Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Er som Real Madrid fan glad for, at der stadig er spænding til 4 minutter før tid og at det er mindre poleret og så overbevisende end et hvis andet hold :-).
Hahahaha, nu bliver vi disset for at være for gode.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Haha... Oh yeah.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af JonasV »

Haha, der kan man godt nok tale om at gribe efter halmstrå. Det er næsten lidt sødt. På en retarderet måde.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Så desværre ikke kampen, men hørte fra anden side om deres, igen, svinske måde at agerer på. Ret beset, og i sær i el Clasicós, er der jo nærmere en håndfuld spillere, fremfor et par, der spiller vanvittigt usympatisk med film, skuespil og dommerpres - føj siger jeg! Usmageligt for fodbolden. Ufatteligt at den fælles presse ikke VIL se det, men konstant forguder den klub...
En kommentar fra fb. Hvis han ikke så kampen, hvorfor fa'en udtaler han sig så, som om han gjorde?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Hehehhehh, forskellen på Barça-fans' syn på Madrid og så Madrid-fans' syn på Barça er, at Madrid-tilhængerne oven i deres had lægger så meget bitterhed at det halve kunne være nok. Det er seriøst Mourinho-tilstande. De slutter altid deres svinere af med noget a lá, "...ufatteligt at den fælles presse ikke VIL se det, men konstant forguder den klub..."
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af JonasV »

Film er en skændsel for fodbold, men svinsk spil er en større skændsel. Det er som om det lige pludselig ikke er lige så alvorligt at skade andre mennesker, som at spille skuespil. Det fatter jeg ikke. Det svarer vel nærmest til at der skal sættes større fokus på folk der lyver i nattelivet, end folk der slås... (ok ok, men stadig...)

Og så er det ufatteligt hvordan de fleste undlader at kigge på den side af det der handler om, at det til tider lader til at være nødvendigt at gøre (for) meget opmærksom på frisparkene, for at de bliver dømt.

Når det er sagt, så er det naturligvis pinligt at se på, når vores spillere overspiller situationer, men der hører altså mere med til den historie.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Netop det med at overspille situationerne er essentielt, når man tænker på den håbløse dommerpræstation.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Det er irriterende at man (jeg) ikke kan sige det med at dommerne ikke beskytter spillerne nok, når Barça-haters plabrer om film. De har jo ret, det er nederen, men jeg bliver altid stemplet som lallende Barçafanboy, hvis jeg nævner, hvordan de gang på gang bliver slagtet. Som regel drejer det sig om folk, hvis bremser hænger lidt... Så jeg er stoppet med at sige noget! Tror næsten jeg må citere Jay-Z her:
A wise man told me don't argue with fools
'Cause people from a distance can't tell who is who

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Orkede ikke til at Copy Paste det hele, så her er den bare. Bitterhed, eller noget...
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Brombi »

emo skrev:Orkede ikke til at Copy Paste det hele, så her er den bare. Bitterhed, eller noget...
Forest Green Rovers fik lavet deres logo i 1971, og som bekendt fik FCB lavet deres langt tid før. FGV fik dog lavet deres om i 2012 :)

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af soul_pitcher »

Hæhæ og som om at Nike kigger mod Christiania når de skal have lavet trøjer til FCB :roll:

Men udover det så er den mega fed.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Det er vel også oplagt for Barcelona at bruge lige netop de farver.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af JonasV »

Neeeeej nej, det skyldes udelukkende Lukas Graham-effekten.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af A$AP »

Det bliver så godt. Bale, Ronaldo, Isco, Özil og benzema. Klasse offensiv. Ikke en gang de catalanske pikhoveder kan hamle op med det
Ja...

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af OliverDK »

A$AP skrev:
Det bliver så godt. Bale, Ronaldo, Isco, Özil og benzema. Klasse offensiv. Ikke en gang de catalanske pikhoveder kan hamle op med det
Ja...
Hvor er jeg dog lykkelig for, at vi ikke omtaler Real på den måde her på forum, og at vi ikke skal svine deres klub og alt omkring den til ved den mindste lejlighed. Jeg kan virkelig kun grine af nogle af kommentarerne på Madridista.dk.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster