Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Han opfører sig ikke specielt pænt på banen, men udenfor er han jo eksemplarisk. Foretrækker den fordeling, frem for Benzema's måde at opføre sig på.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Storken »

FCBarcelonaChr skrev:Han opfører sig ikke specielt pænt på banen, men udenfor er han jo eksemplarisk. Foretrækker den fordeling, frem for Benzema's måde at opføre sig på.
Benzema er muligvis den eneste i verden, der opfører sig pænere i kampens hede end udenfor kridtstregerne :glad:

gygfo

Re: Citater fra tosser

Indlæg af gygfo »

kklaus skrev:Altså citatet passer selvfølgelig fint i denne tråd, men... hvorfor i al verden læser du hvad kassow skriver på fb?
Jeg kan godt, forstå du undrer dig over det. En af mine venner har tagget mig i en madridista.dk tråd, og da jeg fandt tråden ret underholdende læste jeg videre, hvor jeg faldt over kassows kommentar.

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af kklaus »

gygfo skrev:
kklaus skrev:Altså citatet passer selvfølgelig fint i denne tråd, men... hvorfor i al verden læser du hvad kassow skriver på fb?
Jeg kan godt, forstå du undrer dig over det. En af mine venner har tagget mig i en madridista.dk tråd, og da jeg fandt tråden ret underholdende læste jeg videre, hvor jeg faldt over kassows kommentar.

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Det er godtaget så :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Barcaholic »

Ronaldo:
Winning the Champions is so much more than Barcelona’s double. A Champions League win is a dream come true and I’m telling you then from the heart
Ingen tvivl om at CL er en stor titel, men ligefrem meget bedre end en double. :lol:

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af kklaus »

Barcaholic skrev:Ronaldo:
Winning the Champions is so much more than Barcelona’s double. A Champions League win is a dream come true and I’m telling you then from the heart
Ingen tvivl om at CL er en stor titel, men ligefrem meget bedre end en double. :lol:
Faktisk sagde han ikke bare, at en UCL er større end vores double. Han sagde, at UCL er større end vores treble...
Giv mig min sko tilbage, røv!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Barca har flere tripletes end Madrid har ligaer siden Guardiola kom
qepd

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Lopezzz »

Den klovn skal stoppe med at snakke dårlig om os. Messi kunne aldrig finde på at provokere ham og hans klub.
Gustav vil sikkert sige at double er bedre end CL titel hvis situationen var omvendt.
Og han skal først vinde CL før han åbner munden for meget.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Lopezzz »

Vi har vundet 4 trofæer og Suarez har Pichichi og Guldstøvlen.
Hvad har Gustav og Real??
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:
Barcaholic skrev:Ronaldo:
Winning the Champions is so much more than Barcelona’s double. A Champions League win is a dream come true and I’m telling you then from the heart
Ingen tvivl om at CL er en stor titel, men ligefrem meget bedre end en double. :lol:
Faktisk sagde han ikke bare, at en UCL er større end vores double. Han sagde, at UCL er større end vores treble...
Hahaha, er manden komplet idiot? Én Champions League alene er mere værd end én Champions League og to andre trofæer åbenbart. Goddag mand, økseskaft.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Barcaholic »

Blaugrana92 skrev:
kklaus skrev:
Barcaholic skrev:Ronaldo:
Winning the Champions is so much more than Barcelona’s double. A Champions League win is a dream come true and I’m telling you then from the heart
Ingen tvivl om at CL er en stor titel, men ligefrem meget bedre end en double. :lol:
Faktisk sagde han ikke bare, at en UCL er større end vores double. Han sagde, at UCL er større end vores treble...
Hahaha, er manden komplet idiot? Én Champions League alene er mere værd end én Champions League og to andre trofæer åbenbart. Goddag mand, økseskaft.
Han ved sikkert godt at 2016 er han sidste mulighed for personlig hæder, så denne CL titel er MEGET vigtig!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Tak, Ungarn.

Portugisisk sejr i aften og østrigsk sejr i sidste spillerunde, så er de plastic-vikinger sendt hjem til deres lille lorte-ø.

Don´t mess with Cristiano Ronaldo!
Moderator "Siempre" på Madridista.dk ....

Danmarks mest usaglige moderator for Danmarks mest usaglige fansite...
Forumlegende

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Tello »

Billede

Billede

Fra det vidunderlige internet.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Der er to ting, som er sikre i denne verden: Den ene er at man skal huske at betale sin skat. Den anden er, at Cristiano Ronaldo vinder dette års Guldbold.

Og det vil være første gang i historien, at en spiller vinder både Champions League, EM og får det eftertragtede trofæ, men efter en sæson hvor han (igen) blev suveræn CL-topscorer og næstmest scorende i La Liga, er det praktisk talt umuligt at finde en spiller, som skulle kunne overgå ham i sidste halvdel af 2016.

Især i betragtning af, at Real Madrid kan nå at vinde den europæiske Super Cup (godt nok uden Cristiano Ronaldo på holdet), mens man er gigant-favoritter til at vinde VM for klubhold i december måned.
Madridista.dk har nået en ny milepæl. Må være pinligt for deres fans....

Iøvrigt er det jo fuldstændig absurd at kalde ham sikker vinder!.. Sneijder vandt heller ikke i 2010.... På trods af han som spiller vel bidrog med mere, end Ronaldo gør efterhånden. Denne artikel skal gemmes og serveres lige i smasken på de tosser om et halvt år, når Ronaldo forventeligt ikke vinder.
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg tror han vinder den... Billig baggrund, men er det ikke altid CHL topscorer der vinder BdO?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster