Træning

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Træning

Indlæg af Skydefinten »

Sluger Narcos. 9 afsnit i weekenden. Pablo-karakteren er herlig!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Træning

Indlæg af kklaus »

Jeg startede på Friday Night Lights i torsdags og er 3 afsnit inde i 4. sæson nu :/
Giv mig min sko tilbage, røv!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Træning

Indlæg af OliverDK »

Det er jo også en form for træning ;-)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Træning

Indlæg af Skydefinten »

Hov.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Træning

Indlæg af Skydefinten »

Randers-kur
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Træning

Indlæg af Blaugrana92 »

Ah. Løbetur på 7 kilometer, efter 93 kilometer på cyklen i søndags. Det føles godt. Formen skal virkelig til at findes igen, så jeg kan løbe en ordentlig tid til Aarhus City Halvmarathon næste år! Tager muligvis også halvmarathon i Randers første søndag i advent, hvis det ikke pisser ned på dagen.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Træning

Indlæg af Skydefinten »

Løb halvmarathon i går. Syg i dag :lol: Åbenbart en presbold for kroppen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Træning

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvordan er det nu de synger, de der smarte, hippe, unge gutter: Vild i dag, syg i morgen. Eller noget i den dur? :lol:

Hvad var det for et halvmarathon? Eller, det var måske bare en trænings-tur med dig selv, der så tilfældigvis også var på 21 kilometer? :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Træning

Indlæg af Blaugrana92 »

Er der nogen herinde der kan finde ud af snatch og clean and jerk? Brombz? HB? Det er jo åndssvagt svært!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Træning

Indlæg af emo »

Lol, se jutub man! Gør det hver dag, på kummen.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Træning

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Er der nogen herinde der kan finde ud af snatch og clean and jerk? Brombz? HB? Det er jo åndssvagt svært!
ja, det tager fucking lang tid og det er rigtig vigtigt at køre meget let vægt hvor man træner teknik og ellers træner meget core. En god core/balance øvelse er fx overhead squat :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Træning

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:Er der nogen herinde der kan finde ud af snatch og clean and jerk? Brombz? HB? Det er jo åndssvagt svært!
ja, det tager fucking lang tid og det er rigtig vigtigt at køre meget let vægt hvor man træner teknik og ellers træner meget core. En god core/balance øvelse er fx overhead squat :)
Har fået en jeg kender, der er rigtig god til de olympiske løft, til at hjælpe mig. Indtil videre har det mest bare stået på overhead squat og eksplosive dødløft, men har også forsøgt mig med hele bevægelsen et par gange. Teknisk er det fucking svært, synes jeg. :razz:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Træning

Indlæg af Brombi »

Ja det er så svært, og man lærer lynhurtigt at teknikken er 90% af det, 1 kg kan gøre forskellen :D Men hvis du har en til hjælpe dig skal det nok gå hurtigt :D

Jeg ved at der er nogle nede på havnen som er rigtig gode, hvis det er man gerne vil gå til kurser. Regel nummer 1 er ikke at træne på kabelmaskiner :D

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Træning

Indlæg af Heartbreaker »

Kabler er waste of time. Det eneste jeg bruger dem til er triceps cable extension.
Jeg har lidt forsømt min træning på det sidste, da jeg har haft en del at se til. Var nede at træne ryg i går, kan godt mærke dødløftende i dag. :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Træning

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster