Træning

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Træning

Indlæg af Brombi »

emo skrev:10x10 pr træningspas?

Wat d eeef!
Ja self! 5 x back 5 x front. Nogle gange kører jeg også 5 x overhead squat. Man kan sagtens køre det hårde program, med de samme store muskelgrupper flere gange på en uge, fx når man kører smolov, men jeg har erfaring kun haft godt af det hvis jeg har gjort det i et par uger ad gangen.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Træning

Indlæg af OliverDK »

Er begyndt at trappe lidt op på løbet, så jeg kan blive klar til CPH Marathon om 2 måneder... Løb i dag 30 km. i pace 4:32 i shorts og t-shirt. Kæft det er dejligt, at det er blevet forår :cool:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Træning

Indlæg af Heartbreaker »

Hvor lange er jeres træningspas?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Træning

Indlæg af emo »

Brombi skrev:
emo skrev:10x10 pr træningspas?

Wat d eeef!
Ja self! 5 x back 5 x front. Nogle gange kører jeg også 5 x overhead squat. Man kan sagtens køre det hårde program, med de samme store muskelgrupper flere gange på en uge, fx når man kører smolov, men jeg har erfaring kun haft godt af det hvis jeg har gjort det i et par uger ad gangen.
Okay.

Har selv altid 2-splittet, så har kun kørt 5x5 alm. squat, aldrig front. Har aldrig gainet muskelmasse på samme måde som med 5x5 i de store øvelser, er i gang med det på 10ende år nu og er tilfreds, de få gang jeg når at komme ind i en rytme og mærke overskuddet inden jeg dovner den og ligger mig i sofaen.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Træning

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:Hvor lange er jeres træningspas?
Træner altid sammen med en af mine gode venner, så tager som regel et sted mellem halvanden og to timer, alt afhængigt af hvad vi skal træne.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Træning

Indlæg af Brombi »

med opvarmning og cardio kan jeg godt træne lidt over 2 timer

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Træning

Indlæg af Brombi »

Blau forresten hvis du er opsat på at komme op i vægt/blive større, så prøv seriøst at overvej at køre smolov program. Det er noget af det bedste og naturlige du kan gøre for at vokse :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Træning

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg er i er dilemma lige nu. Jeg vil gerne skære ned i fedtprocent, men omvendt vil jeg også gerne spise meget og lækkert :i
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Træning

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Blau forresten hvis du er opsat på at komme op i vægt/blive større, så prøv seriøst at overvej at køre smolov program. Det er noget af det bedste og naturlige du kan gøre for at vokse :)
Har faktisk planer om at optrappe cardiotræningen om to uger, når min nuværende cyklus på to-split programmet er slut. Så er planen at reducere min fedtprocent med et procentpoint (eller to, hvis jeg skal være helt tosset), så jeg er klar til halvmarathon til sommer.

I øvrigt, fuck Fitness World på Jens Baggesens Vej. Hvordan kan man kun have en decline bænk, i et center med så mange besøgende? Lorte center. Holder mig bare til Scandinavian Center for fremtiden.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Træning

Indlæg af Brombi »

ja synes også nogle af de der fitness worlds i århus hakker lidt bagud.. Det er det samme med deres løbebånd, de er slet ikke vedligeholdt. Men så kan du jo bare lave nogle dips, ligesom jeg kan løbe udenfor :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Træning

Indlæg af Blaugrana92 »

Jamen, jamen ... decline er jo min yndlings øvelse! :-(
Plejede ellers at synes at centret Jens Baggesens Vej var det bedste i byen, men er faktisk gladere for både der o Scandinavian Center (der vrimler det også med flotte damer) og det i Hasle. Men de er i hvert fald alle sammen bedre end det i Randers! :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Træning

Indlæg af Brombi »

Jeg burde træne i Scandinavian så :D Træner ofte nede ved nørreport (tror jeg det hedder..)

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Træning

Indlæg af emo »

Decline, tag den med håndvægte når der ikke er plads, eller tag den altid med håndvægte. Me do that! Stang is to blaaaah!
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Træning

Indlæg af Heartbreaker »

Decline benchpress med håndvægte er så mum.

10 sæt á:
6x tung vægt
10x lettere vægt

1 minuts pause mellem sættene og ingen pause mellem tung og let. Det giver fandme et lækkert pump.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Træning

Indlæg af emo »

Og så er placeringen af bænkene og vægtene altid sådan at man kan glo damer som løber i spejlet. Stativet tim decline er dumt placeret man kan ingen se næsten.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster