Træning

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Træning

Indlæg af Blaugrana92 »

Træning før kl 7, uggghhh, det er hårdt at stå op så tidligt ...

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Træning

Indlæg af OliverDK »

Dagens tur med min gode ven inkl. 12 km i marathonpace. Kom an CPH!

Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Træning

Indlæg af Heartbreaker »

Nice! Det er sgu frisk gået. Jeg sidder her klokken lidt i 14 og prøver at tage mig sammen til at få trænet ryg og biceps inden jeg skal arbejde igen i aften. Jeg har lige kørt en masse mad ind, som forhåbentligt skulle give noget energi, men lige nu gør det mig bare mere træt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Træning

Indlæg af OliverDK »

Heartbreaker skrev:Nice! Det er sgu frisk gået. Jeg sidder her klokken lidt i 14 og prøver at tage mig sammen til at få trænet ryg og biceps inden jeg skal arbejde igen i aften. Jeg har lige kørt en masse mad ind, som forhåbentligt skulle give noget energi, men lige nu gør det mig bare mere træt.
phpBB [video]

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Træning

Indlæg af Heartbreaker »

Hahaha. Han er min største inspirationskilde! Jeg kan gøre det!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Træning

Indlæg af Brombi »

Stærkt gået Oliver! Eller skal man sige.... løbet :cool:

Prøver også at tage mig sammen til at tage ned og træne.

Prøver 3 split hvor jeg træner:

mandag: ben, skulder
tirsdag: bryst, triceps
onsdag, ryg, biceps
torsdag: ben, skulder
fredag, bryst, triceps
lørdag: ryg, biceps.

Kan bare stadig mærke i mine lår, at jeg squattede i mandags og at jeg dødløftede i går :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Træning

Indlæg af Heartbreaker »

Stærkt Brombz. Får du resultater? Min træning har ikke været særlig god på det sidste. Jeg har måske trænet gennemsnitligt 2.5 gang om ugen de sidste to måneder, hvor jeg plejer at ligge på 5-6. Jeg har simpelthen arbejdet for meget og spist for lidt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Træning

Indlæg af Brombi »

Har kun kørt det siden mandag. :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Træning

Indlæg af Heartbreaker »

Er lige blevet færdig med at træne. Føj.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Træning

Indlæg af Brombi »

blev færdig for 30 min siden.. tunge squats både back og front, thrusters som super og så en række skulderøvelser :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Træning

Indlæg af Brombi »

Tun salat. Bedste cutte mad! Billede

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Træning

Indlæg af Michman »

Vil ønske jeg kunne træne mere end jeg gør, men jeg har en svær gigt lidelse ved navn fibromyalgi. Det er et liv med kroniske smerter desværre. Jeg elskede virkelig at spille fodbold.. Nu der kan jeg sku ikke rigtigt holde til det.. Hvis der er nogen der har gode råd til træning på trods af dette vil jeg rigtig gerne høre fra jer..

Fibromyalgi er en lidelse i nervesystemet, mit system er blevet overbelastet på grund af stress og det er desværre en permanent lidelse, jeg får medicin imod det, det er anti depressiv medicin der går ned og rammer de nerver der er problemet. Desværre er det et liv med smerter, men jeg prøver at få det bedste ud af det. Dermed vil jeg rigtig gerne igang med en form for træning jeg kan holde til. Hvis der er nogle der har meget forstand på det vil jeg sætte stor pris på at i skriver..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Træning

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg vil gerne forhøre mig ved venner og bekendte. Jeg har en del i min omgangskreds som læser til kiropraktor, læge eller fysioterapeut. De ved måske noget om det.

Er der bestemte steder på kroppen, som er mere udsat end andre?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Træning

Indlæg af Michman »

Heartbreaker skrev:Jeg vil gerne forhøre mig ved venner og bekendte. Jeg har en del i min omgangskreds som læser til kiropraktor, læge eller fysioterapeut. De ved måske noget om det.

Er der bestemte steder på kroppen, som er mere udsat end andre?
Ryggen er hårdt ramt.. Men ellers er det faktisk hele kroppen..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

1899
Indlæg: 134
Tilmeldt: ons nov 04, 2009 1:28 am
Geografisk sted: Holstebro/Silkeborg
Har takket: 27 gange
Blevet takket: 6 gange

Træning

Indlæg af 1899 »

Michman skrev:Vil ønske jeg kunne træne mere end jeg gør, men jeg har en svær gigt lidelse ved navn fibromyalgi. Det er et liv med kroniske smerter desværre. Jeg elskede virkelig at spille fodbold.. Nu der kan jeg sku ikke rigtigt holde til det.. Hvis der er nogen der har gode råd til træning på trods af dette vil jeg rigtig gerne høre fra jer..

Fibromyalgi er en lidelse i nervesystemet, mit system er blevet overbelastet på grund af stress og det er desværre en permanent lidelse, jeg får medicin imod det, det er anti depressiv medicin der går ned og rammer de nerver der er problemet. Desværre er det et liv med smerter, men jeg prøver at få det bedste ud af det. Dermed vil jeg rigtig gerne igang med en form for træning jeg kan holde til. Hvis der er nogle der har meget forstand på det vil jeg sætte stor pris på at i skriver..
Uden overhovedet at være ekspert på området, så siger min erfaring mig at mange med fibromyalgi er glade for varmvandstræning/bassin træning. Men har omvendt også haft pt'er der synes det varme vand kan forstærke smerterne. Men sådan generelt så er den lave belastning i vandet samt det at musklerne hele tiden er varme positivt for mange med fibromyalgi.
PS. Jeg er fysioterapeut.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster