Træning

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Træning

Indlæg af Heartbreaker »

Blaugrana92 skrev:Sweet, decline bench press er også en mega dejlig øvelse! Kender rigtig mange der hader den. Forstår ikke hvorfor. Den giver i hvert fald altid mig et mega godt pump.

Aner faktisk ikke hvad min PR er. I noget som helst. Har aldrig testet det, men har været oppe at køre 100 kg i sæt (4x6 reps) i decline bænk og 110 (også 4x6 reps) i almindelig bænk. Men det var også før jul ... ;-)
Jeg har også haft kørt sæt med 100kg decline og 90kg flat bench denne uge. Jeg satte PR i dødløft for en måneds tid siden på 180kg. Er egentligt meget godt tilfreds. Jeg startede først med at træne for et år og nogle måneder siden.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Træning

Indlæg af Lopezzz »

Dag 4 er gået meget godt. Føler mig mere og mere freeesh!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Træning

Indlæg af Heartbreaker »

Nice! Keep up, Lopezzz.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Træning

Indlæg af emo »

Hey, gutter. 3.6 km uden at være for smadret. Længste distance i måske 15 år for mig. Lidt fedt. Har sq svømmet længere end jeg har løbet...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Træning

Indlæg af Michman »

Første gang i trænings centeret siden jeg fik gigt.. 1 Km på løbe bånd til at varme op med.. Derefter træning af arme og mave.. Jeg er så færdig.. Mine arme kunne ganske enkelt ikke mere da jeg gik ud derfra. Nu må jeg se hvordan det går imorgen med smerterne, men det er fandme en fantaktisk følelse at være igang igen..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Træning

Indlæg af Brombi »

Godt gået :)

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Træning

Indlæg af OliverDK »

Stærkt Michman! Hold fast!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Træning

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Klø på. Husk at der ikke er noget galt i at starte blidt ud. Det vigtigste er at blive ved og bare trappe op når man er klar.
qepd

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Træning

Indlæg af Heartbreaker »

Hvis det er styrketræning, så husk på, at de første 4-6 uger er neurologisk. Dine nerver og muskler skal vænne sig til at arbejde og arbejde på en anden måde og du vil højst sandsynligt blive øm. Det er først efter en måneds tid, du vil opleve hypertrofi.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Træning

Indlæg af Blaugrana92 »

Fuck, German Volume Training er ulækkert når det er leg day. Squat i 10 sæt á 10 gentagelser med 70kg, leg curls i 10 sæt á 10 gentagelser med 50kg. Det var i går. Jeg har alvorlige problemer med at gå i dag.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Træning

Indlæg af Heartbreaker »

Men det giver godt kød, brothr.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Træning

Indlæg af OliverDK »

Er blevet beordret til at frontsquatte for at få mere fokus på min forside og min core, men synes fandeme det er svært, lige så snart der kommer bare lidt vægt på. Er der nogen af jer, der frontsquatter regelmæssigt og har et par tips? Mest omkring greb, da jeg sgu altid får pis' ondt i håndledene.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Træning

Indlæg af Blaugrana92 »

Prøv at køre med cross arm grip, hvis du får meget ondt i håndleddene af clean grip. :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Træning

Indlæg af Brombi »

Lad være med at være en svans og køre cross arm. :D men ja frontsquat er total vigtigt, og den er ikke let..

Pres hovedet tilbage, frem med skuldrene og øv dig i at balancere vægtstangen på skuldrene. Albuerne op i vejret og hænderne ind under stangen. There is no other way. Det hjælper på det hvis du også kører military.

Og husk ass to the grass :D


Sendt fra min ayyyPhone

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Træning

Indlæg af OliverDK »

Selvfølgelig brothr! Har fint styr på min backsquat, det er kun lige det fucking greb i front, jeg kæmper med. Må bare blive ved med at øve mig! Tak for rådene brothrs :-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster