige af.
Vi ved ikke hvad fremtiden bringer. Måske om 20 år snakker vi alle rusisk i Danmark.
Men lad os håbe at det ikke bliver sådan :mrgreen:
Angående Donbas har det vist altid været pro-russisk. Derfor er der hele tiden konflikter der, i hvert fald de sidste 30 år.
Hvis det kan ende krigen i Ukraine og stoppe tredje verdenskrig så skal Ukraine opgive den skide territorie.
Putin er old dirty bastard og han har ikke mange år tilbage så lad ham få det stykke jord så vi kan stoppe drab på uskyldige mennesker.
Så fordi Putin har en stor hammer som han tæsker løs på Ukraine med skal de bare afgive deres land?

Meget moderne og demokratisk.
Rey Abi!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15014
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1123 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:30 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Politik

Indlæg af DeanCassady »

Ialocin skrev:
fre mar 11, 2022 1:36 pm
DeanCassady skrev:
fre mar 11, 2022 1:21 pm
Sympatiske og menneskelige værdier såsom at homoseksualitet er forkasteligt?
Generelt har jeg et indtryk af, at Lopezzz har nogle gode menneskelige værdier. Jeg har ikke set ham omtale homoseksualitet, men jeg ved godt, hvor du vil hen ift. Ruslands (og andre landes) forældede syn på homoseksualitet.
Nej, jeg referer bl.a. til denne her:
Lopezzz skrev:
tors sep 26, 2019 10:11 am
Jeg og Xavi håber at hans børn ikke bliver homoseksuelle så han kan blive bedstefar
Og så var der vist også noget med, at han konkret ikke mente, at to mænd skulle kunne blive gift.

Men ja, det er bare to i en hel række af komplet vanvittige udsagn.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15014
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1123 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:31 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Politik

Indlæg af Michman »

Forsvar det her.. Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster